15

633 37 2
                                    

Şirkete geleli yaklaşık yarım saat olması, Jungkook'un saniyeye bir 'Sıkıldım' demesi.. Biliyordum böyle olacağını.

(Yejin)- Sıkıldıysan.. Bana kahve getirebilirsin.
(Jungkook)- Krizi fırsata çevirmek lafının vücut bulmuş halisin Yejin.

Odadan çıkana kadar kendimi tutmuştum. Karşımda durması dikkatimi bir hayli dağıtıyordu. Derin bir nefes aldım ve bilgisayara döndüm.

Kısa bir süre sonra Jungkook bir elinde kahveler ve atıştırmalıklarla döndü. Masama kahveyi bırakıp, yanıma geldi ve elini omzuma koydu.

(Jungkook)- İşine yardım edersem daha erken biter mi?
(Yejin)- Ne olacak erken biterse?
(Jungkook)- Bir şeyler içeriz?

Kafamı aşağı yukarı salladım ve masanın üzerindeki dosyalardan iki tanesini Jungkook'a verdim.

(Yejin)- Bunları oku ve minik bir özet çıkar. Ona göre imzalayacağım.

Tekli koltuğa oturdu ve sayfaları tek tek çevirmeye başladı.

Kapının birden tıklatılmasıyla ikimiz de kapıya döndük. İçeri giren HanJi ile, Jungkook epey şaşırmıştı.

(HanJi)- Odamdaki yazıcı çalışmadı. Seninkini kullanabilir miyim?
(Yejin)- Tabii.

Ayağa kalkıp yazıcının önünü düzenledim ve biraz kağıt koydum. Masama geçerken Jungkook'un yanına oturup, kağıtlara bakındım.

(Jungkook)- Bitti.

Elime özet çıkardığı kağıtları aldım ve tereddütsüz imzaladım. Dosyaları dolabıma yerleştirdim ve özet olan kağıtları masama tekrar koydum.

(HanJi)- Yejin, neden bağlanmıyor?

Yanına gittim ve unuttuğu kabloyu bilgisayara bağladım. Kabloyu taktığım sırada Jungkook'un sessiz bir şekilde güldüğünü gördüm.

∆∆∆

(Jungkook)- Bu da bitti.
(Yejin)- Benimki de bitti. Ayrıca bütün işler de bitti.

Kolumdaki saate baktığımda mesaimin bitmesine daha 2 saat olduğunu gördüm.

(Yejin)- Hangi kafeye gidiyoruz?

Bir yandan da ceketimi giyiyordum ki Jungkook sevinçle ayağa kalkıp odadan çıktı. Bende peşinden tıpış tıpış yürümeye koyuldum.

Şirketten çıktığımızda Jungkook, anahtarı alıp şoför koltuğuna oturdu.

(Jungkook)- Buraya uzak bir kafe biliyorum. Henüz keşfedilmediği bir yana, pastaları falan çok güzel oluyor. Seni götüreceğim.

∆∆∆

Uzun bir yolun ardından ıssız bir yere geldik. Jungkook caddenin köşesine arabayı park etti ve beraber onun söylediği kafeye girdik.

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin