7 χρόνια μετά
Πρόλαβα να ζήσω το τέλος της προηγούμενης χιλιετίας.Και φυσικά,τώρα βρισκόμαστε στο 2000.Να πω την αλήθεια,όταν ήμουν πιο μικρός είχα διαβάσει για κάτι προφητείες που μιλούσαν για το τέλος του κόσμου.Αλλά εντάξει.Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι όλα αυτά είναι ψέματα.Και εδώ έρχεται μια απορία.Τι έχουν γίνει μέσα σε 7 χρόνια;Ήρθε η ώρα να απαντήσω.
Όπως ήδη ξέραμε,εγώ δε θα πήγαινα να σπουδάσω.Όμως,δε πήγε ούτε η Τζέσικα να σπουδάσει!Τέλος Ιουνίου του 1994 έρχεται και μας λέει ότι δε θέλει να πάει ούτε εκείνη σε κάποιο πανεπιστήμιο.Ο λόγος;Για να είναι δίπλα μου και οτιδήποτε κάνω εγώ,να κάνει και εκείνη.Έτσι λέει θα είναι πάντα δίπλα μου και θα μπορεί να με προσέχει.
Ο Μπομπ από την άλλη σπούδασε Αγγλική Φιλολογία.Και αποφοίτησε με άριστα.Όμως,αποφάσισε να μην γίνει δάσκαλος.Αποφάσισε να μετακομίσει στη Bay Terrace,μια κωμόπολη δίπλα στη Queens.Με τη βοήθεια του πατέρα του και του αδερφού του,του Τζέιμς,άνοιξε ένα βιβλιοπωλείο.Τώρα τη νέα χρονιά το άνοιξαν.Όμως,ο κολλητός μου αποδείχθηκε και μεγάλη ιδιοφυΐα.Τι εννοώ;
Όσο ήταν στο πανεπιστήμιο άρχισε να μελετά τις νέες τεχνολογίες που έκαναν την εμφάνισή τους σιγά σιγά μέχρι το τέλος του 1999.Όταν πήρε τον πρώτο του υπολογιστή,άρχισε να πειραματίζεται σε διάφορους τομείς.Και μπορώ να πω ότι κατάφερε κάτι μεγάλο.Δημιούργησε μια εφαρμογή που του επιτρέπει να εντοπίζει όποιον άνθρωπο επιλέγει σε ένα 1 λεπτό!Μπορεί να ακούγεται τρελό,αλλά είναι αλήθεια.Και γι'αυτή την εφαρμογή ξέρουμε μόνο εμείς,οι πιο κοντινοί του άνθρωποι.
Θυμάμαι που πήγα μια μέρα να δω το βιβλιοπωλείο του Μπομπ.Είχε έρθει και η Τζέσικα μαζί.Δεν ήταν και το πιο μεγάλο βιβλιοπωλείο,αλλά μπορώ να πω ότι ήταν ωραίος ο χώρος.Είχε κάνει καλή δουλειά ο Μπομπ.Θυμάμαι μπήκαμε μέσα και κατευθυνθήκαμε σε ένα πάγκο.Εκεί έχει το ταμείο ο Μπομπ.Από πίσω του υπήρχαν κάτι σκαλιά που οδηγούσαν στον κάτω όροφο.Θα είναι το υπόγειο είχα πει.Όμως,δε περίμενα να μας πει να πάμε κάτω.
《Ελάτε κάτω.Θέλω κάτι να σας δείξω》Κατεβήκαμε τελικά τα σκαλιά και μπήκαμε σε ένα δωμάτιο που στη μια μεριά υπήρχαν κούτες με διάφορα βιβλία.Όμως,αυτό που μου τράβηξε την προσοχή και τελικά ήταν αυτό που ήθελε να μας δείξει ο Μπομπ,ήταν ένα μικρό γραφείο που πάνω είχε έναν υπολογιστή.Εκεί ο Μπομπ εντόπιζε τους ανθρώπους που ήθελε.Και φυσικά,το δοκιμάσαμε κι όλας.
BINABASA MO ANG
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...