*2 Ay Sonra*
(Namjoon)- Ya Yejin haksızlık bu!
(Yejin)- Topunu çalsana.Bir hakem olarak bunu demem ne kadar doğru bilemem ama ne olacak canım (!) sanki daha önce hakemlik yaptım.
(Baekhyun)- Yoruldum, oyun bitsin.
(Suho)- Yorulunca oyunun bitirildiği nerede görülmüş?
(Baekhyun)- Şimdi gol yersek görürsün.Takla ata ata olduğum yöne gelmeye başlayınca, diğerleri de durdu.
(Yejin)- Koş babaya!
Kafasını okşadığımda, suluğunu bırakıp babasına koştu.
(Yejin)- Sürekli seni sayıklıyordu.
(Jong Dae)- Baba özlenir tabii.O an Jungkook ile göz göze geldik ve kafasını aşağı yukarı salladı. Gülümseyince herkes masaya oturdu.
(Soo Yeon)- Yejin ile bir sürü yemek hazırladık.
*Soo Yeon'u Chen'in eşi olarak sayın, gerçeğini bulamadım*Bütün yemek boyunca sohbet ettik, gülüştük. Chanyeol ile Yoongi saçma saçma hareketli oyunlar oynadı.
(Soo Yeon)- Sehun bak yine, getir kızı.
(Hoseok)- Ne yapıyor? Ben göremiyorum.
(Soo Yeon)- Şey, çocuğu kafasının üstünde dönebilecek sanıyor. Sanırım kendi dilinde 'kafa-
(Chanyeol)- Kafakopter.Jin'in hoşuna mı gitmişti yoksa garibine mi bilemem ama buna tam bir saat boyunca yerlere yatarak güldü.
∆∆∆
(Yejin)- Ohoo! Sizin muhabbetin sonu yok. Kalkalım biz, yarın iş var.
Masanın üzerindeki çantayı aldığımda üyeler de masadan kalktı. El sallaya sallaya Kai'nin* evinden çıktık.
(Jungkook)- Orada çaktırmadım da, Jin bütün yemekleri sen yedin.
(Jin)- Lokmalarımı sayman beni gerçekten kırdı Jungkook.∆∆∆
Sabah çalan alarmım ile yataktan fırladım, bugün fanmeeting* vardı. Gerçekten eğlenceli oluyor.
Aşağı indiğimde üyelerin de yeni yeni uyandığını gördüm. Keyifle masaya oturdum ve yemeye başladım.
(Yejin)- Bugün bende imzanızı alacağım.
(Namjoon)- E şimdi alsana.
(Yejin)- Bir saatliğine işimden uzaklaşacağım, sakın bozmayın.Herkes yemeklerini bitirdiğinde üzerimizi giyinip çıktık. Meeting* alanına erkenden gidiyorduk, çünkü neden olmasın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]