Глава 16

648 39 5
                                    

З друзями ми відразу приїхали до най крутішого бару Сеулу. Відразу зайшовши туди мені в ніс вдарив запах алкоголю, тютюну та розпусти.
- Боже як я скучала!- сказала я.
- Давно ми славно не відпочивати- Сказав Субін- Ідем відриватися?- Я махнула головою а Субін обійняв мене за талію і ми відразу пішли до барного столика.
- Лиен, Субін давайте тільки не так як колись- серьозно сказав Бомгю.
- Ми вже не підлітки- засміявся Субін.
- І алкоголь для нас вже ніщо- засміялася я- тим паче Субін колись мене не перемагав то зараз точно ні.
- Яяяя.....Пфффф....насмішила- засміявся Субін- Цього разу додому понесуть тебе.
- Побачив- усміхнулася я.
- Зновуууу- вздихнув Бомгю а СіЄн нічого не розуміла.
Справа в тому що коли я була підлітком ми часто зависали в барах я рідко пила а якщо пила то на наступний ранок прокидалася у Бомгю дома, там і Субін, потім Субін переїхав, я мало стала визодити і у мене була депресія з якої мене вивів Бомгю. І саме зараз я повернулася. І наша ігра разом з нами. Суть ігри заключається в тому хто кого переп'є. Тому не втрачаючи часу ми сразу почали зі Соджу.

Чонгук з хлопцями сиділи на другому поверсі та відпочивали як раптом почулися голоса та свист знизу.
- Підийди сюди- покликав Чонгук офіціанта.
- Так містер Чон- підійшов молодий хлопець.
- Що то за шум знизу?- надпив віски Чон.
- А там дівчина з другом пили на випередки, друг у відключкці а дівчина п'яна танцює на барному столику.
- А чого ви її не проженете?- запитав Чимин.
- Вона у короткій сукні з оголеною спиною, за півгодини що вона тут до нас прийшло у два рази більше клієнтів - посміхнувся офіціант.
- А вона хоть красива?- запитав Юнги.
- Так, як для мене і інших присутні вона дуже приваблива.
- Добре можеш іти- без жодних емоцій сказав Чон.
-Я повинен це побачити- посміхнувся Хосок.
- І я- сказав Юнги та вони підійшли до пирил з яких було видно перший поверх.- стоп так це ж...- замовк Юнги та вони удвох подивилися на хлопців.
- Юнги, Хосок що там? Хто там?- запитав Тє.
- Ааа ДжейКей як тобі сказати...- задумався Хоуп.
- Що сказати?- здивувався Гук.
- Нууу...
- Та що там казати іди краще сам поглянь на цю красотку та її сочний попець- посміхнувся Юнги а Чон та хлопці встали та підійшли до них.
- Лиен!- крикнув Гук. Він був здивований тим що просто зараз його дружина танцює на барному столику у відкритому вбрані так ще її постійно лапах якийсь хлопець.
- Їй пізда!!- крикнув Чон та став спускатися на низ.

