Глава 29

490 35 6
                                    

- Вітаю ви скоро станете мамою- дала мені бумажку Олі від чого я впала в ступор.
- Ма..мамою- посміхнулася я та положила руку на живіт.
- Так мамою, дитинка ще маленька лише 3 тижня але вам варто завтра зходити на УЗД і сдати аналізи.- посміхнулася вона а я взяла бумажку.
- Дякую лікар, до побачення- я вийшла з лікарні і відразу згадала про Гука, що скаже він і як розказати йому про вагітність.
Вагітності я не дуже злякалася а може навіть і навпаки я завжди хотіла собі маленьке щастячко та і Чонгук пару разів казав що хоче дітей. Тому я швидко пішла додому
- Доброго вечора місіс Кван- зайшла радісно я в дім.
- Привіт Лиен, сідай вечеряти!
- Дякую місіс Кван але я не голодна. А Гук у себе?
- Ні, дивно, його сьогодні цілий день дома не було я думала він з тобою!- здивувалася жінка.
- Ні, ми трішки посварилися але мені потрібно сказати йому дещо важливе- посміхнулася я.
- Ааа ну якщо що вечеря на столі а я вже піду додому!
- Добре місіс Кван. Дякую. Бувайте.- я попрощалася з місіс Кван і пішла до себе.
Пройшла година а Гука все ще не було тому я стала йому телефонувати але він не брав слухавку.
Пройшло ще півгодини і я заснула у вітальні як раптом мені зателефонували, це був Гук.
- Да. Алло Гук- схопила я слухавку.
- Доброї ночі. Ви дружина Чон Чонгука- почувся голос якогось хлопця.
- Так це я. А ви хто?
- Я бармен клубу " Сяйво" ваш чоловік зараз п'яний у нашому клубі. Чи не могли б ви його забрати?
- Так так, звичайно я вже їду.
Я швидко схопила курточку та викликавши таксі поїхала до того клубу.
Коли ми під'їхали я відразу підбігла до барної стійки.
- Я дружина Чонгука. Це ви мені телефонували?
- Так це я. Ваш чоловік у третій кабінці ВІП зони.
- Дякую- я швидко побігла туди але невстигла відкрити двері як з туди вийшла Хенсу.
- Хенсу!!!- здивувалася я.
- Ооо Лиен! Чонгук там заснув - крутила вона волосся пальцями- ну да тепер зрозуміло чого він сьогодні прийшов до мене а не до тебе-поглянула вона на мене і пішла.
Я спочатку нічого не зрозуміла але коли повільно відкрила двері то побачила Гука. Він спав на дивані його сорочка була розщіплена так як і штани а сам він був весь у червоній помаді. В цей момент у середині мене ніби все рухнуло. Я швидко вибігла із клуба та сіла на лавочку біля парку навпроти.
Мені так було боляче тому незамітивши того я стала плакати.
- Лиен, що сталося?- коли я підняла погляд то побачила Намджуна.
- Все добре- витерла я сльози.
- Ти була в третій кабінці?- сів він біля мене.
- Так- підняла я голову доверху.
- Лиен! Джей Кей насправді дуже хороший але він ще юний і не готовий до серьозних відносин.
- Ааахх наше одруження було такою великою дурницею- взялася я рукою за живіт.
- Він ще не нагулявся і ти ж сама розумієш Гук і сім'я це не сумісні речі. Він навіть і дітей не особо любить- ці слова стали такими гострими та колючими.
- А ти правий! Ми ще занадто молоді та і не підходимо один одному. Джун як думаєш, мене СіЄн попросила дещо спитати?
- Що?- поглянув він на мене.
- Недавно ми з нею дивилися одну дораму і там дівчина завагітніла від...неважливо від кого.. коротко кажучи той хлопець її не любив ..і..і..вона зробила аборт. Тоді СіЄн стало цікаво а щоб зробив би ти і чи правильно вчинила та дівчина- звичайно я питала про себе але не могла сказати прямо.
- Як би це не було сумно але вона зробила правильно. Я думаю, що якщо тей хлопець її не любив то взагалі їх нічого не повинно об'єднувати. Так вона зможе достигнути своїх цілей і ніхто їй на завадить, а виховувати дитину одній у сучасному світі дуже тяжко.
- Я також таке думаю- посміхнулася я та погладила живіт. - Добре Джун я піду.- встали ми.
- Бувай- обійняв він мене а я його у відповідь
Як би боляче не було але Джун правий у нас з Гуком фіктивний шлюб і не справжня любов. А яка дитина буде щаслива в такій родині а ми ще молоді тому я встала та відразу зателефонувала Олі.
- Лікар Олі, вибачте що телефоную так пізно але мені потрібна ваша допомога... Добре, тоді якщо ви на чергуванні то я через 10 хв під'їду до лікарні.

