- Що!!- здивувалася я на тумбочці стояла наше селфі де я ніжно цілую Гука в щічку.
- Я так скучив- обійняв мене заді Гук а я від несподіванки дьоргнулася.- Давай допоможу- став він заді розігрувати мою сукню.
- Дякую- тримаючи щоб вона не впала, повернулася я до Гука. Між нами було лише пару сантиметрів.
- Лялечко- ніжно взяв гук мене за спину і положив на ліжко.- я так скучив- гладив він рукою моє обличчя.
- Гук- взяла я його за обличчя і поцілувала в губи він відразу відповів- я хочу тебе!- дивлячись йому у очі відповіла я.
- Але...
- Можна- не дала я йому договорити- якщо бути ніжним.
Гук різко ніжним поцілунок впився в мої губи я зарилася рука йому у волосся та відповіла на поцілунок. З кожним разом він спускався ніжними, мокрими поцілунками на шию, ключиці та груди.
- Зніми його- поглянув він на мене я приподнялася і зняла свою сукню залишаючись в одних трусиках.- як я скучав за твоїм тілом.- продовжив він цілувати та залишати червоні сліди на шиї.
- Ааа.. Гууук~ііі- з моїх вуст вирвався перший стон коли Гук своїм язиком ніжно став ласкати мої соски та зжимаючи рукою то одну то іншу мої груди.
- Роздягни мене!- поглянув Чон на мене на впився в мої губи а я стала руками розтібувати гудзики на сорочці та зняла її не перериваючи поцілунок.
В цей час Гук своєю рукою пробрався мені в трусики та став надавлювати на клітор від чого я прогнулася у спині як змія та застонала.
- Мені так подобається коли ти стонеш піді мною.- Гук зняв останню не потрібну річ та із свої штани та боксери.- лялечко я буду ніжний- поцілував він мене в губи та плавно увійшов у мене.
- Ааааа- застонала я в поцілунок а Гук став плавно рухатися в мені надаючи ще більше задоволення та насолоди.
Через деякий час ми кончили і Гук ніжно ліг біля мене а я старалася налагодити дихання.
- Малюк, я твій татко- ніжно цілував Гук животик- вибач мені будь ласка, що я тоді образив маму і залишив вас самих.- я дуже сильно люблю вас з мамою.
- Дивно?- взялася я за живіт.
-Що таке? - запитав Чон.
- Щось мені поболює знизу живота.
- Що?- підхопився Гук - одягайся їдемо в лікарню.
- Та нічого страшного- сіла я прикрившись простиню.
- Страшно, це наш малюк, тому швиденько одягайся я чекаю на тебе знизу- поцілував Гук мене в носик та вийшов.
- Нууу Гуук- возмутилася я та все таки одягнувшись спустилася на низ.
Ми сіли в машину та швидко направилися в головну лікарню.
- Гук привіт- зустрів нам Тимін - що сталося? Чого приїхали так пізно.- привіт Лиен- звернувся він до мене.
- Привіт- відповіла я.
- Ходімо в твій кабінет там поговоримо- якось схвильовано сказав Гук.
- Окей ходімо - Чон взяв мене за руку та ми пішли за Тиміном.
- Нуу?- запитав Тимін.
- Коротко кажучи, ти можеш оглянути Лиен?
- Так звичайно? Лиен іди за ширму, роздягайся? А що сталося?-став одягати він перчатки- невже пішли ускладнення після аборту, не думав, що Олі на таке здатна
- Ти що здурів, сплюнь три рази- серьозно сказав Гук - Лиен не зробила аборт і зараз вона носить нашого малюка.- хоч я не бачила Гука але в його голосі була радість.
-Серьозно?- здивувався Тимін.
- Так- сказала я- Олі повела мене на УЗД в там я почула як б'ються сердечко мого малюка і я не змогла.
-Ну гаразд, приступимо.- зайшов до мене Тимін та провів огляд.
- Нічого страшного!- вийшов і сів він за стіл- Лиен одягайся. Інколи таке буває після полового акту.
- Це не зашкодило, ні Лиен, ні малюку?- запитав Чон.
- Ні. Інколи займатися сексом під час вагітності навіть і корисно для жінки але за згодою лікаря та якщо немає протипоказань. Тільки, що вона вагітна то у неї повишена чуттєвість. Тому даремно не хвилюйтеся.
- Дякую, Тимін.- сказав Гук.
- А ти вже батькам і діду сказав, що скоро станеш батьком?
- Ні. Ми поки що вирішили тримати це в таємниці- вийшла я а Гук обійняв мене за талію.
- Чекаю я на реакцію твого діда- засміявся Тимін- цікаво він буде радіти за правнука чи приб'є тебе, що так рано.
- Гаразд Гук ходімо- сказала я- завтра мені повертатися в Японію, а я хочу спати.
- Тобто в Японію. Ти нікуди не повернеся!- серьозно сказав Гук.- стали ми іди до машини а Тимін з нами.
- Я поки що, ще 2 тижні буду навчатися там, а потім назад переведуся. Я не можу так різко переходити з одного університету в інший це все час та документи.- ішли ми а він обіймав мене за плечі.
- Але це університети нашої сім'ї, тому..
- Тому я всеодно хоч тиждень буду навчатися там. - не дала я йому договорити- забрати речі та попрощатися з друзями.
- Окей, буде видно. Сідай в машину я поговорю з Тиміном- чмокнув він мене в губи а я сіла в машину але все було чутно.
- Гук приїдеш завтра нада певні папери підписати- сказав Тимін а мене це здивувало.
- Так, без проблем. Доречі та молода лікарка, повернулася?
- Ти про Олі? Ні, вона не повернулася.
- Що то взагалі за одна дівка?- запитав Гук, мені було погано чутно але я старалася розчути.
- Вона молодша за мене майже на 7 років. Прийшла сюди лише пару місяців назад. Студентка випускниця, відмінниця з відзнакою.- став посміхатися Тимін- ще із перших днів вона привернула мою увагу і стала ходити за мною але через різницю у віці я не сприймав це серьозно.
- При чому тут різниця у віці?- став говорити Чонгук- наприклад Лиен менша за мене майже на 3 роки але я все одно кохаю її!- від слів Гука я лише почервоніла, посміхнулася та мені було дуже приємно чути ці слова в свою сторону.- І скоро ми станемо повноцінною родиною.
- Це завдяки Олі?- підняв голову Тимін.
- Що завдяки Олі?- здивувався Гук і я.
- Завдяки Олі, у вас буде малюк. Вона навмисно повела Лиен на УЗД хоча для аборту це взагалі не потрібно. Вона так частенько робила- посміхнувся Тимін а я зраділа, що Олі тоді не дала мені зробити дурниці.
- Ти у неї закохався?- запитав Гук.
- Я незнаю чому? Але хоча вона ще молода я відчуваю до неї те, що не відчував до нікого.
- Так скажи їй, або запроси на роботу хоча від мого імені.
- Вона переїхала кудись, сусіди не знають де вона зараз і взагалі всі зв'язки з неї обірвані.
- Гаразд Тимін, удачі! А ми вже поїдемо.
- Бувай- пожали вони руки.- Ну що їдьмо?- сів Гук в машину та погладив мене по голові.
- Ммг - махнула я головою.
Далі ми їхали в тиші по приїзду ми відразу пішли до спальні та заснули в обіймах один одного.Ранок
- Доброго ранку лялечко- ніжно поцілував Гук мене в лобік а я відкрила очі.
- Доброго ранку- посміхнулася я.
- Як спалося?
- Добре.
- Тоді одягайся і спускайся снідати.
- Ммг- махнула я головою і впала назад на ліжко.
- Давай швиденько- вийшов Гук.
Через силу я встала, зробила всі водні процедури та одягнулася- Доброго ранку місіс Кван- зайшла я на кухню.
- Ооо моя дівчинка повернулася!- обійняла вона мене- Привіт моя хороша, сідай до Гука зараз я поставлю сніданок- стала вона швидко бігати по кухні а ми з Гуком лише посміхнулися- ти глянь як ти схудла?
- Я схудла? Мені здається, що навпаки онь який живіт- засміялася я і Гук.
Ми швидко поснідали.
- Дякую місіс Кван, було дуже смачно- встав зі столу Гук.- ходімо лялечко.
- Куди?- здивувалася я.
- До університету.
- Але мені пот..- передив мене Чон
- Я вчора вночі домовився і вже твої документи тут тому ходімо- невстигла я нічого сказати як Гук взяв мене за рука та повів з дому.
Всю дорогу ми їхали в тиші але Чонгук всю дорогу тримав мою руку від чого мені було дуже приємно.
Пари проходили швидко завдяки СіЄн за якою я дуже заскучила.- Лиен ходімо в їдальню- взяла СіЄн дівчину під руку.
- Так звичайно- засміялася Лиен та вони пішли.
Коли дівчата зайшли в їдальню то відразу направилися до столика хлопців як раптом в Лиен зателефонували з невідомого номера.
- Зачекай мені телефонують- зупинила та, СіЄн.
- Хто?
- Я незнаю! Невідомий номер- взяла дівчина слухавку.
- Алло....Ти!!.. Зараз я буду зачекай на мене... Ні не потрібно їхати сюди я сама під'їду... чекай..
- Хто то був?- запитала подруга.
- Та це...це не важливо- розхвилювалася Лиен- скажеш кураторші, що мені стало погано і я пішла додому.- стала іти Лиен
- Окей! А ти куди!!?- запитала СіЄн але подругу вже не було видно.Я швидко вибігла з університету та взявши перше попавше таксі поїхала на зустріч з....
Ось і нова глава 😊 я старалася написати якого мого швидше. Думаю вам сподобається?😘❤️ Чекаю на отзиви😂😂
Всіх Люблю і Обіймаю 🤗❤️💎
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.