21

539 33 11
                                    

Reisler şuna 1-2 yorum atın ara satırlarda falan. Düşüncelerinizi gerçekten merak ediyore. Öpüldünüz💜.

3 gün sonra*

(Yoongi)- Affedersiniz ama.. Şu siktiğimin yerinde o adamı bulsanız iyi edersiniz! Yeterince açıklayıcı oldu mu? Bence de.

Telefonu kapattı ve koltuğa fırlattı. Daha önce Yoongi'yi hiç böyle sinirli görmemiştim. Arada küfür ederdi ama, bu sefer gerçekten sinirliydi.

(Jin)- Tamam Yoongi sakin ol-
(Yoongi)- Nasıl sakin olabilirim? Adamı bulamıyoruz dedi ya! Bulamıyormuş! Koduğumun polisi. Yejin bile bulmuştu çoktan.

Kimse umursamaz bir şekilde telefonlarıyla ilgilense de, Yoongi salonun ortasında dönüp duruyordu. Ne yalan söyleyeyim, burayı sevmemişlerdi. Ve bu biraz da olsa üzüyordu beni. Ev gayet de güzel halbuki..

(Yejin)- Üzgünüm çocuklar.. Bu halde sizi ancak buraya getirebilirdim. Aklınızda daha güvenli bir yer varsa oraya gidebiliriz.

Hepsi bana dönünce, trip atmak gibi olmasını istemediğimden gülümsemeye çalıştım. Başlarını eğince kendimi daha kötü hissettiğimi fark ettim ve eve baktım. Ev gayet güzeldi, en azından biri bile 'Evden yana bir sıkıntımız yok.' diyemez miydi sanki? O adamı bulacağım.

(Yoongi&Jungkook)- Nereye?

Aynı anda seslenmeleri ile kapı kolunu bıraktım ve derin bir nefes alıp arkamı döndüm. Gözlerin bende olması beni daima gererdi ama buna alışmış gibiydim. Hala kalbim hızlı hızlı atsa da..

(Yejin)- Gezineceğim. Arabada maske ve şapka var, anlamazlar.

Kapıyı istemsizce çarptım ve arabaya binip kafamı direksiyona koyup gözlerimi kapattım.

∆∆∆

*Jungkook'un ağzından*

(Jungkook)- Şuraya sadece bir haftalığına geldik ve kız bizim için elinden geleni yapıyor. Neyiniz var sizin?
(Namjoon)- Jungkook haklı. Bizim için en iyisini yapmaya çalışıyor. Onu da anlayın biraz.

Kalbimim ağrısı birden artmıştı. Yejin'e engel bile olmamıştım. Öylece gitmişti ve başına ne geleceğini kestiremiyorduk.

(Yoongi)- Kişisel algılıyor. Evle bir sıkıntım yok. Döndüğümüz anda bir konserimiz var ve.. Hiç pratik yapamadık.
(Jimin)- Burada yapalım.
(Yoongi)- Salonda?
(Jimin)- Bir ara evde gezinirken bir kapı gördüm, ve açtım. Arkada kapalı bir bahçe var. Klima falan da var hatta. Ama ben bir şey daha gördüm.

Jimin gizemli konuşmalara bayılırdı. Sonunda saçma bir şey çıkacağı genelde yüzünden belli olsa da, bu sefer gerçekten üzgün gibiydi.

(Taehyung)- Ne gördün?
(Jimin)- Dün sabah, daha doğrusu gece sayılırdı, hava henüz aydınlık değildi. Öylesine uyandım ve uyuyamadım. Mutfağa gittiğimde tıkırtı duydum ve sese doğru gittim-
(Jungkook)- Bak yine gerilim yaratıyorsun.
(Jimin)- Kapalı olarak söylediğim bahçeye Yejin klima taktı. Söyleyecekti, ağzına tıktık laflarını.

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin