Глава 11

611 47 7
                                    

Лиен яка лежала на підлозі.
- Лиен!!!- бакали впали на підлогу та розлетілися на дрібні шматочки а Гук підбіг до дівчини і впавши на коліна взяв її голову-Лиен!!! Лиен!!- тріс він її.
- Гук, що це за дівка і що вона тут робить?- підійшла та дівчина.
- Тебе тільки це цікавить!!!-то крикнув він- Вона моя дружина.
- Твоя дружина!?- здивувалася та.
- Так!!!
- Ну ти і козел!!
- Я знаю!!! Іди звідси!!!!
Він швидко накрив Лиен покривалом та схопивши на руки поніс у машину.
- Лиен зачекай, зараз все буде добре! Ти терпи, все буде добре!
Чонгук швидко завів машину і поїхав у лікарню.
- Швидше, міні потрібна допомога!!- крикнув Гук зайшовши в лікарню і до нього підбили санітари та лікар.
- Все буде добре - сказав лікар.- ким вам приходиться хвора?
- Це моя дружина Чхве... тобто...Чон Лиен.- зхвильовона сказав Чонгук.- Лікар що з нею?
- Зараз ми зробимо аналізи і все буде ясно. Не хвилюйтеся.
Лікар пішов а Гук сів на коридорі а через півгодини до нього вийшов лікар.
- Чон Чонгук!- підійшов лікар.
- Так?
- З вашою дружиною вже все добре, зараз вона спить а завтра ви зможете забрати її до дому.
- Ааа гаразд.
- Але в майбутньому, дивіться щоб вона не приймала таких сильних ліків під час мінструації.
- Це все через пігулки?- здивувався Гук.
- Здається так, у її аналізах знайшли дуже сильний знеболюючий апарат для жінок, якщо його вип'є дівчина то може статися кровотеча, їй ще пощастило, що ви вчасно її привезли.
- Але як це могло статися через знеболююче?- здивувався Гук.
- Як вам так зрозуміло пояснити!...Ааа... Просто те знеболююче для жінок але якщо його вип'є дівчина девственица та іще у великій кількості то може бути і летальний вихід.
- Як девственица? Чому?
- Ну це ваша дружина, звідки мені знати- засміявся лікар- Ви можете їхати а завтра вранці приїдете і вже заберете дружину додому.
- Дякую лікар- вклонився Гук і поїхав до себе.

Вранці я прокинулася від сонячних променів і відразу відчула запах хлорки та ліків.
- Лялечко, все добре?- підійшов до мене Гук.
- Так, все добре! Оо що я тут роблю?- я була здивована, що знаходжуся в лікарні.
- Збирайся я тобі подорозі, усе розповім. Ось речі- кинув він мені на ліжко пакет.
Я швидко переодягнулася.

Я швидко переодягнулася

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now