Лиен танцювала як раптом її зняв якийсь хлопець та став у відкриту її лапати.
- Що ви робите? Відпустіть?- кричала дівчина.
- Ну малишка не хвилюйся я зроблю тобі приємно- став він лізти їй під сукню рукою.
- Відпусти мене!!! Відпусти!!!- старалася відхтовхнути його Лиен але алкоголь дав своє і вона майже нічого не розуміла.
- Вона тобі ясно дала зрозуміти відпустив її!!- стояв Чонгук а заді хлопці.
- А ти ще хто такий?- відпустив він Лиен та повернувся до хлопців.
- Я її чоловік- вказав він пальцем на дівчину- і власник цього бару, тому тобі краще самому піти або моя охорона тебе виведе!!!- злісно сказав Чон.
- Добре я зрозумів, вибачаюся!- хлопець швидко вийшов з будівлі а Чон підійшов до Лиен.
- Ти що дура? Що ти тут робиш? Тобі жити набридко?!!!- кричав Чонгук.
- Ну Кукі не злися- обійняла вона його за шию а хлопці які стояли заді стали сміятися.
- Швидко додому!- Гук схопив її та посадив у свою машину де вона в заснула.
Коли вони приїхали то Гук ніжно взяв Лиен на руки та поніс у свою кімнату.
Коли він її положив та хотів іти, вона раптом схопила його за руку.
- Не спиш?- суворо сказав Гук.
- Ні- сіла вона на ліжко тримаючи руку Чона та похитуючися.
- Ну і що це було?- поглянув він на неї.
- Де?- невловима вона суть.
- В барі!- повисив він голос.
- Аааа. То ми просто вирішили згадати юність- засміялася вона.
- Яку юність? В тебе що геть відмовили мізки- сів він на ліжко біля неї- і взагалі в чому ти туди пішла?! Ти бачила себе зі сторони!! Нічим не відрізняєшся від тих шлюх!!!- кричав Чонгук а Лиен седіла опустивши голову.
- Відрізняюся!- гордо сказала темноволоса.
- І чим!?- крикнув Чон.
- А тим- вона встала перед ним- що вони просто для тебе шалави а я твоя дружина- вона сіла йому на руки та обійнявши за шию стала цілувати. Гук відразу відповів на поцілунок та став водити рукаю по її голій спині. Поцілунок не був ніжним він був пристрасний та вимагаючий. Лиен однією рукою за арилася у волосся Гука а іншою стала розщіпувати йому сорочку.
- Лялечко ти розумієш якщо ти і так далі продовжиш то я не втримаюся- перехватив він її руку.
- А можливо - встала вона- можливо я цього хо...
Вона не встигла договорити як Гук схопив її за руку і через секунду вона вже лежала на ліжку під Чоном.
Він ніжно став покривати її шию, ключицю поцілунками залишаючи багрові відмітини.
Гук став знімати з Лиен сукню але вона різко перехватила його руку та почервоніла.
- Лялечко, що сталося? Чи ти мене смущаєся?- посміхнувся він.
- Просто це мій....- замовчала вона.
- Хто твій?- підняв він її руки над головою.
- Ну... Мій перший раз- ще більше почервоніла дівчина.
- А якже Субін?- став він серьозний.
- Що Субін?- здивувалася вона.
- Він приходив сюди тиждень назад, а потім з твоєї кімнати місіс Кван забрала простиню з червоним п'ятном!!- суворо сказав Гук.
- Неділю назад, з червоним п'ятном- задумалася вона.- Аааа так ти через це зімною тиждень не розмовляв?- поглянула вона на його.
- Не зовсім і не міняй тему.
- Те червоне п'ятно, то сухе червоне вино 1954 року....
- В нас немає в будинку такого винна.
- Те вино дійсно приніс Субін і ми випили по бокалу за переглядом фільму. Потім Субін пішов додому а Метеор випадково вилив цілий бокал мені на ліжко.- засміялася Лиен.
- Тоді ти ще девственица?- погляд він на неї.
- Так- сміючись сказала вона а Гук пристрасно впився їй у губи та став водити однією рукою за талію а іншу по нозі.
Вірш швидко зняв з неї сукню і вона була під ним лише в одних трусиках. Він ніжно кусав то верхню то нижню губу, плавно переходячи на шию, ключиці та груди. Однією рукаю він зжимав груди а іншою плавно проводив рукою по плоскому животику до трусиків. З уст дівчини почулися перші стони на що Гук лише почав посміхатися. Лиен не стала чекати і тому допомогла Чону зняти його сорочку та штани. Вона плавно провела рукою по торсу темноволосого від чого він здригнувся та швидко знявши останню непотрібну тканину та став водити рукаю по проміжності з легко називаючи на клітор. Від його дій дівчина почала видавати стони та прогинатися в спині отримуючи нові відчуття.
Знявши із себе боксери і одягнувши презерватив на свого не маленького друга, він вмостився між її ніг.
- Кукі а він в мене влізе?- перевела вона погляд на член хлопця.
- Нехвилюйся, лялеко, зараз буде боляче але потім приємно- пристрасно поцілував він її.
Хлопець не перериваючи поцілунку увійшов на половини від чого Лиен викрикнула та прикусила губу Гука.
Як тільки вона звикла він відразу увійшов до самаго основанія та почав плавно водити ним.
- Аааххх..Кукііі.... ааххх.... Швидше...- в поцілунок стонала дівчина а для хлопця це стало зеленим світлом і він почав набирати темп вбиваючи дівчину в ліжко в свою чергу вона залишала червоні царапини на його спині та плечах.
- Аааххх.... Ааааахххх... Кукііі- Ааххх... Аааа- на всю кімнату лунали стони Лиен та дике ричання Чона.

Через деякий час їх накрила хвиля оргазму. Вийшовши з Лиен, Гук кончин її на живіт. Та впився в її губи.
Витерши, і так грязною, простинею залишки сперми з її живова та викинувши, простинь, у кошик для білизни. Гук ніжно обійняв Лиен, яка вже виснажена спала, зі спини накривши одіялом а вона повернулася до нього та обійняла за шию.
- Я радий що був твоїм першим...- казав він сам собі поглажуючи її обличчя рукою- і обіцяю що буду останнім...- він ніжно поцілував її у лобик так вони і заснули в обіймах один одного...

Зайки не знаю чи буде завтра глава я постараюся.😊🤭😘.
Мені сьогодні сказали що у моїх всіх фф дівчина коли п'яна то слабка і не може за себе постояти. А як думаєте ви? Мені дуже важливо знати вашу думку😔😣😏.
Всіх Люблю і Обіймаю 🤗❤️💎

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now