Η αλήθεια είναι ότι έχω φτιάξει ξανά τη ζωή μου.Και όλα πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.Ξέρω,το έχω ξαναπεί αλλά θα το λέω συνέχεια.Έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν.Έχω δίπλα μου τη σύζυγό μου την Έλεν.Τον κολλητό μου τον Μπομπ.Και φυσικά,την αδερφή μου.Την Τζέσικα.Παρόλο που και οι δύο είμαστε πια παντρεμένοι,και παρόλο που δεν την επισκέπτομαι κάθε μέρα για να μην την ενοχλώ,εκείνη πάντα βρίσκει το χρόνο να μου μιλήσει.Να μου πείτε,δε τη συναντάω στην εταιρία;Όχι πάντα.Και αυτό διότι δουλεύει διαφορετικές ώρες από εμένα.Αλλά όπως είπα,πάντα βρίσκει την ευκαιρία να με πάρει τηλέφωνο να μιλήσουμε.
Πάντως,έχουν λίγες μέρες μετά το γάμο μου,και τώρα ετοιμάζω κάτι ωραίο.Ετοιμάζω ένα πάρτυ!Αυτός είναι ο λόγος που επέλεξα να πάμε στη Fort Totten μετά το γάμο.Για να μπορέσω να οργανώσω ένα πάρτυ.Όπως και έγινε.Οργανώνω ένα πάρτυ στο νέο μου σπίτι στο Μανχάταν.
Αυτή τη φορά δε κάλεσα όλα τα άτομα που είχα καλέσει στο γάμο.Κάλεσα συγκεκριμένα άτομα:την Τζέσικα με τον Τζέραλντ,τον Μπομπ με τη Σούζαν,τον Ματ,τον Κρις,τον Μόργκαν,τον κύριο Γκρέι,τον Σάλιβαν με τη Μαίρη και τον Γουίλιαμ με την Άννα.Λίγα άτομα και καλά.
Πρέπει να πω πάντως ότι το πάρτυ είναι σε λίγες ώρες.Και εγώ είμαι χαρούμενος γι'αυτό.Ανυπομονώ να μαζευτούμε όλοι μαζί ξανά για να γιορτάσουμε στην ιδέα του ότι παντρεύτηκα.Θα φορέσω και ένα πολύ ωραίο πουκάμισο που μου αγόρασε η Έλεν πριν λίγες μέρες.Μου πηγαίνει πολύ μπορώ να πω.
Αυτή τη στιγμή πάντως κάθομαι στο σαλόνι,με την ανυπομονησία να με έχει κυριεύσει.Σε λίγες ώρες είναι το πάρτυ και εγώ δε μπορώ να περιμένω.Τα έχουμε ετοιμάσει όλα μπορώ να πω.Θα ρέει άφθονο το κρασί και η σαμπάνια.Πρέπει να το γιορτάσουμε σωστά.Αλλά μέχρι τότε,θα περιμένω.
Αποφάσισα να κάτσω λίγο στον καναπέ για να περάσει λίγο η ώρα.Όμως,τελικά αποφάσισα να σηκωθώ και να αρχίσω να περπατώ μέσα στο σπίτι.Άρχισα να περπατώ μέχρι που έφτασα σε ένα έπιπλο.Σταμάτησα εκεί και έσκυψα το κεφάλι μου.Ξαφνικά,ένιωσα ένα χέρι να με ακουμπά στον ώμο.Ή μάλλον,δύο χέρια!Ένιωσα δύο χέρια να με ακουμπούν.Ξαφνικά,γύρισα το σώμα μου και είδα δύο γνώριμες μορφές να με κοιτούν.Ήταν η Τερέζα και ο 18χρονος εαυτός μου!Και οι δύο στέκονταν μπροστά μου.Δε μπορώ να το πιστέψω!
《Λάρρυ;Τερέζα;Τι κάνετε εδώ;》
《Λάρρυ.Ήρθαμε να σου πούμε πόσο χαρούμενοι είμαστε για εσένα που έφτιαξες ξανά τη ζωή σου》
《Έκανες επιτέλους το σωστό》
《Δε μπορώ να το πιστέψω ότι σας βλέπω μπροστά μου.Μαζί》
YOU ARE READING
Mr Larry (#TYS21)
Mystery / ThrillerLarry Darret.Ένα όνομα,μια ιστορία.Ο γνωστός κυνηγός,ο άνθρωπος που βοήθησε τον Τζέραλντ Ρόμπερτς να ξανά φτιάξει τη ζωή του,επιστρέφει σε αυτό το βιβλίο για να μιλήσει για τη δική του ιστορία.Για τη δική του ζωή. Ο ιδιοκτήτης εστιατορίου που έγινε...