Κεφάλαιο 27

33 5 4
                                    

5 χρόνια μετά

Είναι στιγμές που σκέφτομαι πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου αν δε συνέβαιναν ορισμένα πράγματα.Αν ας πούμε δε πάθαινα ποτέ κατάθλιψη.Αν δε πέθαινε η Τερέζα.Όμως,κάθε φορά που σκέφτομαι κάτι τέτοιο,φροντίζω να επανέρχομαι στην πραγματικότητα.Στην σκληρή πραγματικότητα.

Πάντως,τι έχουν συμβεί μέσα σε πέντε χρόνια;Διάφορα.Εγώ έγινα κυνηγός για να μπορέσω να συντηρήσω την αδερφή μου,που τώρα πια το μόνο που κάνει είναι να κάθεται στο σπίτι και να μαγειρεύει.Αυτή είναι η ζωή μας πια.Εγώ είμαι κυνηγός και εκείνη μια μαγείρισσα,που κάθεται όλη μέρα στο σπίτι και μαγειρεύει ή ακούει μουσική.

Ο Μπομπ,από την άλλη,δεν έχει αλλάξει καμία συνήθεια.Ούτε έχει παντρευτεί.Φτάσαμε και οι δύο 45 χρόνων και δεν έχουμε παντρευτεί ακόμα.Αλλά δε πειράζει.Καλά είμαστε και έτσι.Έτσι κι αλλιώς,εγώ έχω πει ότι δε θα παντρευτώ.Το έχω ορκιστεί στην Τερέζα.

Πάντως,ξύπνησα το πρωί και αποφάσισα να πάω για κυνήγι.Και μπορώ να πω ότι πήγα.Πρόλαβα,πριν πιάσει βροχή,αν βρέξει δηλαδή όπως άκουγα στην τηλεόραση,να πάω για κυνήγι.Θα γυρίσω σπίτι και θα δώσω στη Τζέσικα το κουνέλι που έπιασα.Νιώθω ότι δε θα της αρέσει που πήγα και σκότωσα ένα κουνέλι.Αλλά κάτι πρέπει να μαγειρέψει.

Όταν έφτασα,άφησα το αμάξι και προχώρησα προς την πόρτα.Όταν μπήκα μέσα,είδα την αδερφή μου να κάθεται στο σαλόνι.Την πλησίασα και μπορώ να πω ότι δε χάρηκε πολύ που με είδε να κρατώ ένα κουνέλι.
《Τι είναι αυτό;》
《Κουνέλι》
《Κουνέλι μου έφερες;》
《Αυτό έπιασα σήμερα.Και αυτό θα φάμε》
《Συγγνώμη ρε Λάρρυ,δεν ήθελες να σου φτιάξω ριζότο και θες να σου φτιάξω κουνέλι;》
《Βεβαίως》
《Ε,δε σε πιστεύω》,μου είπε και σηκώθηκε από τον καναπέ,πηγαίνοντας τελικά στην κουζίνα.Την ακολούθησα και εγώ και η κουβέντα μας συνεχίστηκε τελικά στο τραπέζι της κουζίνας.
《Θες να πάω μέχρι την πόλη να σου φέρω κάτι να μαγειρέψεις;Έτσι κι αλλιώς θα πάω στον Μπομπ σε λίγο》
《Τι να μου φέρεις τέτοια ώρα;Θα σου φτιάξω το κουνέλι.Θα στο κάνω στιφάδο》
《Σίγουρα δε θες να σου φέρω τίποτα από την πόλη;》
《Τίποτα δε θέλω να μου φέρεις από την πόλη.Θα σου φτιάξω στιφάδο να φάμε》

Νιώθω ότι τον τελευταίο καιρό η Τζέσικα έχει αλλάξει λίγο.Νιώθω ότι όλο αυτό το κλίμα την επηρεάζει αρνητικά.Είναι στιγμές που θέλει να ξεσπάσει,αλλά κάτι την κάνει να σταματά.Νιώθω ότι κάποια στιγμή θα ξεσπάσει πάνω μου.Και δε ξέρω,αλλά νιώθω ότι θα ξεσπάσει σύντομα.

Mr Larry (#TYS21)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora