*Yejin'den*
(Yejin)- Üzerimde aşırı derecede bir yorgunluk var.
Mutfağa girdiğimde Jungkook bir şeyler yapıyordu. Sessizce yaklaşıp ellerimi beline sardım.
(Yejin)- Günaydın.
(Jungkook)- Çorba yaptım sana. Masaya geç getiriyorum şimdi.Bana da günaydın.
(Yejin)- Diğerleri nerede?
(Jungkook)- Uyuyorlar, bahçede.
(Yejin)- Bahçede derken?
(Jungkook)- Yoongi dün uzun uğraşlara rağmen çıkamadı havuzdan. Şu şişme şeylerden birini havuza attık üzerinde uyudu. Diğerleri de sızınca bıraktım.Hiçbir şey hatırlamıyorum..
(Jungkook)- Seni de odaya taşıdım.
Bir an yumuş yumuş oldum. Biraz daha uğraşıp çorbayı önüme koydu. İçerken üyeler de bahçeden eve girdiler. Yoongi ve Jimin hariç.
(Taehyung)- Günaydın!
(Yejin)- Ne bağırıyorsun manyak?!
(Taehyung)- Kulağıma su kaçmış! Duyamıyorum doğru düzgün!(Yejin)- O zaman bir müddet sus! Başım ağrıyor!
(Taehyung)- Ne?!
(Yejin)- Yeni bir oyun çıkmış.Aniden bana döndü. İşine geleni duyuyor.
(Taehyung)- Adı neymiş oyunun?
(Yejin)- İşine geleni duyuyorsun değil mi?
(Taehyung)- Aa, düzelmişim.
(Yejin)- Siktir..Hep beraber Jungkook'un yaptığı çorbayı içerken aklım Yoongi ve Jimin'e gitti.
(Yejin)- Diğerleri niye gelmedi?
(Hoseok)- El birliğiyle havuzdan çıkmaya çalışıyorlar.
(Yejin)- Oğlum yardım falan etseydiniz.Çorbayı bitirip bahçeye çıktım. Havuzdan çıkma işini eğlenceye vuran ikiliyi gördüğüm anda yüzümde bir gülümseme oluştu.
(Yejin)- Eğlencenizi bölmek istemem ama çorba içmek ister misiniz?
(Yoongi)- Bizi çıkart buradan.
(Jimin)- O nasıl olacak?Köşede duran simidi alıp, tereddüt etmeden havuza atladım. Önce Yoongi'yi, sonra da Jimin'i güçlükle ittirerek çıkarttım.
(Yejin)- Kıyafetlerinizi değiştirin, masaya oturmayın öyle üşürsünüz.
Konuşurken aynı anda da havuzdan çıktım ve çocuklara havlularını verdim.
Tam içeri gireceğim sırada Jungkook önümü kesti ve tişörtüme baktı.
(Yejin)- Ne oldu?
Gözleriyle üzerimi gösterdi ve kafamı eğdim. Tişört üzerime yapışmıştı ve az da olsa içim gözüküyordu.
(Jungkook)- Öyle girme içeri.
Üzerindeki uzun kollu kazağı çıkartıp kafama soktu. Bu durumda çıplak kalan oydu.
(Yejin)- Üşüyeceksin hayatım al şunu.
(Jungkook)- Ben giyerim üzerime bir şeyler. Sende kalsın.Gülümseyip elini tuttum ve beraber salona doğru geçtik.
∆∆∆
Yaklaşık 3 saattir bir canavarı yenmeye çalışıyorduk. 8 kişi..
(Taehyung)- Ya bana verin konsolu diyorum vermiyorsunuz.
(Yoongi)- Ulan sen sanki yendin de bize bok atıyorsun.
(Yejin)- Sıra sıra deniyoruz işte susun. Ver Hoseok.Uzattığı konsolu alıp derin bir nefes aldım. Hadi kızım, bu sefer yapacaksın.
(Jungkook)- Hadi! Az kaldı!
Canavarın canı tam sonlara gelmişti, tam bir kez daha vursam ölecekti. Ama önce davranan o oldu ve kaybettim.
(Yejin)- Ya sikerim yapacağınız işi! Sabahtan beri 8 kişi bir araya gelmişiz, siktiğimin canavarı ile uğraşıyoruz! Biri de demiyor ki 'Hilesi falan yok mu?'.. Var mı bunun hilesi falan?
(Jungkook)- Sakin ol güzelim. Yendim.Ne yenmesi? Daha yeni bıraktım oyunu.
(Jungkook)- Sen bağırırken gaza geldim.
Diğerlerine baktım. Hepsi kafasını arkaya atmış, ritmik bir şekilde 'ohh!' diyorlardı.
(Yejin)- Yani.. Ben özür dilerim. Biraz fazla küfür-
(Yoongi)- Ya bir siktir git! Ben bir daha katlanamam bu bölüme.Hızlıca monitöre baktım ve az önce bir türlü geçemediğimiz bölümü bir daha geçmemizin istendiğini gördüm.
(Taehyung)- Senin gibi oyunun ben-
Hoseok üst üste gelen küfürleri kaldıramamış olavak ki Taehyung'un ağzını kapattı.
(Hoseok)- Biriniz daha küfür ederse şişeye oturtacağım.
Jungkook ayağa kalkıp, eliyle bedenimi arkasına aldı.
(Jungkook)- Ağır ol.
(Hoseok)- Yejin hariç.
(Yoongi)- Yejin yerime saydır.
(Namjoon)- Bence bu oyunu silin. Yenisini yükleyelim.Şurada tek akıllı Namjoon. Aramızda harcanıyor cidden.
(Namjoon)- Ben kitap okuyacağım.
(Jin)- Benim Eat Jin çekmem lazım. Odama gelen olırsa vururum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]