Κεφάλαιο 22

48 6 10
                                    

Και επιτέλους ήρθε Παρασκευή.Και τι σημαίνει αυτό;Ότι σήμερα είναι η δεξίωση!Και είμαι πολύ αγχωμένος.Αλλά το ξέρω.Όλα θα πάνε καλά.Ήρθε η ώρα να δείξω στους παρευρισκόμενους το λόγο που το εστιατόριο μου είναι το καλύτερο στην πόλη.

Το μεσημέρι πέρασε και εγώ ήμουν στο δωμάτιο για να ετοιμαστώ.Αφού έκανα ένα γρήγορο ντους,ντύθηκα και κατέβηκα κάτω για να περιμένω την Τζέσικα.Τελικά,μετά από δύο λεπτά,την είδα να κατεβαίνει τα σκαλιά.Μπορώ να πω ξανά ότι το φόρεμα της πήγαινε.Ίσιωσε και το μαλλί και ήταν έτοιμη να τη συνοδέψω στη δεξίωση.
《Πάμε;》,τη ρώτησα.
《Φύγαμε》

Βγήκαμε από το σπίτι και μπήκαμε στο αμάξι για να πάμε στο 'Harold Pratt House'.Ελπίζω οι συμβουλές του Μπομπ να πιάσουν τόπο.Το νιώθω ότι θα τα καταφέρουμε.Ο κολλητός μου ξέρει τι πρέπει να κάνουμε στη δεξίωση.Το ξέρω καλά.Όπως επίσης το ξέρει και η αδερφή μου ότι ο Μπομπ μας έδωσε τις καλύτερες συμβουλές.Κάτι που φρόντισε η ίδια να μου πει.
《Νιώθω ότι αν ακολουθήσουμε τις συμβουλές του Μπομπ,θα αφήσουμε τις καλύτερες εντυπώσεις》
《Τζέσικα,μην ανησυχείς.Θα είμαστε ο εαυτός μας.Και θα δεις στο τέλος ότι θα έχουμε κλέψει τις εντυπώσεις》

Να πω την αλήθεια,δε ξέρω πόσο εύκολο θα είναι να είμαστε ο εαυτός μας εκείνη την ώρα.Αλλά και πάλι,νομίζω πως πρέπει να ακολουθήσω μια διαφορετική συμβουλή.Μια συμβουλή του πατέρα μου.Να μη σκέφτομαι καν τι θα πρέπει να κάνω στο μέλλον,αν δεν έχω ξεμπλέξει με το παρόν πρώτα.Αυτό θα κάνω και τώρα.

Και να που φτάσαμε επιτέλους στο 'Harold Pratt House'.Άφησα το αμάξι στο επόμενο στενό και κατέβηκα,για να κατευθυνθώ προς το κτίριο.Η Τζέσικα ερχόταν από πίσω μου.Ξαφνικά,την είδα να με πλησιάζει κάπως λαχανιασμένη.
《Τι έπαθες καλέ;》,τη ρώτησα.
《Τι έπαθα;Σηκώθηκες και έφυγες και εγώ άρχισα να τρέχω μπας και σε προλάβω》
《Μη το ξανακάνεις αυτό.Έλα,πάμε μέσα τώρα》

Προχωρήσαμε λίγο ακόμα και τελικά φτάσαμε έξω από την πόρτα,όπου εκεί καθόταν ένας κύριος.Στο χέρι του κρατούσε ένα μαύρο ντοσιέ.Πριν μπούμε μέσα στο κτίριο,μας σταμάτησε και μας είπε:
《Καλησπέρα σας.Καλωσορίσατε.Τα ονόματα σας;》
《Ντάρετ》,απάντησα εγώ ενώ η Τζέσικα απάντησε:
《Λάρρυ και Τζέσικα Ντάρετ》
《Μισό λεπτό...ε...ναι!Καλά να περάσετε》
《Σας ευχαριστούμε》,του είπα και προχωρήσαμε μέσα.Μπορώ να πω ότι μιλάμε για ένα πολυτελές κτίριο.Εξαιρετική ετοιμασία μέχρι στιγμής,ενώ η μουσική που ακουγόταν σε ολο το κτίριο ταίριαζε στην περίπτωση.Τζαζ μουσική.Και πρέπει να ξέρω και ποιο τραγούδι είναι.Αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Mr Larry (#TYS21)Kde žijí příběhy. Začni objevovat