2

2.4K 161 92
                                    

Jungkook

Yoongi geldiğinde ilk olarak elindeki dosyalar dikkatimi çekti. Kimseyle görüşmeden direkt odasına gitti. Jimin’e döndüm. “Şimdi ne yapayım?”

“Yoongi hyungun yanına git ve kendini tanıt. Sonra istediği bir şey olup olmadığını sor ve sofrayı kurmaya yardım et.”

Başımı salladım. “Tamam, gidiyorum o zaman.”

Beni onayladığında üst kattaki odasına adımladım. Umarım berbat etmezdim. Kapıyı çalıp kapıyı açtım. Yoongi’nin üstünde sadece eşofman vardı ve eşofmanın beli çok düşük olduğu için boxerının lastikleri görünüyordu.

Utançla başımı eğip geri çıktım ve kapıyı kapadım. Off adamla ilk görüşmemi bok ettim ya. Bir süre sonra kapıyı tık tıklayıp gel komutunu bekledim. Sesini duyup içeri adımladım.

Yatak başlığına sırtını yaslıyorken, bacak bacak üstüne atmış bir şekilde uzanıyordu. Elinde tablet vardı ve bir şeyler okuyordu. Saygıyla eğilip yüzüne baktım.

“Sen yeni çalışan Jungkook olmalısın.”

“Evet efendim.”

“Efendim demene gerek yok. Şimdilik Bay Min de. İlerisini sonra düşünürüz. Görevini biliyorsun değil mi?”

Başımı salladım. “Evet, Jimin bahsetti.”

“Jimin’e eksik bilgi vermişim. Senin görevin benim kişisel çalışanım olman. Kişisel çalışan ne yapar biliyorsun değil mi?”

Adamın yüzüne nasıl baktıysam sorma gereği duydum. Sormakta haklı çünkü bilmiyordum. “Üzgünüm, bilmiyorum.”

Derin bir nefes verip ayaklandı. Karşıma gelip açıkladı. “Yani benim; odamın, müzik odamın, kıyafetlerimin ve eşyalarımın temizliğinden sorumlu olduğun anlamına geliyor. Şimdi anladığını umuyorum. Jimin’e sor, yardım edebileceğin bir şey varsa, et.”

Başımı sallayıp odadan çıkacakken arkamdan seslendi. “Ha bu arada yemekten sonra jakuziye gireceğim. Suyu hazırla.”

“Tamam, Bay Min.”

Başka bir şey demeyince odadan çıktım. Off yapacağım çok iş var ya. Jimin’e haber verip masayı kurmaya yardım ettim.

Sofra hazır olduğunda Jimin yanıma geldi. “Yoongi hyung’u yemeğe çağır hadi.”

“Tamam.”

Tekrar odasına yönelip kapıyı çalarak girdim. Bu sefer bağdaş kurarak oturuyordu ve elindeki dosyaları okuyordu. Yatağa yaklaşıp dikkatini çektim. “Bay Min yemek için sizi bekliyorlar.”

Başını kaldırmadan cevapladı. “Hm hm tamam.”

Anlaşılan elindekiler önemliydi. Başını kaldırıp bana baktığında çatık kaşlarını düzeltti. “Hâlâ burda mısın, insene aşağıya geliyorum.”

Gözlerimi devirmemek için kendimi zorlayıp odadan çıktım. Jimin’in yanına gidecekken Taehyung’la masada oturduğunu gördüm. Ah doğru Jimin onunla sevgiliydi. Bu çok normal.

Omzumdaki elle irkildim. “Burada ne dikiliyorsun, otursana.”

Şaşkınca Yoongi’ye baktım. “Anlamadım.”

Konuşurken, omzumdaki kolu sayesinde, mesaya yürütüyordu. “Benimle beraber yiyorsun. Yani öyle uzaktan bakmana gerek yok. Ayrıca masada dört tabak var hiç mi düşünemedin?”

Masaya vardığımızda baş köşeye oturdu. Ben de çaprazındaki yere yani Taehyung'un karşısına oturdum.

“Misafiriniz falan gelecek diye düşünmüştüm.”

Taehyung ve Jimin’in bakışlarını fark edince başımla selamladım. Aynı şekilde karşılık verdiler.

Bay Min sessizliği bozdu. “Hadi başlayalım.”

Önümdeki bonfileyi bıçağım sayesinde küçük bir parça kesip ağzıma attım. Namjoon’la patron-çalışan ilişkisinden daha çok arkadaş gibiyiz ama bana bir kere bile böyle yemek yemeğe davet etmemişti.

~♥~

Yemekten sonra toplanmasına yardım ettim. Şimdi de Yoongi’nin odasına gidiyorum. Jakuzi suyunu hazırlayacaktım. Odasındaki banyoya gidip, jakuzinin suyunu doldurdum.

Motorunu çalıştırıp sudan kabarcıklar çıkmasını sağladığımda banyodan çıkıp Yoongi’yi aramaya başladım. Odasında yoktu. İnanamıyorum yemeğe inmeden önceki okuduğu belgeler yatağın üstündeydi.

Gelmeden hızlıca sayfaların fotoğrafını çekip eski şekillerine sokup aynı yerine koydum. Tam kapıyı açıp Yoongi’yi çağıracakken başkasının kapıyı açmasıyla, açılan kapı alnıma çarptı.

Gelen darbeyle yere düşerken kafamıda çarpmamla beraber gözlerim karardı. Hangi öküz açtıysa fena çarptırmıştı.

Başımdaki ağrıyla gözlerimi araladım. Elimi alnıma götürdüğümde dokunduğum yerin acımasıyla tısladım. Etrafıma bakındığımda Yoongi’nin odasında hatta yatağında olduğumu fark ettim.

Oha bir dakika ne?!

My Spy/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin