fin

1.4K 95 20
                                    

1 yıl sonra

Jungkook

Düşmanlar barışmış ve sevilmişti. Jimin ve Taehyung sevgili olmalarının 3. yılında evlenmiş muslu mesut yaşamışlar hatta küçük bir kız çocuğu bile evlat edinmişlerdi.

Namjoon ve Jin'de evlendi. Aslında onlar aynı bizim gibilerdi. Kavga edip duruyolardı. Onlar da kıskanç bir çiftti. Ama yine birbirlerine sarıldılar, tesellilerini birbirlerinde buldular. Bizim gibi.

Biz mi? Biz daha evlenmedik. Tanıyalım dedik, kötü mü ettik? İyi ettik. Çok iyi ettik. Aşkımızı meyvelendirdik.

Yoongi, sevgilim...

Bir günü bin gün olarak yaşıyorum seninle, bir mutluluğu bin mutluluk. Uykuya dalmadan senli anlara yolculuk yapıyor, rüyada sana koşuyor, güne seninle başlıyorum. Sonsuzluk, senli geçen günleri tekrarda saklı.

Bir de gözlerin...aşkla bakan gözlerin, içinde kaybolduklarım. Kahvelerin. Tek bakışınla yanıp kül eden. Dudakların, pembe dudakların. Unutmamak için tadlarını bir kenara kazıdım. Nazikçe beni öpüşün.

lki klasik olacak ancak tercih edilenler değil midir klasikler? Ölene kadar sev beni. Kokunu benden eksik ettirme. Tekrar kaybolayım gözlerinde, tekrar dudaklarını tadayım. Ama özlettirme.

Bazen geleceğimizi düşünüyorum, beraber yaşlandığımızı. Belki daha huysuz olursun ama yine seversin beni. Sen bana aşıksın.

Ve son olarak;

Namjoon hyunga teşekkür ederim, aşkımı bulmamda yardımcı olduğu için.


Belime sarılan kollar sıkılaşıp göğsüne gömülmemi sağlayınca kıkırdamam odayı doldurmuştu. Yüzlerimizi hizalayıp bana odaklanmasını sağladım.

"Tahminen ne zaman evleniriz?"

Sorduğu soruyla gülümsemem daha da genişlemişti. "Bana mı soruyorsun?"

Aklına gelenle donması bir olmuştu. "Ah o da doğru. Ben de senden teklif bekliyordum oysaki."

Doğrulup sahte bir sinirle konuştum. "Ciddi misin?!"

Güldü ve damaklarını belli etti. "Şaka şaka. Sadece alıştırıyorum seni önceden."

Esprisine karşılık gözlerimi devirdim. "Jimin ve Taehyung'un kızı bana baba dedi."

Tek kaşını kaldırdı. "Nasıl yani?"

"Ya Jimin telefonu kıza verdi. Kız da beni Taehyung sandı ve baba dedi. Aish o cidden çok sevimli bir bücür."

Mırıltılar çıkarmaya başlamıştı. Sanırım düşünüyordu. "Yani benim bu dediklerinden anlamam gereken; evlendikten sonra bir kız çocuğu evlat edinmemiz gerektiği mi?"

Omuz silktim. "Erkekte olur, kız olursa sen çok kıskanırsın."

"Kız olursa 25 yaşından önce sevgili yapamaz."

Güldüm. "Şimdiden babalık işine başladın öyle mi?"

"Baba olmayı sevdim."

Şapşal sevgilim.

The End.

Bir ficin daha sonuna geldik. Diğer yoonkook ficlerimi okumak isterseniz profilimden ulaşabilirsiniz...

-dbSakura

♥☆♥

My Spy/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin