《Από το αστυνομικό τμήμα;Τι συμβαίνει;》,είπα και ένιωσα να με λούζει κρύος ιδρώτας.Σίγουρα αυτό δεν είναι καλό σημάδι.
《Σας πήραμε να σας ειδοποιήσουμε ότι οι γονείς σας δυστυχώς σκοτώθηκαν》
《Τι πράγμα...》Πήγε να μου πέσει το τηλέφωνο από τα χέρια.Νιώθω ότι θα χάσω τα λογικά μου.Αλλά όχι.Ο θάνατος της Τερέζα μου έχει μάθει κάτι.Ότι σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να είμαι δυνατός.
《Τι έχει συμβεί;》
《Σκοτώθηκαν σε τροχαίο στην Interstate 678,με το που μπαίνεις στη Κουινς》
《Κατάλαβα.Ερχόμαστε στο σημείο》,είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.Αναστέναξα.Η αδερφή μου με είδε που αναστέναξα και αμέσως με πλησίασε να μάθει τι συμβαίνει.Πρέπει να της πω τι συμβαίνει.Είναι όμως και πολύ ευαίσθητη και ξέρω ότι δε θα το πάρει καλά.Και πως να το πάρει δηλαδή;Αλλά ας της το πω και σαν αδερφός θα προσπαθήσω να την ηρεμήσω.
《Τι έγινε καλέ;》Αναστέναξα.
《Άσε το βιβλίο και κάτσε κάτω.Θέλω να σου ανακοινώσω κάτι σοβαρό》
《Πες μου όμως γιατί άρχισα να φοβάμαι》
《Κάτσε κάτω πρώτα》Έκατσε σε μια από τις καρέκλες και εγώ αμέσως προσπάθησα να βρω τη δύναμη να της πω τι συνέβη.Που βρήκα δηλαδή τη δύναμη επιτέλους.
《Οι γονείς μας...》
《Ναι τι έγινε;》
《Οι γονείς μας...σκοτώθηκαν σε τροχαίο》
《Τι πράγμα...》Σηκώθηκε πάνω και εγώ αμέσως έσκυψα το κεφάλι μου.Η Τζέσικα άρχισε να κουνάει το κεφάλι της και αμέσως έβαλε τα κλάματα.Προσπάθησα να την ηρεμήσω αλλά μάταια.
《Έλα,έλα μη κλαις》,της είπα και αμέσως έπεσε στην αγκαλιά μου.Έπρεπε όμως να φύγουμε.
《Έλα πάμε.Πρέπει να πάμε στο σημείο του δυστυχήματος》Φύγαμε από το γραφείο και αμέσως μπήκαμε στο ασανσέρ.Η Τζέσικα συνέχιζε να κλαίει.Και εγώ ήθελα να κλάψω.Αλλά δεν έκλαψα.Όσο και να ήθελα να κλάψω δεν έκλαψα.Είμαι πια δυνατός.Πρέπει να βοηθήσω την αδερφή μου σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.
Μόλις βγήκαμε από το ασανσέρ τρέξαμε αμέσως προς την έξοδο,χωρίς να πούμε τίποτα σε κανέναν.Μπήκαμε στο αμάξι και αμέσως φύγαμε.Η αδερφή μου συνέχιζε να κλαίει,έχοντας όμως και κάποιες απορίες.
《Πώς έγινε όλο αυτό;》
《Δε ξέρω.Τώρα θα πάμε να μάθουμε》
《Που πάμε ακριβώς;》
《Στη Malba.Μου είπαν ότι σκοτώθηκαν στο σημείο όπως μπαίνεις στην πόλη από την Interstate 678.Άρα,κάπου εκεί πρέπει να έγινε...ό,τι έγινε》Καλά το φαντάστηκα να πω την αλήθεια.Το τροχαίο έγινε στη Malba,μιας και όταν περάσαμε τη γέφυρα,είδα πολλούς ανθρώπους μαζεμένους σε μια γωνιά.Σταμάτησα το αμάξι και αμέσως βγήκα έξω τρέχοντας.Το θέαμα που αντίκρισα με άφησε άφωνο.Είδα δύο αυτοκίνητα εντελώς διαλυμένα.Παντού αίματα και γυαλιά σπασμένα.Ο χώρος ήταν κλεισμένος και περιτριγυρισμένος από αστυνομικούς.Αυτό που έκανα με την Τζέσικα είναι να πλησιάσουμε έναν από αυτούς.
《Καλησπέρα σας》,του είπα και δε πρόλαβα να πω άλλη κουβέντα μιας και η Τζέσικα άρχισε να φωνάζει τους γονείς μου.Όμως,κατάφερα να την κρατήσω στην αγκαλιά μου και ύστερα να πω:
《Είμαστε ο κύριος και η κυρία Ντάρετ.Μόλις μας ειδοποίησαν για το τροχαίο.Αλλά δεν μας είπαν πολλά πράγματα》
《Οι γονείς σας βρισκόντουσαν σε ένα ταξί που ερχόταν από την Bronx.Απ'ότι μας είπαν,κάποιος παραβίασε το φανάρι και έπεσε πάνω τους,με αποτέλεσμα να σκοτωθούν ακαριαία》
《Ο οδηγός του ταξί;Ο άλλος ο οδηγός;》
《Είναι σε κρίσιμη κατάσταση》
《Ξέρετε που έχουν τώρα τους γονείς μας;》
《Στο νοσοκομείο της Queens》
《Σας ευχαριστούμε》,του απάντησα και αμέσως πήρα την Τζέσικα και την έβαλα στο αμάξι.
YOU ARE READING
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...