Και έφτασε επιτέλους Δευτέρα.Που σημαίνει ότι σήμερα θα πάμε με την αδερφή μου στο Metropolitan Theater για να βρούμε εκείνη την ηθοποιό,τη γνωστή του Τζον Γουντ,για να γίνουμε και εμείς ηθοποιοί.Γιατί,όπως λέει και η αδερφή μου,έχουμε μια ευκαιρία να διαφημίσουμε το εστιατόριο.Έστω και αν πρέπει να κάνουμε μόνο μια σκηνή.
Η αλήθεια είναι ότι έπιασα τον εαυτό μου να αγχώνεται δύο τρεις φορές.Δε ξέρω γιατί.Το θέμα είναι να μην αγχώνομαι.Γι'αυτό,ας ντυθώ μπας και κατέβω κάτω για να φύγω.Δεν ήξερα τι να φορέσω.Αποφάσισα να μη φορέσω κάτι πολύ επίσημο.Νομίζω ένα πουκάμισο θα κάνει στην περίπτωση.Και νομίζω ξέρω ποιο πουκάμισο να φορέσω.Ένα γκρι πουκάμισο που αγόρασα πρόσφατα θα φορέσω.Μου πηγαίνει κι όλας.
Και αφού ντύθηκα,κατέβηκα κάτω και πήγα στο σαλόνι να δω αν είχε κατέβει η αδερφή μου.Αλλά όχι.Δεν είχε κατέβει ακόμη.Κατέβηκε δύο λεπτά αργότερα.Μπορώ να πω ότι φόρεσε ένα ωραίο μακρύ μπλουζάκι.Είπαμε,να μη φορέσουμε και κάτι πολύ επίσημο.
Μπορώ να πω ότι χάρηκα μόλις είδα την Τζέσικα να κατεβαίνει τα σκαλιά.Και χάρηκα πιο πολύ από όσο χαίρομαι άλλες φορές.Και αυτό έκανε την αδερφή μου να με ρωτήσει:
《Γιατί είσαι τόσο χαρούμενος σήμερα;》
《Την ίδια απορία έχω και εγώ》
《Συγγνώμη,δε ξέρεις γιατί είσαι τόσο χαρούμενος;》Γέλασα.
《Απ' ότι βλέπεις,όχι》
《Τέλος πάντων Λάρρυ.Έλα πάμε να φύγουμε.Θα μας περιμένει η Lidia στο θέατρο》Και αφού μου το είπε αυτό η αδερφή,εν τέλει βγήκαμε από το σπίτι και φύγαμε για το Metropolitan Theater.Ήταν μεγάλη η απόσταση.Όμως,αυτή τη φορά,και σε αντίθεση με άλλες φορές,αυτή τη φορά εγώ και η Τζέσικα είπαμε και καμία κουβέντα.
《Αδερφέ πως νιώθεις που θα γίνεις για μια μέρα ηθοποιός;》
《Εσυ πως νιώθεις;》
《Εχω λίγο άγχος να πω την αλήθεια.Αλλά πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά》Γέλασα.
《Όπως το πες Τζέσικα.Όλα θα πάνε καλά》Δε προλάβαμε να πούμε κάτι άλλο με την αδερφή μου,μιας και επιτέλους φτάσαμε στο θέατρο.Άφησα το αμάξι λίγο πιο πάνω και εν τέλη προχώρησα με την Τζέσικα προς το μεγάλο συντριβάνι που υπήρχε έξω από το θέατρο.Μεγάλο κτίριο μπορώ να πω.Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που έρχομαι εδώ πέρα.Η Τζέσικα,αν θυμάμαι καλά,έχει έρθει μια φορά με το σχολείο.Άραγε,να γνωρίζει πως να πηγαίνουμε στα παρασκήνια για να βρούμε την ηθοποιό;Δεν άργησα να πάρω απάντηση.
《Ξέρεις πως θα πάμε στα παρασκήνια;》
《Έχω να έρθω εδώ πέρα 25 χρόνια.Που θες να θυμάμαι όλους τους χώρους;》
《Καλά κατάλαβα.Θα ρωτήσουμε κάποιον να μας πει》
ESTÁS LEYENDO
Mr Larry (#TYS21)
Misterio / SuspensoLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...