Το επόμενο πρωί,όταν ξύπνησα,σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω,όπου βρήκα την αδερφή μου στην κουζίνα να φτιάχνει πρωινό.Ο Τζέραλντ πρέπει να κοιμάται.Έτσι πιστεύω.Αλλά δεν έχει σημασία.Το μόνο που θέλω είναι να κάτσω να φάω πρωινό.Η αλήθεια είναι ότι πεινάω.
Έκατσα στις καρέκλες και είδα την Τζέσικα να μου αφήνει στο τραπέζι ένα πιάτο με φρυγανιές.Τότε,ήρθε και εκείνη και έκατσε δίπλα μου.
《Καλώς τον.Πως κοιμήθηκες;》
《Εντάξει.Δυσκολεύτηκα να κοιμηθώ να πω την αλήθεια》
《Ξέρω.Μου είπε ο Τζέραλντ ότι έκλαιγες》
《Τι να κάνω αδερφούλα.Συγκινήθηκα》
《Καταλαβαίνω.Πάντως,σήμερα θα έρθουν εδώ οι φίλοι του Τζέραλντ》
《Τι ώρα;》
《Δε μου είπε》
《Άστον.Θα μας πει εκείνος όταν...》Δε πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου,μιας και άκουσα κάποιον να κατεβαίνει τα σκαλιά του σπιτιού.Και αυτός ο κάποιος όπως καταλαβαίνετε είναι ο Τζέραλντ.Μπήκε στην κουζίνα και αμέσως κάθισε δίπλα μου.Τότε,εγώ βρήκα την ευκαιρία να τον ρωτήσω πότε θα έρθουν οι φίλοι του.Και τι μου απάντησε;Ότι θα έρθουν και να μην αγχώνομαι!
Τρομερή απάντηση!Πώς δε το σκέφτηκα;Πώς δεν είπα στον εαυτό μου ότι κάποια στιγμή θα έρθουν;Τι κάθομαι και λέω.Θα κάτσω να τους περιμένω.Δεν έχω άλλη επιλογή.
Ο Τζέραλντ για κάποιο λόγο δε κάθισε να φάει πρωινό.Αντιθέτως,σηκώθηκε και βγήκε έξω.Τότε,εγώ γύρισα και είπα στην αδερφή μου,που εκείνη τη στιγμή έτρωγε μια φρυγανιά:
《Μυστήριος άνθρωπος ο Τζέραλντ》
《Και πολύ όμορφος》
《Τι θα έλεγες εσύ》
《Συγγνώμη αδερφέ.Να μη πω την αλήθεια;Η δική μου γνώμη δε μετράει;》
《Δεν είπα κάτι τέτοιο》
《Κάτι τέτοιο υπονοείς όμως》Δε πρόλαβα να απαντήσω,μιας και είδα να μπαίνει στο σαλόνι ο Τζέραλντ με δύο άντρες.Έναν ψηλό,μελαχρινό και έναν ξανθό,στο ύψος του Τζέραλντ,άντρα.Όπως μπορείτε να καταλάβετε,αυτοί οι δύο ήταν οι φίλοι του Τζέραλντ.
Ο Τζέραλντ,αμέσως,μας σύστησε με τον Ματ και τον Κρις και αμέσως κάθισαν στον καναπέ.Εγώ πρέπει να πω ότι κάθισα στην πολυθρόνα,ενώ η Τζέσικα προσφέρθηκε να τους φέρει ένα ποτήρι νερό.Έτσι λοιπόν,είχε φτάσει η ώρα να τους μιλήσω για τη ληστεία.
Τους είπα ότι ετοιμάζω μεγάλη ληστεία.Τι;Ψέματα είπα;Αφού μεγάλη ληστεία ετοιμάζω.Δε τους είπα όμως τι θα ληστέψουμε.Άλλη ώρα αυτό.
Με ρώτησαν πότε θα γίνει η δουλειά.Η αλήθεια είναι ότι με τον Μπομπ σκεφτόμασταν να γίνει η δουλειά την επόμενη εβδομάδα.Όμως,εκείνη την ώρα αποφάσισα να τους πω ότι θα γίνει η ληστεία μεθαύριο.Τουλάχιστον,να πάρω να ενημερώσω τον Μπομπ για την απόφαση μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr Larry (#TYS21)
Misteri / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...