11

1.3K 106 28
                                    

Jungkook

Şaşkınlıkla gözlerim büyümüşken dudaklarımızı ayırdı. "Umarım bundan sonra seni öpen birine hyung demezsin."

Şaşkınlığım aynen devam ederken kendime gelip yakınlığımızı bozdum. "Ne yapıyorsun?"

Yüzündeki piç gülümseme devam ediyordu. "O anda yapmam gerekeni yaptım."

Ellerini boynuma yerleştirip yüzlerimizi tekrar yakınlaştırdı. Ben ise ellerimi bileklerine yerleştirip ellerini boynumdan çekmesini sağladım ve ciddi bir tonda konuştum. "Sanırım samimiyetimi yanlış anladınız."

Alayla gülüp önden denize doğru yürümeye başladı. "Yine sizli bizli mi konuşacağız? Saçma."

Yavaş adımlarımla peşinden gittim. Bu da ne böyle? Kafamı acayip karıştırdı. Benden mi hoşlanıyor? Ne yani bana mı tutuldu? Onunki bir günde oluşan bir sevgiden ibaret sanırım.

Arkasından düşüncelerimle beraber mırıldandım. "Sevme beni Yoongi, olamayız biz."

Adımlarını durdurup bana döndü. "Senden hoşlandığımı söylen kim?"

Ne? "Beni öptün."

Omuz silkti. "Saf güzelliğinin karşısında kendimi tutamadım. Evet çok güzelsin, insanı kendine hayran eden naif bir yüze sahipsin, kızları kıskandıracak bir ince bele."

Gelen sıcak rüzgarla saçlarımızın uçuşması bir olmuştu. "Söylediklerinin farkında mısın?"

Sırıttı ve gözlerimizin temasını sürdürdü. "Hemde o kadar farkındayımki Jungkook, bazen senin benim düşmanım olduğunu unutuyorum güzelim."

Güzelim?

Bir saniye ne?

Düşmanım mı?

"A-anlamadım? Düşmanım derken?"

Duymazdan gelip önüne döndü ve yürümeye devam etti. Denize geldiğimizde bana elindeki kamerayı uzattı. "Hediyem olsun."

Mahçupça konuştum. "Gerek yoktu-"

Omuz silkti ve kamerayı elime tutuşturdu. "Vardı."

Gülümseyip teşekkür ettim ve kamerayı ayarlamaya başladım. Ayarladıktan sonra manzaraya döndüm, pembeleşmiş bulutlar, morarmış gökyüzü, gökyüzünün morluğu sayesinde denizdeki mükemmel renk. Beni her nereye getirdiysen buraya aşık oldum Min Yoongi. Farklı açılarda çektiğim fotoğraflardan sonra ona döndüm.

Beni çekiyordu.

Mızmızlandım. "Hey!"

Güldü. "Saçların uçuşurken çekmek istedim. Merak etme güzel çektim."

~♥~

Saat öğleden sonra 5 olmuş ve eve nihayetinde gelmiştik. Gün boyu Yoongi ile kalmak ne korkutucuymuş, özellikle bana öyle duygusal şeyler söylemesi. Aslında bana aşık olursa ondan daha çok laf alabilirdim. Kendi odama gidip çektiğimiz fotoğraflara baktım. Birçok manzara resmi ve Yoongi'nin beni gizliden çektiği fotoğraf vardı. Hayır yani neden beni çektiki? Cidden anlamıyorum, bugün kafamı çok karıştırdı.

Bana hediye ettiği kamerayı kitaplığıma koyduktan sonra yatağa oturdum ve bir süre bana aldığı kamerayla bakıştım. Tamam o bana aşık olursa işime gelir ancak benim ona karşı bir duygu kırıntılarım olursa hiç iyi olmazdı. Tıpkı Jin ve Namjoon gibi sevgili olurduk ve onun arkasından iş çevirirdim.

Kendimi geriye atıp bu seferde tavanla bakıştım ancak bir şey düşünmeyip zihnimi boşaltım. Gözlerimi yumdum, Yoongi'nin beni götürdüğü yeri düşünüp deniz dalgalarını adeta yanımda hissettim. Tüm bu düşüncelerim yüzünden de güzel bir uykuya daldım.

My Spy/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin