До мене вийшов Чонгук в обіймах з якоюсь дівчиною. На вигляд вона була вульгарна, в короткій сукні що майже нічого не прикривала в кожанці, туфлях на високих підборах а волосся довге та дуже чорне.
- Гукі а це хто- вказала вона на мене.
- Це та дівчина про яку я тобі розповідав.- цілував він її в шию.
- Ааа. Я хвилювалася, що буде конкуренція але бачу даремно.- засміялися вони.
- Прошу піти з будинку- посміхнулася я.
- Та хто ти така, щоб вигонити мене, це мій...
- Вже цілу годину цей будинок і мій а ти тут ніхто, ну лише підстілка Гука...
- Припини-перебив мене Чонгук.- Твоя кімната на другому поверсі 3 двері з ліва вони чорного кольору але на них золота бляха.
- Добре тільки покличу свого друга- зробила я акцент на останньому слові і свиснула і різко до мене підбіг Метеор.
- Метеор седіти- пес слухняно сів біля ніг.
- Ти ота дівчина з парку - поглянув на мене Гук.
- Яка дівчина?- подивилася на мене та дівка.- і взагі що тут робить цей брудний пес- тицьнула вона польцем у мене а Метеор почав ричати.
- Цей пес кращий та вірніший за тебе- схапила я її за руку- а якщо ти ще раз щось скажеш на мене чи Метеора, я тобі твоє нарощене волосся і нігті повириваю.
Я пхнула її руку та пішла уже в свою кімнату.- А у нього не поганий смак- погладила я Метеора та впала на ліжко. Так я і заснула.
"Тим часом у клубі"
Хлопці седіли та пили віски як раптом до них підійшов Гук і Хенсу.
- Всім привіт- сів Гук.
- Привіт-хором сказали хлопці.
- Гукі а можна я також буду жити в будинку- ще досі нила дівчина.
- Хенсу ми уже це обговорювали, ти поїдеш на свою стару квартиру.- без жодних емоцій сказав Чонгук.
- Тоді можеш і забути про мене- злісно сказала дівчина і пішла.
- Гук що сталося?- запитав Чимин.
- Ви що з Хенсу посварилися?- доповнив Техьон.
- Чому вона не живе у тебе?- запитав Юнги.
- Та все не так, просто ви ж знаєте, що мій дід хоче щоб я одружився і він проти Хенсу.
- Ну і що?- здивувався Джин.
- Коротко кажучи до мого батька приходила якась дівчина, здається вона вина там якісь гроші, і так вийшло, що дідусь подумав, що вона моя наречена і тоді тато зробив так щоб ми одружилися на рік тіпа фіктивний шлюб- випив він своє віскі.
- Ііі.- здивувався Техьон
- І тепер вона живе зі мною мало того, що характер просто жахливий так і ще і пес є.
- Я люблю тваринок- посміхнувся Чимин.
- А що за пес?- запитав Джун.
- Здається Хаска - сказав Чон.
- Класна порода- посміхнувся Хосок.
- А він її так слухає.
Вони седіли та говорили як раптом на телефон Юнги прийшло СМС і тоді розмова пройшла про нього.
- Хлопці а ви вкурсі, що наш Юнги закохався!- засміявся Хосок а Юнги його вдарив по руці.
- Це не правда!- крикнув Юнги.
- Правда, правда..- додав Джин.
- Ууу і в кого?- запитав Гук.
- Та до нас перевелася новенька на 2 курс. Так він сразу на її залип, навіть фото є в телефоні- засміявся Джин і всі разом.
- Я не закохався, просто вона дійсно красива і якась інша.- задумався Мин.
- Доречі вона також якась завжди похмура і сумна як і Юнги.- сказав Хосок.
- Ну може покажете фото.- зацікавився Техьон.
- Гаразд- Юнги дістав свій телефон і показав фото.
- А вона дійсно красива- сказав Чимин.
- Хлопці хочу вам познайомити- засміявся Гук а всі здивувалися це - вказав він на фото- моя майбутня дружина Чхве Лиен.- всі були здивовані.
-Що? Але як?- здивувався Юнги.
- Ось так- випив ще оду склянку Гук.
Вони довго седіли, говорили та випивали.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.