Και τελικά μπορώ να πω ότι κοιμήθηκα.Και ξύπνησα το πρωί για να πάμε για ψώνια.Βασικά,ήρθε εκείνη και με ξύπνησε.Μπήκε μέσα στο δωμάτιο μου,χωρίς να χτυπήσει την πόρτα,με πλησίασε και μου είπε:
《Θα ξυπνήσεις;》
《Τι ώρα είναι;》
《10.30》
《Τι ώρα θες να πάμε για ψώνια;》
《Τώρα άμα γίνεται》
《Πήγαινε κάτω και έρχομαι σε 5 λεπτά》Αφού κατάφερα τελικά να σηκωθώ,και αφού ντύθηκα,κατέβηκα κάτω και έκανα νόημα στην Τζέσικα να φύγουμε.Μπήκαμε στο αμάξι και φύγαμε αμέσως για το Μανχάταν.Έπρεπε να πάω την αδερφή μου να αγοράσει φόρεμα για τη δεξίωση.Η αλήθεια είναι ότι δε περίμενα να πάω τόσο γρήγορα για ψώνια.Αλλά όχι.Πριν πέσω για ύπνο το βράδυ,η αδερφή μου ήρθε και μου είπε ότι θα πρέπει να την πάω σε ένα συγκεκριμένο μαγαζί με φορέματα στο ίδιο σημείο με το Empire State Building.Ήθελε λέει να πάει καιρό σε αυτό το μαγαζί.Θα πάει τελικά σήμερα.
Όσο ήμασταν στο δρόμο,η αδερφή μου ήταν χαρούμενη που θα την πήγαινα να ψωνίσει.Μπορεί να είναι 39 χρονών,αλλά εξακολουθεί να χαίρεται όταν πάει κάπου για ψώνια.Και αφού είναι χαρούμενη,είπα να μη της πω τίποτα σε όλη τη διαδρομή.Ήθελα να την αφήσω στη χαρά της.Μα να που κάποια στιγμή αποφάσισε να μου μιλήσει.
《Πώς νιώθεις αδερφέ;》
《Πώς θες να νιώθω;》
《Δε χαίρεσαι που πάμε για ψώνια;》Γέλασα.
《Έπρεπε να χαίρομαι;》
《Έχεις να πας για ψώνια με γυναίκα από τότε που ζούσε η Τερέζα.Θυμάσαι;》Αναστέναξα.
《Θυμάμαι.Φυσικά και θυμάμαι》Τι μου θύμισε η αδερφή μου.Θυμάμαι που πριν 22 χρόνια,όταν ζούσε ακόμα η Τερέζα,ένα απόγευμα βγήκαμε για ψώνια στο Brooklyn.Την πήγα σε ένα μαγαζί με φορέματα,καλή ώρα όπως και τώρα.Ήταν η τελευταία φορά που βγήκαμε για βόλτα,πριν από εκείνο το μοιραίο ραντεβού...
《Τέλος πάντων.Τζέσικα,άφησε με να συγκεντρωθώ λίγο στην οδήγηση και θα μιλήσουμε ξανά σε λίγο》Και να ήθελα να συγκεντρωθώ δε θα μπορούσα,διότι πολύ απλά μετά από λίγο φτάσαμε έξω από ένα μαγαζί.Το μαγαζί 'Manhattan Dress'.Το μαγαζί που η αδερφή μου επέλεξε να έρθει να αγοράσει φόρεμα.Κατεβήκαμε από το αμάξι και πριν μπούμε μέσα,γύρισα και της είπα:
《Πειράζει αν σε αφήσω να πάω απέναντι στο 'Amazon Books' να αγοράσω κανένα βιβλίο;》
《Αδερφέ,ούτε που να το σκέφτεσαι.Έλα πάμε μέσα να δω τι θα αγοράσω》Μπήκαμε μέσα στο μαγαζί και η αδερφή μου άρχιζε να κοιτάζει φορέματα.Κάποια στιγμή με άφησε και πήγε να δοκιμάσει ένα που βρήκε.Τότε,αποφάσισα να κοιτάξω και εγώ τα φορέματα μπας και περάσει η ώρα.Και ποτέ δε ξέρω.Μπορεί να έβρισκα κανένα φόρεμα να αγόραζα ως δώρο στην Τζέσικα.Τότε ήταν που έπεσε το μάτι μου σε ένα μαύρο φόρεμα.Ένα φόρεμα που θα ταίριαζε πολύ στην Τερέζα.Άμα ζούσε...
Ξαφνικά,είδα την Τζέσικα να πλησιάζει και να μου λέει ότι είδε δύο φορέματα.Με ήθελε να επιλέξω ποιο από τα δύο φορέματα που είδε θα της ταίριαζε.Ήμουν όμως ο κατάλληλος για να επιλέξω;
《Εγώ πρέπει να επιλέξω;Σίγουρα;》
《Ναι βρε.Έλα πάμε να σου δείξω》Προχωρήσαμε και τελικά φτάσαμε σε ένα σημείο που υπήρχαν διάφορα φορέματα.Εκεί,η αδερφή μου πήρε δύο φορέματα και μου τα έδειξε.Ένα χρυσό φόρεμα και ένα γαλάζιο.Και φυσικά,έπρεπε να επιλέξω.
《Ποιο σου αρέσει;》,με ρώτησε.Δε ήξερα ποιο να επιλέξω.Και ακόμα περισσότερο,δε ξέρω τι κάνω εγώ εδώ.Αλλά τι να κάνω.Της έχω πει ότι θα τη βοηθώ σε ό,τι χρειαστεί.Για να δω τώρα ποιο φόρεμα να επιλέξω.Και νομίζω βρήκα ποιο θα πω.
《Νομίζω το χρυσό σου πάει καλύτερα》
《Σίγουρα;Κάτσε να το δοκιμάσω》Έτσι έγινε τελικά.Μετά από δύο λεπτά,εμφανίστηκε φορώντας το φόρεμα.Μπορώ να πω ότι της πήγαινε πολύ.
《Πως είναι;》
《Πολύ ωραίο.Νομίζω αυτό πρέπει να επιλέξεις》
《Αν το λες εσύ,αυτό θα πάρω》
《Πόσο κοστίζει;》
《Όχι πολλά.598$》Γέλασα.
《Εντάξει.Θα στο πληρώσω εγώ》
《Λάρρυ,δε χρειάζεται...》
《Άκουσε με.Θα στο πληρώσω εγώ》Και αυτό έκανα τελικά.Της πλήρωσα το φόρεμα.Το πήρε και φύγαμε.Ήρθε η ώρα να αγοράσω και εγώ ένα κουστούμι.Μπήκαμε στο αμάξι και κατευθυνθήκαμε στο μαγαζί 'Alan David Custom'.Όταν φτάσαμε,κατέβηκα από το αμάξι και γύρισα και είπα στην αδερφή μου:
《Αυτή τη φορά θα μου πεις εσύ ποιο κουστούμι θα επιλέξω》Γέλασε.
《Αφού εσύ επέλεξες το φόρεμα μου,αυτή τη φορά θα επιλέξω το κουστούμι σου》Μπήκαμε μέσα στο μαγαζί και πλησίασα έναν κύριο,που του εξήγησα ότι θέλω να αγοράσω ένα κουστούμι.Εκείνος,μπορώ να πω ότι ήταν πρόθυμος να μας εξυπηρετήσει.
《Είστε καινούργιος στο χώρο μας;》
《Ναι.Πρώτη φορά έρχομαι στο μαγαζί》
《Τέλεια.Τότε αυτό σημαίνει ότι έχετε 100$ έκπτωση στο κουστούμι που θα αγοράσετε》Αυτό μπορώ να πω ότι δε το περίμενα.Αλλά ας δω τι θα αγοράσω.Προχώρησα σε μια αίθουσα και το μάτι μου έπεσε πάνω σε ενα συγκεκριμένο κουστούμι.Το έδειξα στην αδερφή μου και μπορώ να πω οτι της άρεσε.
《Για φόρεσε το μια》Το φόρεσα και μπορώ να πω ότι μου πήγαινε πολύ.Άρεσε πολύ στην Τζέσικα.Και τελικά,αυτό το μαύρο κουστούμι,που πήγαινε σετ με ένα μαύρο παντελόνι και μαύρα λουστρίνια επέλεξα.Και ήρθε η ώρα να πάω να πληρώσω.Πλησίασα τον άνδρα που μας εξυπηρέτησε και είδα την αδερφή μου μα του λεει:
《Πόσο κοστίζουν;》
《Αρχική τιμή 1600,έχετε έκπτωση 100$ άρα σύνολο 1500$》
《Θα το πληρώσω εγώ》,είδα την αδερφή μου να απαντά.
《Δε χρειάζεται》
《Μου πλήρωσες το φόρεμα,θα πληρώσω το κουστούμι》Εντάξει.Μπορώ να πω ότι ήταν ό,τι καλύτερο αυτό που έκανε.Αλλά ας πάρουμε τώρα τα πράγματα να γυρίσουμε σπίτι.Σε μια εβδομάδα έχουμε τη δεξίωση.Είμαι έτοιμος για αυτή τη δεξίωση.Δηλαδή,είμαι;Θα δείξει.Εγώ πιστεύω ότι είμαι.Έτσι λεω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr Larry (#TYS21)
Misteri / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...