Глава 34

495 33 11
                                    

- Нічого! Скоро вона поїде!- по голосу я зрозуміла що це Хенсу та Хесу.
- Сестричко а ти молодець!- сказала Хесу- як тобі вдалося їх так посварити?
- Люба сестричка, потрібно завжди бути мудрішою та хитрою і знати багато чого- засміялася Хенсу.
- Це як?- я зрозуміла, що зараз буде щось цікаве тому включила камеру і поставила на підлогу під двері.
- Спочатку я найняла одного хлопця щоб він гарненько познущався з Лиен але не продумала те що Чонгук знайомий з Джимом. Тоді він захистив ту дуру але вони серьозно посварилися. Гука я знаю давно тому відразу зрозуміла, що він піде в бар і нап'ється. Тоді я пішла за ним, но він не багато випив і не хотів мене бачити. Добре що барменом виявився мій хороший друг він підставі Гуку снодійне в коньяк. Поки той ще був у собі я завела його в кабінку та закрила камеру.
- А що далі?
- Ну а далі хороша акторська гра, коли та дура прибігла я залишила пару поцілунків на його сорочці а вона повірила.
- Ото дурне- засміялася Хесу.
- Це точно, коли Гук спав я взяла її номер телефону і через пару днів написання їй повідомлення про те що ми з Чоном разом, він зробив мені пропозицію і відправила пару фотографій трьох річної давності. А вона повірила!- засміялися вони.
- Оце видно, що моя сестричка.
- Гаразд, Хесу, ходімо а то мій наречений сумує- хотіли вийти вони.
-От сучка паршива- вийшла я з кабінки.
- Ти!!!- здивувалася Хенсу- що ти тут забула? Їдь назад до своєї Японії!
- Так це ти вирішила погратися зі мною- стала я мити руки- Ти що геть безсмертна?- поглянула я на неї через дзеркало.
- Ой налякала!! Та ти таке чмо нікому не потрібне, Гук заради забави з тобою, він кохає мене!! По-справжньому кохає!!!- зі слова розізлили мене то му схопила Хенсу за волосся та вдарила її головою об дзеркало а з носа пішла кров.
- Сукааааа- через вагітність у мене часто здають нерви і я стаю зла- ти посміла щось на мене сказати!!! Ти не боїшся смерті?!!
- Пусти її!!!- підбігла Хесу і взяла мене за волосся.
- Айй, дура, пусти!!- крикнула я а Хенсу вдарила мене по обличчю розбивши губу.
- Не забувай ти одна а нас двоє!!- засміялися вони.
- Я одна розумна а ви дві дури- взяла я їх за волосся та вдарила лоб в лоб і швидко вибігла.
- Гук!!! Гук!!- всі дивилися на мене а Гук підбіг до мене.
- Лиен, що сталося? Що з губою? Хто це зробив??!- розізлився він а в мене почали збиратися сльози але не від болю радості, що Чон мені не зраджував.
-Не важливо- взяла я його обличчя руками і ніжно поцілувала та відійшла.
Спочатку Гук був в шоці але потім однією рукою схопив мене за талію а іншою за голову та поцілував а я відповіла. Всі почали аплодувати.
- В тебе на губі кров- сміючись зі сльозами сказала я.
- Так вона твоя- витер він салфеткою кров з моєї і своєї губи.- Чому в тебе розбита губа?
- Гук я знаю, знаю всю правду?
- Лялечко ти про що?
- Я була в туалеті а там, Хенсу та Хесу вони...- невстигла я договорити.
- Це вони тебе так вдарили!!- Гук направився до них.
- Та дослухай ти мене!- взяла я його за руку- а дівчата вийшли з туалету.- я знаю, що в той вечір ти не зроджував мені, вибач, що не вислухала тебе відразу. Ось- дала я йому телефон з відео а Чон його передивився.
- Лялечко давай відійдемо- посміхнувся він мені а я махнула головою та ми пішли на другий поверх на балкон
- Вчора вечері я хотів тобі про це розповісти. На наступний день як ти поїхала ми з хлопцями відразу знайшли того бармена і він все розповів, також виявилося, що там є ще одна камера про яку Хенсу незнала.
- Чому ти мені відразу не розповів?
- Я був дуже сильно злий на тебе через малюка але і без тебе жити не міг тому поїхав до Японії, щоб все тобі розповісти.- взяв він мене за плечі- коли я там вперше побачив тебе, ти сміялася, веселилася і я подумав що непотрібний тобі.
- Гук це не я сміялася, це сміялося наше диво- зі сльозами сказала я.
- Лялечко- поцілував мене ніжно Гук а небо засяяло різнокольоровими вогнями.
- Як красиво - сміючись відійшли ми один від одного а Гук обійняв мене заді.
- Лялечко я кохаю тебе!- ніжно і тихо сказав Гук мені на вухо а я лише посміхнулася та закусила губу.
- Всім привіт- вийшов до нас Юнги.
- Юнги привіт- хотіла я обійняти його але Гук перекрив шлях.
- Хьон привіт- сказав Гук.
- Як тут поживає маленький Гук- глянув він на мене а потім на живіт.
- Просто чудово - посміхнулася я а Чонгук сердито поглянув на мене а потім на Юнги.
- Звідки ти знаєш?- запитав Чон.
- Десь неділю назад я їздив до Японії і там зустрів Лиен.
- Ммг - махнула я головою.- тоді ми з Юнги пішли в кафе.
- В кафе значить?- поглянув злісно Гук на мене.
- Так- продовжив Шуга.- Лиен тоді різко затошнило і вона пішла в туалет залишився телефон на столі. Потім на її телефон прийшло повідомлення про те що її чекають на УЗД. Ну тоді я все і випитав у Лиен.
- Тоді чому мені не розповів?- запитав Гук в старшого.
- Я попросила- втрутилася я- яж не думала, що Хенсу це все підстроїла.
- Та не хвилюйся Джей Кей, я нікому не розповіси- посміхнувся він мені.
- Окей, лялечко ходімо додому- посміхнувся Гук та накинув мені на плечі свій піджак.
- Добре- посміхнулася я- Мин Юнги бувай! Помахала я рукою та ми пішли.

- Як добре дома- зайшли ми у нашу вітальню.- я Сходу переодягнуся- взяла я у Гука свою валізу та пішла на другий поверх. Коли я зайшла я вдихнула цей приємний аромат самої кімнати.
Нічого не змінилося крім того що на тумбочці Гука я замітила фото в рамці.
Я точно пам'ятаю, що його там раніше не було. Цікавість взяла верх і я швидко підійшла до фотографії.
- Що!!!...

Вибачте, глава вийшла трішки короткою це все через те що скоро фінал🍾. Обіцяю, що наступна глава буде довгою та цікавою😏.
Всіх Люблю і Обіймаю 🤗❤️💎
Не забувайте порадувати мене ⭐ та будь яким 💬.

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now