Κεφάλαιο 6

59 6 19
                                    

Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.Δε πρόλαβα να την σταματήσω.Η Τερέζα πήγε να περάσει το δρόμο όμως εκείνη την ώρα περνούσε ένα αμάξι.Και δυστυχώς,την χτύπησε.Έτρεξα από πάνω της.Άρχισα να φωνάζω.Δεν έδωσα σημασία στο λουτρό αίματος.Το μόνο που ήθελα είναι να ζήσει.
《Τερέζα,σε παρακαλώ.Μη πεθάνεις》

Κόσμος μαζεύτηκε γύρω.Ο οδηγός του αυτοκινήτου δε μπορούσε να πιστέψει τι είχε μόλις συμβεί.Εγώ ήλπιζα να δω την Τερέζα ζωντανή.Τώρα ειδικά που μιλούσαμε για γάμο.

Ο οδηγός του αμαξιού με πλησίασε και άρχισε να μου ζητά συγγνώμη για το ατύχημα.Δε ξέρω αν μπορούσα να την δεχτώ.
《Φίλε,συγγνώμη.Πετάχτηκε ξαφνικά...》
《Ζητάς συγγνώμη;Σοβαρά τώρα;Η κοπέλα πεθαίνει και εσύ ζητάς συγγνώμη;》

Παρέμενα από πάνω της με τα δάκρυα μου να τρέχουν ποτάμι.Περίμενα το ασθενοφόρο να φτάσει στο σημείο για να πάει την Τερέζα στο νοσοκομείο.Αλλά αργούσε να έρθει.Ξαφνικά,γύρισα το σώμα μου και είδα έναν κύριο να προσπαθεί να με καθησυχάσει.Δεν υπήρχε όμως περίπτωση να με καθησυχάσει.Δε μπορώ να πιστέψω ότι η Τερέζα χτυπήθηκε από αυτοκίνητο.Και αυτό το ασθενοφόρο δε λέει να έρθει.

Βασικά,ήρθε.Επιτέλους ήρθε.Είδα δύο άνδρες να πλησιάζουν και εγώ το μόνο που έκανα είναι να αρχίζω να τους φωνάζω.
《Σας παρακαλώ.Μην την αφήσετε να πεθάνει》

Μπήκα και εγώ στο ασθενοφόρο,δίπλα στο φορείο,και όπως είναι αναμενόμενο,όλη την ώρα έκλαιγα.Το κορίτσι που αγαπώ βρίσκεται σε μια δύσκολη μάχη.Ανάμεσα στη ζωή και το θάνατο.Αλλά το πιστεύω.Θα βγει νικήτρια.Είμαι πολύ σίγουρος.

Όταν φτάσαμε στο νοσοκομείο,τρέξαμε αμέσως στα επείγοντα.Εγώ εξακολουθούσα να είμαι δίπλα το φορείο και να φωνάζω συνέχεια.
《Τερέζα.Σε παρακαλώ.Μη μ'αφήσεις》

Δυστυχώς,δε με άφησαν να μπω και εγώ στο χειρουργείο.Έκατσα έξω και άρχισα να σκέφτομαι τι να κάνω.Να φύγω;Όχι.Δε θα φύγω.Αν δεν μάθω κάποιο νέο δε φεύγω.Θα κάνω κάτι άλλο όμως.Θα βγω έξω από το νοσοκομείο,θα βρω ένα τηλεφωνικό θάλαμο και θα πάρω τηλέφωνο την Τζέσικα να της πω τι συνέβη.Να ξέρει τουλάχιστον που είμαι.

Βγήκα από το νοσοκομείο και κατευθύνθηκα σε ένα τηλεφωνικό θάλαμο που βρήκα.Πήρα αμέσως τηλέφωνο την Τζέσικα και της μίλησα για το συμβάν.Και όπως ήταν αναμενόμενο,έμεινε άφωνη.
《Πες μου ότι κάνεις πλάκα》
《Τζέσικα,δεν έχω χρόνο για τέτοια.Πρέπει να έρθεις αμέσως στο νοσοκομείο του Brooklyn》
《Έγινε.Θα πάρω τηλέφωνο τον Μπομπ και θα έρθουμε μαζί》

Mr Larry (#TYS21)Where stories live. Discover now