12

1.2K 102 34
                                    

Jungkook

Kapımın gürültülü bir şekilde açılmasıyla korkuyla uyandım. Noluyor ya?!

Yoongi telaşla yanıma gelip yatağımın kenarına oturdu. Elleriyle yüzümü kavrayıp suratımı inceledi. “Jungkook sesleniyorum o kadar neden cevap vermiyorsun!? Endişelendik, kapını da kilitlemişsin!”

Ellerini yüzümden çekip kendime gelmeye çalıştım. “Uyuya kalmışım. Neden bu kadar abarttınız?”

“Kapıyı kırmamla anca uyandın. Sağır bile seslenmelerime uyanırdı.”

Ayağa kalkıp onu umursamadan aynanın karşısına geçip dağılmış saçımı düzelttim. O da peşimden gelip konuşmasına devam etti.

“Akşam yemeği yiyeceğiz gel hadi. Seni bekliyorduk.”

Elimi yumruk yapıp gözümü ovuşturarak ona döndüm. “Yüzümü yıkayıp geliyorum.”

“Tamam burda bekliyorum çabuk ol hadi.”

Gözümü devirip banyoya girdim. İşlerimi hızlıca halledip çıktı. Elinde, odasını dinlerken kullandığım kulaklığı görünce telaşla alıp çekmeceme koydum.

“Eşyalarımı karıştırmakta ne oluyor?”

“Neden bu kadar endişelendin, sadece kulaklıktı.”

Tek kaşını kaldırarak sorduğu soruya ne yalan uyduracağımı düşünürken, Jimin’in aşağıdan bağırmasıyla rahatladım.

“Yukarda ne halt yapıyorsanız çabuk bırakıp buraya gelin! Taehyung açlıktan bayılacak!”

Yoongi’yle birbirimize bakıp güldük. Ben önde o arkada aşağı inip masada yerlerimizi aldık. Taehyung isyanla atıldı. “Neden bu kadar uzun sürdü Tanrı aşkına?”

“Uzatma Tae, başlayalım hadi.”

~♥~

Yemek bittikten sonra toplanmasına yardım edip salonda Jimin’in yanına oturdum. Uyuduğum için hala üzerimde bir tembellik vardı.

Telefonuma gelen bildirimle bakışlarımı televizyondan çekip bildirime baktım. Namjoon mesaj atmıştı. Ayağa kalkıp Jimin’e döndüm. “Ben odama çıkıyorum.”

Gözlerini televizyondan ayırmadan başıyla onayladığında merdivenlere yönelip odama çıktım.

Namjoon
Uzun zamandır sesin soluğun çıkmıyor
Bir haber yok mu hiç?

Ben
Evet dosya veya tableti ortalarda yok hiç
O yüzden bir bilgi alamadım

Namjoon
Odasını karıştırdın mı?

Ben
Hayır öyle bir şey yapmadım

Namjoon
Nedenini sorabilir miyim acaba
Ne demek karıştırmadım?!

Ben
Bas bayağı karıştırmadım işte
Hiç aklıma gelmedi

Namjoon
İyi artık aklında git bir fırsat bulduğunda karıştır

Ben
Peki hyung

Namjoon’un hal ve tavırları çok değişti. Önceden daha nazik ve yumuşaktı ama bu aralar çok agresif davranıyor.

Neyse daha fazla sinirlendirip aramızı açmak istemiyorum. Kendi odamdan çıkıp onun odasına gittim. Şu an aşağıda Jimin tek başına film izliyordu. Taehyung ise dışarı çıkmıştı.

İlk olarak tekli koltuğunun yanındaki komodinin çekmecelerine baktım. En altta kırmızı kapaklı bir dosya vardı. Hızla elime alıp başlığa baktım.

Siktir! En başından beri Namjoon’un istediği bilgilerdi bunlar. Yeni telefon özellikleri. Sayfaların fotoğraflarını çekerken kapının ordan otoriter ver sert sesi duymamla ecel terleri akıtmaya başladım.

“Ne sikim yaptığını sanıyorsun sen?!”

My Spy/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin