- Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Lien, happy birthday to you- зайшли в їдальню Сієн з тортом та свічками, Бомгю з величезним білим, плюшевим ведмедем і гелевими кульками та Субін з рожевою коробкою та великим букетом темно червоних троянд. Всі здивовано дивилися на них а я була одночасно і здивована і щаслива. Тому я встала і підійшла до них.
- Лиен вітаємо тебе з твоїм таким малим ювілеєм- сказав Бомгю а я його сильно обійняла- Ти для мене найкраща подруга, я щасливий що саме 15 років назад зустрів тебе і ти дійсно стала для мене рідною- я почала плакати а він вручив мені ведмедика.
-20 років це вже не жарти. Ти геть старієш тому бережи свою спину та органи, Коротишка Ли- сказав Субін і ми засміялися.- Але хоча ми 2 роки назад росталися, я думав ти хоча б будеш сохти по мені. Але ти все одно залишилася такою красивою та яскравою.- я обійняла Субіна та поцілувала в щічку.
- Дякую.
- Ось тримай свій подарунок дав він мені коробку а я стала відкривати- ти що дурак!!!- вдарила я його по плечі та швидко закрила коробку.
- Лиен, ми з тобою знайомі дуже мало, але ти дійсно дуже класна та кльова тому швидко загадуй бажання і задувай свічки- посміхнулася СіЄн а я так і зробила.
- Лиен- взяв мої руки субін.- Те що в коробки то просто бонус до подарунка.
- Тобто- здивувалася я а всі здивовано дивилися на нас і шіпталися.
- Ти дійсно думаєш що я маючи такі гроші та подарую такий подарунок.- засміявся він- я знаю, що ти любиш мотоцикли білого кольору та шаленою швидкістю. Тому той моцик що на подвір'ї я замовив особисто для тебе.- подав він мені маленьку коробочку в якій лежали ключі.
- Субін.... Я....це...я не можу....
- Це тобі подарунок за всі роки тому відмовлення не приймаються- посміхнувся він а я ніжно обійняла його.- Доречі я залишаюся навчатися тут- сказав тихо Субін.
- Ти хто?!- підійшли до нас хлопці а Гук сильно схопив мене за руку та дьоргнувши до себе обійняв за плече.
- Аа я Чхве Субін, найкращий друг та колишній хлопець Лиен, а ще я новий учень 3 групи з справи бізнесу в "Королівстві". А ти?
- А я Чон Чонгук, чоловік Лиен та король цього університету.- гордо сказав Гук.
- Лиен ти заміжня?- поглянув на мене.
- Так вона моя дружина- обійняв мене ще сильніше Чонгук.
- Коротишка Ли, невже ти все-таки комусь потрібна, мілашка- взяв мене Субін за щічку.
- Аааййй- крикнула я.
- Забери руки від неї- суворо сказав Гук.
Раптом пролунав дзвінок і ми всі пішли на пари. Після того мене всі вітали але мені було всеодно.
- Ну що їдьмо- підійшов до мене Гук після пар.
- Ні, їдь сам а я мотоциклом. - я сіла на мотоцикл та поїхала додому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.