Κεφάλαιο 16

42 6 4
                                    

15 χρόνια αργότερα

Ώρες ώρες θυμάμαι που πριν 15 χρόνια,τότε το 2000,εκείνες τις μέρες που είχαμε ανοίξει το εστιατόριο,καθόμουν και έλεγα στην αδερφή μου ότι μέσα σε μια δεκαπενταετία το εστιατόριο θα είναι το καλύτερο της πόλης.Και δε διαψεύστηκα ποτέ.Το γκουρμέ εστιατόριο μας είναι το καλύτερο σε όλη τη Νέα Υόρκη.Εντάξει,να πω ότι υπάρχει και το εστιατόριο 'The Delicatessen Restaurant',του ανταγωνιστή David Bozs,αλλά και παλι δε μας φτάνει.Έτσι κι αλλιώς,σε ό,τι διαγωνισμό έχει διοργανωθεί για το καλύτερο εστιατόριο,το δικό μας νικούσε για λίγο το εστιατόριο του Bozs.

Πρέπει επίσης να πω ότι δεν έχουμε αλλάξει σπίτι.Στο πατρικό μας βρισκόμαστε ακόμα.Εγώ δεν έχω παντρευτεί,αλλά ούτε και η Τζέσικα.Πιστή σε αυτό που έχει πει.Να είναι πάντα δίπλα μου.Ευτυχώς πάντως δε με πιάνουν σοβαρές κρίσεις.Αυτό δε σημαίνει όμως ότι έχω ξεχάσει την Τερέζα.Ένα θα πω.Στο γραφείο μου στο εστιατόριο,έχω πάνω στο γραφείο μια φωτογραφία μέσα σε μια κορνίζα.Μια φωτογραφία της Τερέζα για να την θυμάμαι.Να πω επίσης ότι αγοράσαμε και καινούργιο αμάξι.Πουλήσαμε το παλιό και αγοράσαμε ένα Honda Civic.Ο πατέρας μου δεν μπορεί να οδηγήσει πια γι'αυτό το αυτοκίνητο είναι πια στο όνομα μου.

Ο Μπομπ,από την άλλη,ούτε αυτός παντρεύτηκε.Φτάσαμε και οι δύο 40 ετών και είμαστε ακόμα ανύπαντροι.Εντάξει,εγώ έχω πει ότι δε θα παντρευτώ,αλλά και ο Μπομπ;Τέλος πάντων,δική του ζωή είναι,ό,τι θέλει θα κάνει.Πάντως,το βιβλιοπωλείο πηγαίνει πολύ καλά.Και αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί.Ο κολλητός μου είναι ένας σωστός επιχειρηματίας.

Και εδώ έρχεται και μια ερώτηση.Δεν έχει παντρευτεί κανείς;Θα απαντήσω.Παντρεύτηκε ο Ντουέιν το 2007 και μετά από ένα χρόνο έγινε πατέρας.Και έρχεται επίσης άλλο ένα ερώτημα.Μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια δεν έχει συμβεί τίποτα άλλο;Τίποτα.Και αυτό είναι κάτι που μου δημιουργεί απορία.Δεν έχει συμβεί τίποτα παράξενο όλα αυτά τα χρόνια.

Πάντως,αφού ξημέρωσε που ξημέρωσε,λέω να σηκωθώ από το κρεβάτι μπας και πάω στη δουλειά.Πόσο μου αρέσει αυτό το δωμάτιο.Πριν λίγα χρόνια το έβαψα και άλλαξα λίγα πράγματα για να μη θυμίζει πια το παιδικό μου δωμάτιο.

Αφού σηκώθηκα,έβαλα γρήγορα γρήγορα ένα πουκάμισο και κατέβηκα κάτω.Πηγα στην κουζίνα και περίμενα την αδερφή μου.Όμως,βρήκα την ευκαιρία να μιλήσω και με τους γονείς μου.
《Καλώς το καμάρι μου》,γύρισε και μου είπε ο πατέρας μου.
《Τι κάνεις πατέρα;Πώς νιώθεις σήμερα;》

Mr Larry (#TYS21)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora