(Yejin)- Jungkook arkana bak!
Ayağı tam boşluğa gelmişken, ellerinden tutup kendime çektim.
(Jungkook)- Etkilendim..
Bir yandan da aşağı inerken hepimiz aniden Yoongi'nin komutu ile durduk.
(Yoongi)- Duyuyor musunuz?
(Jimin)- Neyi?
(Yoongi)- Sesi.Ya sabır..
(Jimin)- Sesi bilemem de.. Altına yapmış olabilir misin? Koku alıyorum.
Bir anlığına kapının çalındığını duyduğumda, Yoongi pes etmiş salına salına yürüyordu.
(Yejin)- Kapı çalıyor sanırım. Siz içeri girin, ben bakarım.
(Jungkook)- Bende geleyim.Ağır aksak güçlükle çalınan kapıya ilerledik.
(Yejin)- Buyurun?
(Teyze)- Oğluma ne yaptın?!
(Yejin)- Hiçbir şey.Biraz daha uğraşırsanız, biricik oğlunuzu göremezsiniz.
(Teyze)- Çocuk parmağını oynatamıyor!
İsabet olmuş. Sağ eli miydi? Birkaç gün bazı işlerini ertelemesi gerekecek.
(Yejin)- Sen sorunlusun, bunu biliyorsun değil mi? Sana hayatımda biri olduğunu söylediğim halde, oğlunu gönderdin. Ne yapsaydım?
(Teyze)- Pislik.
(Jungkook)- Teyzeciğim, gidin artık.Jungkook, kadını yavaşça çıkarmaya çalışırken, kadın durup Jungkook'a baktı.
(Teyze)- Sen kim oluyorsun? Bu ikimizin arasında.
(Yejin)- Erkek arkadaşım olur kendisi.Kısa bir süre ikimize de baktıktan sonra arkasını dönüp gitmeye başladı.
(Jungkook)- Ne oldu? Hiçbir şey anlamadım.
∆∆∆
İçinde bulunduğumuz durumu anlatayım. Jimin, Yoongi, Taehyung ve Hoseok uzun süredir oyun oynuyorlar. Namjoon ve Jin bahçede takılıyor, biz de öylesine duruyoruz. Her şey bundan ibaret.
(Jungkook)- Yejin..
(Yejin)- Efendim?
(Jungkook)- Bu oda anne babana mı aitti?Fotoğrafları görmüş olmalı.
(Yejin)- Öyleydi. Ama artık bizim.
Lütfen düşündüğüm şeyi söyleme. O yüz ifadesiyle.
(Jungkook)- Burada kalmamız sana farklı hissettirmiyor mu?
Siktir..
(Yejin)- Şahsen.. Burada sizinle anılar biriktirmek güzel. Siz benim ailemsiniz.
Bu onu rahatlatmıştı. Size düşüncelerini harfiyen söyleyebilirim. 'Adım attığı yerden, eski anı çıkıyor. Bu onu üzüyor olmalı. Belki de burada kalmamız doğru değildir.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]