(Hostes)- Aa, Jungkook oppa!
Oppa mı? Bir dakika, ne?
(Jungkook)- Pardon?
(Yejin)- Menüyü alabilir miyim lütfen?
(Hostes)- Ben büyük hayranınızım.Yalnız aranızda ben varım. Boyum küçük olabilir ama en azından fark edersin.
(Yejin)- Menü, menü.
(Hostes)- Bir fotoğraf çekebilir miyiz?Jungkook ile olan kısa bakışmamızda kaşlarımı 'hayır' anlamında kaldırıp indirdim.
(Jungkook)- Maalesef, hayır.
(Yejin)- Lan menü!Hostes şükürler olsun ki beni fark edip menüyü uzattı. Jungkook ve kendim için yemek seçip menüyü geri verdim.
(Yejin)- Rahatsız ettin beni. Lütfen başka bir hostesi yönlendirin.
(Hostes)- Sizden sorumlu kişi benim efendim.
(Yejin)- Sorumlu musun, sorunlu mu? Başka birini yönlendir.Kafamı dönderip elimle gitmesini işaret ettim ve camdaki yansımadan gidip gitmediğine baktım.
(Jungkook)- Ne kıskandın be (!)
(Yejin)- Kız beni görmezden geldi resmen. Veli nimettir müşteri. İnsan gibi davranması lazım.
(Jungkook)- Sen de ha, kıskandım demiyorsun.
(Yejin)- Haklıyın canım (!) kız içine düştü. Bir de oppa dedi. Sen sevmezsin diye şey ettim..∆∆∆
Tatil diye çıkıyoruz, adam beni memleketine getiriyor. Gel de çıldırma (!)
(Jungkook)- Çantam nerede?!
(Yejin)- Sen hala uyuyor musun? Bagaja koydun ya.Jungkook'un hali hazırda kapalı olan gözünü sesli bir şekilde öptüm. Pek böyle şeyler yapmam ama arada kaçamak yapmayı seviyorum. Bunu o da seviyor.
(Jungkook)- Wow!
(Yejin)- Ne o? Çok şaşırdın.
(Jungkook)- Bunu sürekli yap.Elinin içinde kaybolan elime kaydı gözlerim. Ellerimiz beraber o kadar sanatsal ve narin duruyordu ki.
Peki ya ritmik şekilde hareket eden ayaklarımız, birbirinden eser yoktu. Onun ayakları büyük, benimkiler ise küçücüktü.
Boylarımız.. Yüzüne yetişmek için ayaklarımın ucuna yükselmem gerekiyordu. Bizim böyle her şeyimiz farklıyken, Jungkook benim neyimi sevmişti?
∆∆∆
(Wi Hyun)- Oğlum!
Kapı açıldığı anda büyük bir topluluğun Jungkook'a sarılması üzerine biraz itildim. Ellerimizin ayrılacağı düşüncesi ile kendimi salmıştım ki Jungkook elimi daha da sıkıca kavradı.
(Myung)- Yeter bu kadar sarılmaca. İçeri gelin kızım.
(Jungkook)- Baba eşyalar arabada, zaten yarın yola çıkacağız. İndirmesinler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]