Οι μέρες περνάνε και το εστιατόριο ετοιμάζεται να ανοίξει.Έχουμε φτιάξει τα γραφεία μας,έχουμε φτιάξει την κουζίνα του εστιατορίου,έχουμε βάλει τραπέζια,έχουμε βάψει και το κτίριο.Όμως,λείπει κάτι βασικό.Ο μάγειρας!Να μου πείτε,δεν έχουμε μάγειρα;Έχουμε ανθρώπους να δουλεύουν στην κουζίνα αλλά δεν έχουμε το βασικό μάγειρα.Ενώ έχουμε προσλάβει μέχρι και τους σερβιτόρους,μας λείπει ο βασικός μάγειρας.
Πάντως,τώρα που είπα για τους σερβιτόρους,ένας από τους σερβιτόρους που προσέλαβα εγώ με την Τζέσικα είναι ένας παλιός της συμμαθητής.Ο Ντουέιν Κόνορς.Ακόμα θυμάμαι πως και επιλέξαμε τον Ντουέιν.
Πριν λίγο καιρό,είχα βγει με την Τζέσικα να φάμε σε ένα εστιατόριο στο Μπρούκλιν.Επιλέξαμε να πάμε σε ένα γκουρμέ εστιατόριο.Μπήκαμε μέσα και κάτσαμε σε ένα από τα τραπέζια.Εκεί που καθόμαστε βλέπω την Τζέσικα να έχει γυρίσει το σώμα της και να κοιτάει συνέχεια έναν σερβιτόρο.Στην αρχή λέω ότι ερωτεύτηκε κανέναν.Βρήκα την ευκαιρία τελικά να τη ρωτήσω τι συμβαίνει.
《Τι έπαθες καλέ;Ποιον κοιτάς με τόσο αφοσίωση;》
《Είναι εδώ ένας σερβιτόρος που κάποιον μου θυμίζει》Κάποιον τη θυμίζει ε;Εμένα δε μου θύμιζε κάτι να πω την αλήθεια.Αλλά η Τζέσικα ήταν σίγουρη ότι αυτός είναι κάποιος γνωστός.Γι'αυτό,όταν κάποια στιγμή εκείνος περνούσε από δίπλα μας,είδα την Τζέσικα να του λέει:
《Συγγνώμη.Μήπως γνωριζόμαστε από κάπου;》Και μπορώ να πω ότι έμεινα έκπληκτος όταν εκείνος την αναγνώρισε αμέσως.
《Τζέσικα;Τζέσικα Ντάρετ;Τι κάνεις καλέ;Πες μου ότι δε με γνώρισες;》
《Να πω την αλήθεια όχι...》
《Ο Ντουέιν Κόνορς είμαι.Ο παλιός σου συμμαθητής》Μετά από αυτό,μπορώ να πω ότι χάρηκε που τον είδε μετά από περίπου 6 χρόνια.Χάρηκε τόσο που σηκώθηκε πάνω και τον αγκάλιασε.
《Τι κάνεις καλέ;Πώς είσαι;》Αν με ρωτούσε η Τζέσικα να πω πως τον βλέπω τον Ντουέιν,θα απαντούσα ότι μια χαρά δουλειά έχει πιάσει.Έστω και σαν σερβιτόρος.Σε γκουρμέ εστιατόριο όμως.
Και εκεί που μιλούσαν και έλεγε ο καθένας τη δική του ιστορία,μου ήρθε μια ιδέα.Μια ιδέα που φρόντισα να πω.
《Ντουέιν,μιας και σου είπε η αδερφή μου για το εστιατόριο,πως θα σου φαινόταν η ιδέα να έρθεις να δουλέψεις σε εμάς σαν σερβιτόρος;》Δε το περίμενε.
《Ορίστε;》
《Καλά λέει Ντουέιν.Έλα να δουλέψεις σε εμάς.Να θυμηθούμε και τι ωραία περνούσαμε στο σχολείο》
YOU ARE READING
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...