(Yejin)- Ben ne yaptım şimdi be?!
Ayakta yorgun, bitkin bir şekilde duran kızın yüzüne baktım. Beni böylece beklemiş, ayrıca haber vermemiş olması onun hatasıydı.
(Leji)- Kızım 3 saat oldu! Hem bugün tatil değil misin? Ta Amerika'dan geldim ya..
Al işte, acındırmaya geçiş yapıyor.
(Yejin)- Madem Amerika'dan geldin, ne salak gibi dışarı çıkalım diyorsun? Gel dinlen.
Derin bir nefesi almadan verdi. Bu yüzden nefesinin düzene girmesini kısa bir süre bekledik.
(Leji)- Yok kızım, ben geri döneceğim. Bir göreyim dedim. Çıkma işi de yattı zaten, saat geçiyor.
El sallaya sallaya koştuğunda, arkasından el sallamakla yetindim. Arabaya binip gittiğinde ise, güvenliğe selam verip yurda girdim.
(Yejin)- Ne yapıyorsunuz böyle?
Girdiğim odada yedi koca adamla beraber minik bir çocuk vardı. Üyeler çocuğun etrafında toplanmış, görünüşe göre oyun oynuyorlardı. Ortadaki çocuğun hemen önünde ise, yaklaşık bin parçalı bir puzzle duruyordu. Çocuk da maksimum 9 yaşında, etrafındakilerin beyin yaşını söylemiyorum, tamam.
(Taehyung)- Bir arkadaşın kızı, 1 saatliğine bakacakmışız. Oyun oynuyoruz gelsene.
(Yejin)- Kaç yaşında?
(Taehyung)- 9.Demiştim.
(Yejin)- 9 yaşındaki çocukla kocaman puzzle mı yapıyorsunuz? Evcilik oynayalım. Olur mu Yeong Bi?
Yeong Bi ayağa kalktı ve babaanne gibi gerilmeye başladı. Ardından, elini havaya kaldırarak onay işareti verdi.
(Yejin)- Kim ne olsun? Ona göre süsleyelim.
(Yeong Bi)- Makyaj mı yapacağız?!Keyiflenip yerinde zıplamaya başlayınca, gülümseyip kafamla onayladım.
(Yeong Bi)- Sen anne ol, baba da-
(Jungkook)- Ben! Ben!Jungkook'un bebek gibi zıplamasına karşılık, Yeong Bi kafasından 'Bununla uğraşılmaz.' diye geçirmiş olmalı ki, hemen onaylayıverdi. Geriye kalan liste nasıl mıydı?
Yeong Bi evin bebeği olarak seçildi. Taehyung ise amcası olarak ortada kaldı. Yeong Bi, Namjoon ve Jin'in yoğun isteği üstüne, büyükbaba ve büyükanne olarak atandılar.
(Yoongi)- Ben taş olacağım.
(Hoseok)- Ne?
(Yejin)- Bunun anlamı 'Oyun boyunca yerde yatacağım, repliğim olmayacak.'
(Yeong Bi)- Tamam, olur.O an ki bakışı asla unutmam. Bu kız ne yapar eder, Yoongi'ye replik verir.
Hoseok ve Jimin abla seçildiler. Bu da onlara makyaj yapma fırsatını elime veriyor. Ayrıca Taehyung, Hoseok ve Jimin'in de amcası olacakmış. Bu durumda Jungkook ve benim kızlarımız, Jin ve Namjoon'un da torunları oluyor.
∆∆∆
(Jimin)- Ya Yejin ruj falan sürmem ben. Klasım bozulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager /JJK ✔
Fanfiction'Başlangıcı biz yaptık, Sonuna da biz karar vereceğiz.' [Jungkook×Yejin] ©2020 [231120] [200421]