(Yoongi)- Yurt için bu sefer biz alışverişe çıkalım, yiyecektir falan..
(Jin)- Biz Namjoon'la benim evi temizleyeceğiz. Akşam burada buluşalım, alışverişi siz halledin.
(Taehyung)- Ben çıkmam dışarı, oyun oynayacağım.
(Hoseok)- Ben de çıkmak istemiyorum, spor salonuna gideceğim.Hoseok tarz mı değiştirmiş? Genel olarak sporlarını yurtta yapardı. Şahsen böyle dışarı çıkması, sevdiği şeyleri yapması hoş.
Yoongi, kafasıyla tek tek kalanları gösterdiğinde onayladık. Zaten Jungkook market arabasını sürerken ben içinde oturacaktım, Yoongi arabayı sürerken de Jimin içinde oturacaktı. Bu nedenle onaylaması gereken biz değil, onlardı.
(Jimin)- İyi, hadi çıkalım.
∆∆∆
Market arabasının içinde öylece gezerken Yoongi'nin aniden durmasıyla kalçasına sıkı bir toslama yaşadık.
(Yoongi)- Listeye bir bakalım.. Dondurulmuş pizza gibi yiyecekler bizde. Öyle yumurtadır, meyvedir falan insan yiyecekleri de sizde.
Jimin, yanında duran kavunların ikisini aldı ve göğsüne yerleştirdi.
(Jimin)- Yalnız geçen ki gibi çok meyve almayın, kilo yapmaz diye onları yedim öküz gibi. Malum yerlerimde sarkıtlar oluştu.
Jimin, gözleriyle kavunları gösterdi fakat Yoongi, Jimin'in arkasında olduğu için gözlerini göremedi. O arada biz ise gülüyorduk.
(Yoongi)- Malum yerlerden kastın ne?
Jimin yüzünü buruşturup hızlıca kavunları yerine koydu ve Yoongi'nin koluna vurdu.
(Jimin)- Pislik yapma da alışveriş yapalım, hadi çocuklar kolay gelsin. Gidelim Yoongi!
Alınan talimat ile Yoongi koşarak gitti ve ikimiz kaldık. Jungkook da ağır aksak yürüyordu. Listeye göre önümüze gelen şeyleri tek tek aldık.
Kasanın orada buluştuğumuzda, onların listeden çıktığını fark ettim. Bu kadar çok abur cubur yoktu listede.
(Yejin)- Oha! Ne kadar tutacak bunlar acaba?
(Jungkook)- Zenginiz biz güzelim.Ürünler tek tek kasadan geçiyor, Jungkook ile ben de poşetliyorduk ki arkadan bir kız geldi.
(?)- Eun Byul ben. Taehyung'u tanıyorum, parti mi var?
(Yoongi)- Her zamanki alışveriş.
(Eun Byul)- Size katılabilir miyim?Bir yandan da poşetlerle uğraşırken, lafı ile kafamı Jungkook'un arkasından kıza uzattım. Benimle beraber Jungkook da kıza döndü ve gülümsediğini gördüm.
(Jungkook)- Sanmıyorum.
Herkes işlerini hallederken, Jimin ve Yoongi kendi çapında kıza gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]