Τζέσικα POV
Είχα μόλις ξαπλώσει όταν άκουσα θορύβους.Στην αρχή νόμιζα ότι ακούγονταν απέξω.Όμως,άρχισα να ανησυχώ όταν ανακάλυψα ότι οι θόρυβοι ακούγονταν από το διάδρομο.Σηκώθηκα πάνω και βγήκα στο διάδρομο.Κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο του Λάρρυ όπου βρήκα την πόρτα ανοιχτή.Ο αδερφός μου όμως δεν ήταν μέσα.Ανησύχησα ακόμα περισσότερο.Έτρεξα προς το μπάνιο.Πήγα να ανοίξω την πόρτα αλλά ήταν και αυτή κλειδωμένη.Άκουγα όμως και θορύβους.Πράγματα να σπάνε.
Έφυγα και πήγα στο δωμάτιο των γονιών μου.Μπήκα μέσα τρέχοντας.Φοβόμουν ότι κάτι κακό θα συμβεί.
《Μαμά,μπαμπά.Βοήθεια》
《Τι έγινε Τζέσικα;Τι έπαθες;Γιατί έχεις λαχανιάσει;》
《Ο Λάρρυ έχει κλειδωθεί στο μπάνιο.Άκουσα πράγματα να σπάνε.Φοβάμαι ότι θα κάνει κάτι κακό》Σηκώθηκαν από το κρεβάτι και αμέσως τρέξαμε στην πόρτα.Αρχίσαμε να φωνάζουμε.Ο Λάρρυ δε μας μιλούσε.Άρχισα να φοβάμαι ακόμα περισσότερο.Το μόνο που μας έμεινε είναι να σπάσουμε την πόρτα.Αυτό έγινε τελικά.Ο πατέρας μου κλώτσησε την πόρτα και κατόρθωσε να την σπάσει.Μπήκαμε μέσα και αντικρίσαμε ένα αναπάντεχο θέαμα.
《Λάρρυ,μη》Ο Λάρρυ κρατούσε στο χέρι του ένα μικρό ξυράφι.Για πολύ λίγο τον προλάβαμε πριν κόψει τις φλέβες του.Άρχισα να κλαίω.Να φοβάμαι ακόμα περισσότερο.Τι έχει πάθει ο αδερφός μου;Γιατί έφτασε στα πρόθυρα να...Δε ξέρω αν μπορώ να το πω.Θα το πω.Να αυτοκτονήσει;
Η μητέρα μου με πήρε στην αγκαλιά της ενώ ο πατέρας μου πήγε να πάρει το ξυράφι από τα χέρια του Λάρρυ,που εν τέλει άρχισε να φωνάζει.
《Αφήστε με.Δε θέλω τίποτα άλλο.Αφήστε να φύγω.Θέλω να πάω να βρω την Τερέζα》Συνέχιζα να κλαίω.Ήξερα ότι πρέπει να δράσουμε γρήγορα.Αυτό έγινε τελικά.Πήραμε τον Λάρρυ και τον πήγαμε σε μια κλινική.Κόντευε 1 η ώρα τα μεσάνυχτα.Ο γιατρός είχε φύγει εδώ και πολλές ώρες.Όμως,φροντίσαμε να πούμε σε κάποιες νοσοκόμες τι έχει γίνει με τον Λάρρυ.Ότι τις τελευταίες ημέρες δεν είναι καλά.
Καθόμουν σε μια καρέκλα και έκλαιγα.Έγειρα προς τον ώμο της μητέρας μου και βρήκα την ευκαιρία να τη ρωτήσω κάποια πράγματα.
《Μαμά,θα γίνει καλά;》
《Ναι ψυχή μου.Θα δεις.Σε λίγο καιρό θα είναι καλά》Σε λίγο καιρό;Πότε δηλαδή;Πείτε μου.Μη με κρατάτε σε αγωνία.Λάρρυ,σε παρακαλώ.Γίνε ξανά ο παλιός Λάρρυ.Αυτός που ξέρω.Αυτός που αγαπώ.
Τελικά,μπορώ να πω ότι κοιμήθηκα.Στην καρέκλα.Όταν ξύπνησα,είδα έναν υψηλόσωμο κύριο να πλησιάζει.Ήταν ο γιατρός.
《Καλημέρα σας》,μας είπε,《ελάτε μαζί μου.Θέλω να σας μιλήσω》
YOU ARE READING
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...