Κεφάλαιο 7

47 6 3
                                    

Η γραμμή έγινε ίσια.Αυτό σημαίνει ότι η Τερέζα πέθανε.Και μαζί της,πέθανε και το μέσα μου.Αλλά,ας το κάνω λίγο πιο κατανοητό:η Τερέζα πέθανε!Ακριβώς.Η Τερέζα πέθανε!Δε μπορώ να το πιστέψω.Η Τερέζα δεν είναι πια εδώ!

Όταν η γραμμή έγινε ίσια και εγώ συνειδητοποίησα ότι η Τερέζα πέθανε,σηκώθηκα πάνω και άρχισα να φωνάζω το όνομα της.Ξαφνικά,είδα ένα γιατρό και δύο νοσοκόμες να μπαίνουν μέσα στο θάλαμο,ενώ μια τρίτη νοσοκόμα ήρθε και με το ζόρι με έβγαλε έξω.Εγώ,πάντως,συνέχιζα να φωνάζω.
《Τερέζα.Τερέζα μη πεθαίνεις》

Η νοσοκόμα με τα χίλια ζόρια με κράτησε έξω.Κατευθύνθηκα στο παράθυρο του θαλάμου και είδα το γιατρό να προσπαθεί να επαναφέρει στη ζωή την Τερέζα.Μάταια όμως.Είδα από το παράθυρο τον γιατρό να κάνει νόημα στις νοσοκόμες ότι όλα τελείωσαν.Αυτό ήταν.Η Τερέζα πέθανε.Και εγώ,μόλις το συνειδητοποίησα πιο καλά,ακούμπησα τα χέρια μου στο τζάμι και άρχισα να κλαίω.Έκανα πίσω και έκατσα στις καρέκλες,συνεχίζοντας να κλαίω.Τότε ήταν που βγήκε έξω ο γιατρός και με έπιασε από τον ώμο.
《Συγγνώμη φίλε μου》

Αυτή τη φορά θα τη δεχτώ τη συγγνώμη.Παρόλο που με αυτό τον τρόπο η Τερέζα δε θα επιστρέψει πίσω στη ζωή.Α ρε Τερέζα.Θα μου λείψεις.Θα μου λείψει το γλυκό χαμόγελο σου.Θα μου λείψουν όλα.

Το επόμενο πράγμα που έκανα είναι να βγω από το νοσοκομείο και να κατευθυνθώ προς το τηλεφωνικό θάλαμο για να τηλεφωνήσω στην αδερφή μου,για να της πω τα κακά μαντάτα.Κάτι που,φυσιολογικά,δε το περίμενε.
《Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα;》
《Όχι》,της είπα με όση δύναμη είχα.Δηλαδή,δεν είχα και πολύ δύναμη,μιας και δε μπορούσα να σταματήσω να κλαίω.
《Κουράγιο αδερφούλη.Παίρνω τηλέφωνο τον Μπομπ και ερχόμαστε από εκεί》

Έκλεισα το τηλέφωνο και ξαναμπήκα μέσα στο νοσοκομείο.Δε μπορούσα να πιστέψω ότι έχασα ξαφνικά το κορίτσι των ονείρων μου.Νιώθω ότι δύσκολα θα το ξεχάσω αυτό που συνέβη προχτές.Αυτά δε ξεχνιούνται.Θα τα πούμε στον άλλο κόσμο λοιπόν.

Λίγο αργότερα ήρθε και η Τζέσικα με τον Μπομπ,που με πλησίασαν και προσπάθησαν να με ηρεμήσουν.Αλλά όχι.Εγώ δεν ηρεμούσα.Και δε πρόκειται να ηρεμήσω.
《Κουράγιο αδερφούλη》
《Κουράγιο κολλητέ》
《Παιδιά,πάει.Την έχασα μέσα από τα χέρια μου》
《Μη κάνεις έτσι κολλητέ.Δε φταις εσύ》
《Δε φταίω εγώ;Έπρεπε να τη σταματήσω πριν περάσει το δρόμο》
《Αδερφούλη,δε φταις εσύ.Εκείνη δεν είδε το αμάξι που περνούσε》
《Σταματήστε.Εγώ φταίω και το ξέρετε》,τους είπα έχοντας ανυψώσει τον τόνο της φωνής μου.Εγώ έφταιγα και το ξέρω.Έπρεπε να είχα δει το αμάξι που περνούσε εκείνη την ώρα.Εγώ φταίω.

Mr Larry (#TYS21)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin