Κεφάλαιο 34

29 5 0
                                    

Πρέπει να πω ότι πέρασαν 3 μέρες από τη μέρα που έγινε η ληστεία.Με τον Τζέραλντ τώρα πια μιλάμε.Λέμε καμία καλημέρα,τον ρωτάω πως είναι και του λέω και καληνύχτα.Μόνο αυτά.Το θέμα είναι άλλο.Ότι δε μιλάω με την αδερφή μου.Ναι.Καλά διαβάσατε.Δε μιλάω με την αδερφή μου.

Εδώ και 3 μέρες το μόνο που λέμε είναι καλημέρα και καληνύχτα.Καμία άλλη κουβέντα.Μόνο αυτά.Έχει θυμώσει μαζί μου.Δε μου χαμογελάει,δε με ρωτάει πως είμαι.Μόνο με τον Τζέραλντ μιλάει.Και μιλάνε κανονικά.Με μένα όμως όχι.

Πάντως,όταν ξύπνησα το πρωί,κατέβηκα κάτω και πήγα στην κουζίνα.Η Τζέσικα καθόταν και μαγείρευε.Την πλησίασα και προσπάθησα να της πιάσω την κουβέντα.Μάταια όμως.
《Καλημέρα αδερφούλα.Πως είσαι;》

Καμία κουβέντα από εκείνη.
《Σε παρακαλώ μίλησε μου.Πέρασαν 3 μέρες.Ξέχασε το σε παρακαλώ.Αφού άκουσες ότι ο Σάλιβαν δε πέθανε》

Και πάλι όμως δε μου μίλησε.Δε με κοίταξε καν.Εγώ όμως την κοίταζα με την ελπίδα ότι θα μου μιλήσει.Αλλά όχι.Δε με κοίταξε καν.Γι'αυτό και εγώ,πήρα στα χέρια μου μια εφημερίδα και κάθισα στον καναπέ.

Μετά από λίγο είδα τον Τζέραλντ να κατεβαίνει στην κουζίνα.Πήγε και κάθισε στο τραπέζι.Τότε,η αδερφή μου τον πλησίασε και του μίλησε για τον Σάλιβαν.Είναι πολύ στενοχωρημένος.Και εγώ μπορώ να πω ότι είμαι.Αλλά δε πρέπει να το καταλάβει ο Τζέραλντ.Γι'αυτό,θα προσπαθήσω να τον καθησυχάσω.Όπως και έγινε.

Σηκώθηκα πάνω και πήγα να κάτσω δίπλα του.Προσπάθησα να τον ηρεμήσω.Του είπα ότι είχα κάνει βλακεία.Γιατί όντως είχα κάνει βλακεία.Όμως,ο Τζέραλντ είναι ανένδοτος.Δε θέλει να αλλάξει τις σκέψεις του.Και από ό,τι μπορώ να καταλάβω,δε πρόκειται να αλλάξει η σκέψη του αν δε ξυπνήσει ο Σάλιβαν.Κάτι που ελπίζω να γίνει σύντομα.

Πάντως,όταν τελικά ο Τζέραλντ έφαγε πρωινό,σηκώθηκε πάνω και με πλησίασε για να μου πει ότι θέλει τα κλειδιά του αυτοκινήτου.Μου δημιουργήθηκε απορία.Τι τα θέλει τα κλειδιά;Μπορώ να πω ότι τελικά απάντησε.Θέλει να πάει στην πόλη να ξεχαστεί.Θα τον αφήσω.Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.Θα τον αφήσω να φύγει,μπας και μου μιλήσει καμία φορά η αδερφή μου.Πρέπει να πω ότι νιώθω ότι θα μου μιλήσει.Επιτέλους.

Όταν τελικά ο Τζέραλντ έφυγε από το σπίτι,πήγα και κάθισα στην κουζίνα.Η αδερφή μου φαινόταν πολύ ανήσυχη.Έτρεμε ολόκληρη.Χτύπησε το χέρι της στο τραπέζι και τότε μου είπε:
《Έπρεπε να το κάνεις αυτό;》
《Ποιο πράγμα;》
《Ποιο πράγμα;Ποιό πράγμα;Το ρωτάς;Έπρεπε να πυροβολήσεις τον Σάλιβαν;》,μου φώναξε.
《Δεν είχα άλλη επιλογή εκείνη την ώρα》
《Τι λες;Τι δεν είχες άλλη επιλογή;》
《Τι έπρεπε να κάνω;Να τον αφήσω να μας κυνηγά;Μήπως ξέρεις τι έπρεπε να κάνουμε;》
《Λάρρυ,άσε τα σχόλια.Μιλάω σοβαρά.Έκανες πολύ μεγάλο λάθος》
《Συγγνώμη ρε Τζέσικα.Μήπως έπρεπε να σε πάρω τηλέφωνο να μου πεις τι κάνω;》
《Μη με κοροϊδεύεις》

Mr Larry (#TYS21)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora