45

328 28 43
                                    

(Yoongi)- Ee dönüyor musun yurda?
(Yejin)- Uzun bir süre daha kalacağım. Orası benim için özel. Neden siz de gelmiyorsunuz?

Ev 8 kişiye yeter de artar. Üst katlar boş zaten.

(Hoseok)- Bana uyar. Ama sen rahatsız olma.
(Yejin)- Daha iyi olur benim için.

Çatalımı tabağın köşesine koyup ellerimi çenemde birleştirdim.

(Yejin)- Yine ailemle kalmış sayılırım.

Jin birden ağlama numarası yapınca, üzerimde olan gözler ona döndü.

(Jin)- Duygulandırdın beni, gel buraya eşek.

Ayağa kalktı ve kısa bir süre sarıldık. Ayrıldığımızda Namjoon ve Jungkook'un bize baktığını gördüm. Diğerleri normal bir şekilde gülüp önüne dönmüştü.

(Jin)- Jungkook ben erkeklerden hoşlanıyorum. Olur da Yejin'i benden kıskanırsan, seni kendime aşık ederim. Zaten yüzüme karşı koyman imkansız.

Namjoon ayağa kalkıp, hali hazırda kendisiyle övünen Jin'in elinden tutup sandalyeye oturttu.

(Namjoon)- Jin gel otur. Ne içtin sen yine?
(Yoongi)- Ne içerse içsin onda kafa yapıyor. Az önce süt içti. Ama 'Bozuk gibi' diyerek içti. Siz anlayın işte.

Namjoon hızlıca Jin'in içtiği süt kutusunu alıp tarihine baktı.

(Namjoon)- Bunun tarihine bakmak hiçbirinizin aklıma gelmedi mi? Geçmiş.
(Taehyung)- Keşke ondan sadece Jin içmiş olsaydı.
(Hoseok)- Kim içti başka?

Taehyung gözleriyle kafası masada olan Jimin'i gösterdi.

(Yoongi)- Ölmüş mü?

Psikopat..

(Yejin)- Uyuyordur. Yani umarım öyledir.

Hepimiz Jimin'in başına toplanmış öylece bakıyorduk. Dokunmaya cüret eden yoktu. Hepimiz bir hareketini bekliyorduk.

(Yoongi)- 3'e kadar sayıyorum. Hareket etmezse arkanıza bakmadan kaçın.

Sütten de sarhoş olmayın ya..

(Hoseok)- İyi de niye kaçıyoruz?
(Yoongi)- Ya zombi olduysa?
(Jungkook)- Şu diziyi izleme diye kaç kez söyledim..

Yoongi.. Sen çıldırmışsın.

(Yejin)- 1-2-3!
(Yoongi)- Uyanmadı kaçın!

Yoongi arkasına bakmadan kaçmaya başlayınca gözden kaybolana kadar arkasından baktık.

(Yejin)- Jimin, Jimin!
(Jimin)- Ne oldu? Sabahtan beri kafamda konuşuyorsunuz.
(Yoongi)- Sen zombi olmamış mıydın?

Kapının arkasında kedi gibi saklanan Yoongi'ye döndük. Bakışlarımızın üzerine yanımıza geldi. En sakin haliyle.

(Jimin)- Kafamı öylesine masaya koyup gözlerimi kapattım. Siz de öyle konuşunca uyanmayayım dedim.

Manager /JJK ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin