15

1.2K 99 5
                                    

Jungkook

Yarın olmuştu. Herkes Yoongi başkanımız (!) için hazırlıklar yapıyordu. Etraftaki balonlar ve süslemeleri gereksiz abartmışlardı. Bunlar hep Jimin'in işleri. Saat 5 olmuş herkes Yoongi başkanımızın (!) gelmesini bekliyordu.

Taehyung'un telefonu çalınca ona döndük. "Efendim hyung? Gelemiyorum mu? İyi de yemek için seni bekliyoruz. Ne işin çıktı bu kadar önemli? İyi tamam. Görüşürüz."

Jimin düşmüş yüzüyle konuştu. "Ne oldu ya?"

"Şirketteymiş, bir sürü dosya varmış. "

Jimin mızmızlanarak pastadaki çileği alıp ağzına attı. "Yaa."

"Baya geç geleceğini söyledi."

Omuz silkti. "E o zaman yardıma git."

Taehyung bana döndü. "Sen gitsen olmaz mı? Hem yalnız kalmamasını sağlayıp yardım edersin ona."

Lan yine dönüp dolaşıp bana patlattınız bombayı. "Sen neden gitmiyorsun? Ben anlamam dosya işlerini falan."

"Ya kolay zaten. Sen git benim Jimin'in moralini geri getirmem gerek."

Ne piçsiniz siz ya. Uğraşmayıp pes ettim ve montumu giydim. Bir de elime saklama kabında yemek olan bir poşet tutuşturdular. Şoför beni şirkete getirince arabadan inip içeri girdim ve Yoongi'nin menajerinin yanına gittim.

"Niçin buradasınız? "

"Beni Taehyung gönderdi."

Ağzını yaya yaya konuştu. "Üzgünüm randevu yoksa alamam, Bay Min çok meşgul."

Göz devirmemek için kendimi zor tutuyordum. "Jungkook geldi derseniz o anlar."

Kırmızı rujlu ve dekolte gömlekli kadın tam bir sürtük görünüşüyle sinirimi bozmaktan çekinmiyordu. Tam o sırada beyaz gömlek ve siyah kumaş pantolonlu Yoongi'yi kapıdan çıkarken görmüştüm. Yanına gittim. "Bay Min beni Taehyung gönderdi. "

Kahvesini yudumlarken tek kaşını kaldırdı. "Nedenmiş?"

İç çektim. "Bir de ben bilsem. Neymiş yardım edersin yok aç kalır falan."

Güldü. "İyi içeri gir bakalım."

Ben önden içeri girdim ve deri koltuğa oturdum. O da peşimden bir süre sonra gelmişti.

Ya şimdi aklıma geldi de ben Min şirketinin içerisindeyim. Aklıma büyük sinsilikler geliyor ancak Yoongi buradayken hiçbir şey yapamam. Onu bir şekilde oyalayıp bir şeyler yapmam gerek.

Kendi koltuğuna oturup dosyaları karıştırdı. Mavi ve siyah renkteki dosyaları önüme koydu. "Şunların üzerine bunları yapıştırarak yardım edebilirsin."

Poşetteki saklama kabını çıkardım. "Siz de şunları midenize indirerek bana yardım edebilirsiniz."

Kapaklarını açıp yemeye başladı. "Gelmen iyi oldu. Teşekkür ederim."

Gülümsedim ve önümdeki dosyalara 'Min şirketi' yazılı stickerları yapıştırmaya başladım.

My Spy/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin