Глава 14

617 48 5
                                    

Там лежали красиві сережки.

- Я не знав що тобі подарувати, тому не знаю чи тобі подобається?- Гук відвернув голову та став дивитися по сторонах

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Я не знав що тобі подарувати, тому не знаю чи тобі подобається?- Гук відвернув голову та став дивитися по сторонах.
- Вони дуже красиві, але...
- Але...- здивувався Чон
- Мені не потрібні дорогі подарунки. Мені вистачило того, що ти приділив увагу та свій час.- посміхнулася вона. - А сережки дуже красиві. Дякую- вона обійняла його та поцілувала в губи Чонгук був здивований.
Коли вона зібралася відійти він швидко схопив її однією рукою за талію а іншою за затишок та впився в її губи.

Незнаю чому але я стала відповідати на поцілунок. Чи це дія вина чи я щось відчуваю. Ні цього не може бути, він бабнік так і ще я знаю що він просто хоче погратися зі мною. Але я не інші  і не закохаюся у нього.

Ми довго так стояли, до того часу поки у наших легенях не закінчилося повітря, тоді ми відійшли один від одного. Додому ми їхали у тиші яку ніхто не хотів порушувати. По приїзду кожен із нас направився в свою кімнату.
Всю ніч я не могла заснути через думки в моїй голові.
Майже після обіду я прокинулася від сонячних променів, оскільки сьогодні вихідний я хотіла пограти в парку з Метеором а у вечері піти в клуб, як обіцяла Субіну.
Тому вставши я одяглася і пішла на низ.

-Доброго дня- підійшла я до Гука який седів на дивані у вітальні

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Доброго дня- підійшла я до Гука який седів на дивані у вітальні.
- Привіт- Не відриваючи погляд від телефона сказав він.
- Метеор ходімо-покликала я пса та вдягнула повідок.
- Куди зібралася?- поглянув він серьозно на мене.
- Я давно з Метеором не гуляла, тому хочу сходити в парк.- погладила я пса.
- Ммм зрозуміло.
- Як що хоч, можеш піти з нами-посміхнулася я.
- А можна?- поглянув він на мене.- Я не дуже хочу, але заради Метеора то я з вами- став він збиратися а я засміялася.
- Ну що ходімо?
Ми вийшли з будинку та пішли в парк. Чонгук тримав Метеора а я йшла поруч.
Раптом повзнас бігла маленька дівчинка і впала вона стала плакати але Чонгук швидко підбіг і взяв її на руку.
- Тихо не плач- посадив він її на лавочку а сам присів біля неї.
- Ти не сильно забилася?- підбігла я.
- Ніі- плакала вона.
- А де твоя мама?- вперше чую такий ніжний голос Гука.
- Я не знаю... Я гралася...а потім побігла за метеликом і загубилася- ще сильніше почала плакати вона.
- Не плач- витер їй сльозинки Гук- як тебе звати і скільки тобі років?
- Я Ким Сара, мені 6 років.
- Ууу яка ти вже доросла, а така красива напевне всі хлопці бігають за тобою!!- посміхнувся Чон.
- Ні я ще маленька- посміхнулася Сара.
- Але така красуння, була б ти старша була моєю дівчиною.
- Ні я не хочу бути вашою дівчиною.
- Чому?- здивувався наіграно Чонгук.- Я що такий не красивий?
- Нііі, ви дуже красивий але я нехочу забирати вас у Онні- поглянула вона на мене- Онні ви дуже красива- погладила вона мене по волоссю.
- Правда?- посміхнулася я.
- Так!!! І у вас красивий хлопець і дуже красивий пес.
- Хоч його погладити?- запитала я.
- Так!!!- крикнула дівчинка.
- Метеор іди сюди, сядь- я покликала його і він як завжди мене послухав тому дівчинка його погладила.
- Оппа а хто тобі Онні?- поглянула на Гука Сара.
-Вона моя дружина.
- Правда Онні?- поглянула вона на мене.
-Так.
- А у вас є така дівчинка як я?
- Ні не має!- сказав Гук.- Така лише є одна і це ти.
- Моя мама і тато давно хотіли сина але народилася я. Тоді воно стали любити мене більше за все. І я не піду від них. Вони кажуть саме я стала їхнім щастям.- посміхнулася дівчинка.
- Сарааааа!- крикнула заплакана дівчина і підбігла до дівчинка.
- Доню- біг чоловік.
- Мамааааа, татоооо- крикнула дівчинка та стрибнула їм на руки.
- Сара ти дуже налякала маму- плакала дівчина.
- З тобою все добре!- занепокоївся чоловік.
- Мама, тато, все добре, Оппа і Онні були біля мене.
- Дякуємо вам!- вклонилася дівчина.
- Ми нічого не зробили. Не потрібно- посміхнулася я.
- Сара наша єдина дівчинка, наша надія, ми довго на неї чекали і коли з'явилася Сара вона стала нашим щастям та тею хто тримає нас на світі- посміхався тато дівчинки.- Ходімо коханий- взяла дівчина його за руку.
- Тато зачекай- злізла з рук Сара і підбігла до нас.
- Дякую- обійняла вона за шию нас.- Онні, Оппа вам також потрібна така дівчинка як я тоді і ви будете щасливі, і ваша дівчинка буде вас дуже сильно любити то ви найкращі мама і тато - поцілувала вона спочатку Чона а потім і мене в щічку та побігла до батьків.
- Вона така гарненька- взяла я Метеора і ми пішли далі.
- Ти любиш дітей?- поглянув на мене Чон.
- Так, я завжди хотіла собі доньку, яку буду любити.- посміхалася я.
- А я хочу сина, майбутнього спадкоємця.- забрав він у мене повідок.- Сьогодні увечері....
- Сьогодні я зайнята,- не дала я йому договорити.
- Чим?
- Я обіцяла піти відпочивати з Субіном.
- Ти нікуди не підеш- розізлився Чон.
- З якого дива?- серьозно сказала я.
- Сьогодні дід запросив нас на серйозний захід. Тому зараз приходимо додому переодягається в щось елегантне і їдемо.
- Ну я не хочу- надула я щічки.
- Ууу ти така миленька - Взяв він мене за щоку.
- Айй- відштовхнула я його і пішла.
Коли ми прийшли додому то я відразу пішла до себе та стала збиратися.я зробила всі водні процедури та одягла сукна яку мені подарував Минхо вчора на день народження.

я зробила всі водні процедури та одягла сукна яку мені подарував Минхо вчора на день народження

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Вона дуже красива і до неї ідеально підійшли сережки які подарував Гук. Тому я швидко спустилася на низ. Де на мене вже чекав Гук.
- Вау гарно виглядаєш!-підійшов до мене Чон.
- Дякую- посміхнулася я і ми сівши в машину поїхали.
Коли ми приїхали то я взяла Чона під руку і так ми зайшли. Всі здивовано дивилися на нас а ми пішли д о столика де стояв дідусь зі своїми знайомими.
- Привіт дідусю- сказав Чонгук.
- Доброго вечора - вклонилася я.
- Ооо а ось і мої внучата- засміявся дід і обійняв нас.- правда у мене красива невістка?- звернувся він до своїх знайомих.
- Звичайно красива, якби то мій обовтус знайшов таку красунню- сказав один з присутніх а я засмущалася.
- Ей така красуння може бути лише у мого внука- засміялися вони.
- Так невістка у вас красива і внук ваш красивий- сказав інший чоловік.
- Тоді уявіть які в мене правнуки будуть красиві!
- Ділу ще рано говорити про правнуків, Лиен лише на 2 курсі а я на 3.- сказав Чонгук.
- Ну і що, твоя мама і батько були взагалі на 1 курсі коли ти народився.- посміхнувся дід.
Ми стояли так говорили як раптом я побачила Хісу і Хенсу.
- А вони що тут роблять?- запитала я у Гука.
- Вони є доньками одного  багатого чиновника і мають повне права бути тут.- надпив вино Гук.
- Ммм зрозуміло.
- Я взагалі не розумію чому мій дід непогод вся на Хенсу як мою наречену. Вона красива, вихована, з багатої родини...
- І стерво- добавила я.
- Ти не краща- поглянув він на мене.
- Я знаю!- поставила я бокал та стала біля столика із закусками.
Раптом перед моїми очима з'являється величезний букет темно червоних троянд від чого я злякалася.
Коли я повернула голову.....

Зайки чекаю на ваші ⭐. Пошиття свою думку чи будь які питання, рекомендації, зауваження в коментарях. Я все бачу і читаю🤗😘😄😚.
Всіх Люблю і Обіймаю ❤️🤗💎

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now