Ο Τζέραλντ το είχε πει καλά.Η ζωή του εκατομμυριούχου είναι δύσκολη.Να μου πείτε,εγώ είμαι εκατομμυριούχος;Όχι.Αλλά μπορώ να πω ότι η ζωή δεν είναι ποτέ εύκολη.Και αυτό το έχω καταλάβει καλά.Τι εννοώ;Πάμε να το δούμε από την αρχή.
Ο κόσμος με ξέρει πια.Το όνομα Λάρρυ Ντάρετ είναι πια γνωστό.Με τον Τζέραλντ πέρασα πολλά.Αλλά μέχρι να τον γνωρίσω,είχα περάσει επίσης πολλά.Μεγάλωσα στη Queens,σε μια γειτονιά όχι φτωχή μπορώ να πω.Οι γονείς μου ήταν και οι δύο εφοπλιστές.Ο πατέρας μου,ο Λούκας,είχε δική του εταιρία παρασκευής τροφίμων.Όπως και η μητέρα μου η Σκάρλετ.Γνωρίστηκαν σε μια έκθεση.Παντρεμένοι εδώ και 30 χρόνια.
Σε αντίθεση με τον Τζέραλντ,εγώ ήμουν πάντα ένα παιδί ήπιων τόνων.Και ο πιο έξυπνος όμως μαθητής.Όπως και η Τζέσικα.Και οι δύο ήμασταν οι πιο έξυπνοι μαθητές στο σχολείο.Σχολείο μπορώ να πω πηγαίναμε στη Queens.Και από όλες τις χρόνιες,θέλω να θυμάμαι μια συγκεκριμένη στιγμή.
Όταν ήμουν 18,τρίτη λυκείου ακόμα,κόντευε να τελειώσει η χρονιά.Πρέπει να ήταν Μάιος όταν κυκλοφόρησε η είδηση ότι ένα από τα πιο γνωστά παιδιά στο σχολείο οργάνωνε ένα πάρτι.Και για καλή μου τύχη,ήμουν και εγώ καλεσμένος.Κάτι που με άφησε έκπληκτο,αν σκεφτώ ότι δεν ήμουν ο πιο γνωστός στο σχολείο.Παρόλα αυτά θα πήγαινα και εγώ.Αλλά ήθελα να έχω και παρέα στο πάρτυ.Μια κοπέλα.Και είχα ήδη αποφασίσει ποια θα ήταν εκείνη.
Λίγες μέρες πριν γίνει το πάρτυ,ένα πρωινό,ετοιμαζόμουν να βγω από το δωμάτιο για να πάω να φάω πρωινό.Βγήκα από το δωμάτιο και προχώρησα στο διάδρομο προς τις σκάλες.Τις κατέβηκα γοργά και πήγα στην κουζίνα.Οι γονείς μου ήταν ήδη εκεί.Όχι όμως η Τζέσικα.Κάθισα στην καρέκλα για να φάω πρωινό.Ο πατέρας μου διάβαζε εφημερίδα.Την ακούμπησε στο τραπέζι και είπε:
《Έτοιμος για το σχολείο;》Γέλασα.
《Εγώ είμαι έτοιμος.Η αδερφή μου όμως όχι》
《Άσε την.Πάντα αργεί》,μου απάντησε με τη μητέρα μου να γυρνάει και να του λέει:
《Λούκας,τέτοια λες αλλά όλο ξεχνάς ότι όταν σε γνώρισα,έτσι αργούσες και εσύ》Στην αρχή ήθελα να του απαντήσω ότι η Τζέσικα του έμοιασε.Αλλά όχι.Δεν είπα τίποτα.Αντιθέτως,είδα την αδερφή μου να με πλησιάζει.Κάθισε και αυτή δίπλα μου.
《Τι κάνεις αδερφούλη;》
《Τρώω απ'ό,τι βλέπεις》,της απάντησα ειρωνικά.
《Φάε για να φύγουμε.Θα αργήσουμε στο σχολείο》Να πω την αλήθεια,η Τζέσικα μου έχει μεγάλη συμπάθεια.Με αγαπάει.Και εγώ την αγαπώ.Είναι η μικρή μου αδερφή.Έστω και αν έχουμε ένα χρόνο διαφορά.Αλλά έπρεπε να φύγουμε.Ευτυχώς είχα προλάβει να ντυθώ.Είχα φορέσει ένα τζιν σορτσάκι και μια κοντομάνικη μπλούζα.Η αδερφή μου φόρεσε και εκείνη πάνω κάτω τα ίδια.
YOU ARE READING
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...