Ранок 7:00
Гук прокинувся у своїй кімнаті та не побачивши рядом Лиен направився до ванної.
- Доброго ранку місіс Кван- спустився він на кухню тримаючись за голову.
- Бачу ранок не зовсім добрий- поставила вона тарілку на стіл.
- Місіс Кван а де Лиен?- сів Чон за стіл.
- А хіба вона була не з вами?
- Ні. Ми вчора з нею трохи посварилися і я разом з Джуном в клуб.
- Дивно!- здивувалася жінка- вчора ввечері вона прийшла в дуже доброму настрої і хотіла сказати тобі щось дуже важливе!
- Мені?!
- Ммг- помахала вона головою- Метеор!- крикнула місіс Кван але пес не прибіг.
- Дивно а де Метеор- встав Чон.
- Мабуть в кімнаті Лиен, можливо вони ще сплять.
- А вона не запізни...- невстиг договорити Гук як йому телефонували- О друже привіт- встав зі столу Чон.
- Гук я не думав що ти дійсний на таке.- сказав друг.
- Ааа Тимін ти про що? Щось сталося у лікарні?- занепокоївся Гук.
- Ні, в лікарні все добре але я хотів з тобою серьозно поговорити приїдь сюди.
- Ок вже їду.
Чонгуку зателефонував його хороший друг Тимін- головний лікар Центральної лікарні.

- Привіт- зайшов Чонгук у кабінет свого друга.
- Привіт- без настрою сказав той.
- Що сталося? Чому ти мене із самого ранку вже визвав.
- Гук ти мене дивуєш! Я ніколи не думав, що ти здатний на таке- встав Тимін і взяв з полиці папку та положив перед Гуком.
- Ти про що? Я зараз нічого не розумію!- здивувався Гук.
- Вчора твоя дружина під вечір приходила до нас на обстеження...
- Що з Лиен? З нею все добре?- перебив він друга.
- Ну так, як на 3 неділі вагітності.
- Стоп. Ти зараз про що? Тобто ти хочеш сказати що Лиен вагітна- посміхнувся Гук та відкривши папку побачив УЗД- Боже!! Це? Це мій..?- став сміятися він.
- Так- махнув тей головою- сьогодні лише побачив її карточку,  але...
- Що але?- все ще посміхався Гук.
- Але- перегорнув він сторінку- я незнаю як але серед ночі вона сама прийшла в сльозах до свого лікарі і...і зробила переривання!- на одному видоху сказав той а Гук різко помінявся в лиці.
Він скинув папку та здавив у кулаці бумажку.
- Де той лікар! Я питаю де той лікар!!!- крикнув Чонгук.
- Після того як твоя дружина пішла вона подала заяву про звільнення і поїхала за кордон.
- Я її вб'ю!! Вб'ю- крикнув Гук та вискочивши з машини поїхав до університету.
- Де Лиен?- злісно забіг він у аудиторію та зірвав пару.
- Вона сьогодні не прийшла на пари- встала СіЄн.
- Так СіЄн сіла на місце а ти Гук ще раз....- не встигла договорити преподша як гук вискочив і відразу поїхав додому. Всю дорогу він злісно зжимав руль.
- Лиен!!!- з криком забіг Гук до будинку.
- Гук щось сталося?- вийшла з....

Боже з кожним разом все тяжче і тяжче щось писати тому будь ласка підтримайте мене ⭐.
Всіх Люблю і Обіймаю 🤗❤️💎

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now