Вранці я прокинулася від будильника. І лише відкривши очі та побачивши себе голою я зрозуміла, що вчора в мене з кимось, був мій перший секс.
Коли я встала то нікого не було а по підлозі були розкидані речі. Все тіло боліло особливо внизу живота. Тому навіть через біль я вдягнула халат та направилася у ванну кімнату.
- Ааааааааа...- крикнула я.
- Аааа... Господи, чого ти кричиш?- у моєму душі стояв повністю голий Гук. Тому я відразу закрила очі та відвернулася.
- Що ти тут робиш?- запитала я а вода виключилася.
- Лялечко, ти що не пам'ятаєш?- взяв він своїми руками мене за плечі.
" Блядь... блядь ніхуя не пам'ятаю! Невже... Ні. Ні цього не може бути...а можливо...тоді чого?..."- задумалася я про себе.
- Лялечко ти чого замовкла?- повернув він мене до себе, його торс був оголений і лише білий рушник вісті на його поясі прикриваючи все найважливіше.
- Аааа... Та так нічого... Вийди я хочу прийняти душ- суворо сказала я а він вийшов.
Лише ставши від воду а стала згадувати вчорашній вечір.
- Блядь Лиен яка ти дура..дура- била я сама себе по голові.- але Гук же твій чоловік в цьому нічого поганого немає так же?- питала я сама себе стоявши біля дзеркала.- йоп твою мать які засоси, нада замалювати. Я швидко привела себе в порядок і одягнувшись спустилася на низ.-Доброго ранку місіс Кван- взяла я яблуко. На диво Гука ще не було.
- Доброго ранку Лиен- дивно поглянула вона на мене і посміхнулася.
-Місіс Кван щось сталося?- запитала я.- доречі не знеболююче?- рилася я в аптечці тому що все тіло боліло.
- Ось- посміхнулася вона та дала мені пластинку.
Я випила пігулки а до нас спустився Гук.
- Доброго ранку- посміхнувся він а я почервоніла і відвела погляд.
Привіт Гук, слухай куди мені подіти простинь з твоєї кімнати, її назад застиляти?- подивилася вона на нас а я похлинулася водою.
- Ні, не потрібно застиляти, просто покладіть в нижній ящик шафи?- без жодних емоцій сказав Чон та продовжив снідати.
- Добре. А то я її ледве видіпрала- поглянула вона на мене а я засмущалася.
- Добре я поїхала?- стала я виходити.
- Ти їдеш зі мною!- встав Гук.
- Ні я поїду мотоциклом.- гордо сказала я.
- Ні я сказав щоти поїдеш зі мною, значить ти їдеш зі мною!- взяв він мене за талію і повів на вихід.- місіс Кван ми пішли!!!
- Добре- підійшла вона до нас- Лиен якщо тобі буде ще боліти живіт обов'язково відпросися у мами- посміхнулася вона а я почервоніла.
- Дякую.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.