"Чи може в житті щось змінитися, так як хочем ми? Чи можна забути образи та пробачити минуле? А чужі нам люди стати найріднішими?..."
Як завжди зранку роздався набридливий будильник.
- Лиен іди снідати- крикнув Минхо.
- Ідууу- лежачи в ліжку сказала я
- Так давай швидко а то запізнися!!
- Ой гаразд!- Доброго ранку Метеор- встала я та побігла збиратися.Для початку: я Чхве Лиен мені скоро виповниться 20 років, навчаюся я на 2 курсі в звичайному університеті Кореї на факультеті журналістики. Живу я в Сеулі з татом Чхве Минхо якому 48 років , мене часто запитують чого я кажу на нього Минхо а не тато. Відповідь проста Минхо мені не рідний батько, він взяв мою маму коли вона вже була вагітна і дав мені своє прізвище але мама була проти щоб я звала його татом. Він дуже сильно любив мою маму але 5 років назад вона летіла в літаку який вщент розбився. Оскільки Минхо не може мати дітей я єдина хто залишилася у нього та і він у мене він дуже сильно мене любить як доньку.
Моя мама була для нього всім але не для мене, бо лише я знаю що у тому літаку вона летіла зі своїм коханцем від якого була вагітна щоб розлучитися з Минхо і забрати мене в США. Я знала, що мама зраджує Минхо протягом усього життя, але нічого не казала і зараз не скажу бо після смерті матері, у Минхо стався серцевий напад і йому не можна хвилюватися. У нього є свій невеликий бізнес тому завтра я переводжуся у новий університет.
А тепер більше про мене. Я звичайно дівчина невисокого росту, із зеленими очима та русявим довгим волоссям. Я не скажу, що я супер красуння ну і не страшко. В мене гарна фігура та красиві форми. У мене саме жахливе це мій характер, а можу бути як милою, тихою, нахвною,скромною так і грубою, злою, нетерплячою.
В мене є 2 найкращі друга яких я люблю найбільше. Перший це Метеор він найкращий та найвірніший другТак це пес породи Хаски. Він зі мною вже 3 роки, знайшла я його зимнім вечором, коли поверталася з бібліотеки, біля урни зі сміттям та забрала до себе, інколи мені здається що він розуміє мене краще всіх. Метеор дуже веселий, грайливий, дружелюбний та вірний пес, розуміє всі мої команди. Минхо також дуже його любить хоча спочатку був проти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
Fiksi PenggemarІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.