Κεφάλαιο 15

45 6 2
                                    

Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα.Δε χρειάζεται να πω πολλά.Σήμερα είναι τα εγκαίνια του εστιατορίου.Να μου πείτε,περιμένω να έρθει πολύς κόσμος;Όχι.Βασικά,δε περιμένω να έρθουν πολύ γνωστοί άνθρωποι.Αλλά απλοί άνθρωποι ας έρθουν.Πως θα γίνει αλλιώς γνωστό το εστιατόριο;

Τα εγκαίνια λοιπόν είναι το βράδυ.Και εγώ είμαι πολύ αγχωμένος.Μόλις έχω ξυπνήσει και πρέπει να ετοιμαστώ γρήγορα για να φύγω για το εστιατόριο.Ο σωστός επιχειρηματίας θα πρέπει να είναι από το πρωί στο εστιατόριο.Ανοίγω την ντουλάπα και κοιτάω ό,τι ρούχα είχα μέσα.Μα να,βρήκα αυτό που θα φορέσω.Ένα μαύρο κουστούμι που μου αγόρασε ο πατέρας μου πριν ένα χρόνο και μια κόκκινη γραβάτα.Να θυμηθώ την άλλη φορά να αγοράσω και από μόνος μου ένα κοστούμι.Α,και να έχω ετοιμάσει τα ρούχα μου από το βράδυ.

Αφού τελικά κατάφερα να ντυθώ,έφυγα από το δωμάτιο και πήγα στην Τζέσικα.Μπορώ να πω ότι και εκείνη είχε μόλις ντυθεί.Και δε προτίμησε να βάλει φόρεμα.Φόρεσε ένα μαύρο πουκάμισο,ένα μαύρο παντελόνι και μαύρα παπούτσια.Το παραδέχομαι.Ήταν πανέμορφη.
《Αδερφούλα》,της είπα,《είσαι πανέμορφη》
《Δεν έχουμε ώρα για τέτοια.Έλα,πάμε.Πρέπει να πάμε στο εστιατόριο》

Τρομερή απάντηση μπορώ να πω.Αλλά δεν έχουμε χρόνο γι'αυτά τώρα.Ας κατέβουμε κάτω στο σαλόνι,δηλαδή που κατεβήκαμε ήδη.Βγήκαμε έξω και είδαμε τους γονείς μου να περιμένουν στο αμάξι.Όπως έχω ξαναπεί,να θυμηθώ να αγοράσω αμάξι.Μπήκαμε μέσα στο αμάξι και κάτσαμε στις πίσω θέσεις.
《Έτοιμοι;》,μας ρώτησε η μητέρα μου.
《Πάντα》,είδα να απαντάει η αδερφή μου.

Όπως πάντα,εγώ ήμουν πολύ αγχωμένος.Και να πω την αλήθεια,ο δρόμος μέχρι το εστιατόριο ήταν μεγάλος.Περίπου 25 λεπτά.Αλλά νομίζω άξιζε.Και όταν τελικά φτάσαμε,δε είπα τίποτα σε κανέναν.Το μόνο που έκανα είναι να βγω έξω και να φύγω τρέχοντας.
《Λάρρυ,περίμενε》,είδα την Τζέσικα να μου λέει.
《Τι είναι βρε;》
《Μη τρέχεις》
《Δεν έχω χρόνο για τέτοια.Πάμε μέσα να δούμε αν όλα είναι έτοιμα》

Έτρεξα μέσα και πήγα αμέσως στην κουζίνα.Από μια κλεφτή μάτια που έριξα είδα ότι τα τραπεζάκια ήταν όλα έτοιμα.Μπήκα στην κουζίνα και άρχισα να φωνάζω.
《Να είναι όλα έτοιμα.Ό,τι φαγητά σας ζητήσουν θέλω να τα μαγειρέψετε σωστά》

Τότε,μπήκε και η Τζέσικα στην κουζίνα που πλησίασε τους σερβιτόρους,και συγκεκριμένα τον Ντουέιν,και τους είπε:
《Θέλω να είστε γρήγοροι.Και πρωτίστως,ευγενικοί.Μη χάσετε καμία ώρα το χαμόγελο σας.Και μη νευριάσετε χωρίς λόγο.Αν χρειαστείτε τίποτα,μας φωνάζετε》

Mr Larry (#TYS21)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora