Вийшла місіс Кван.
- Де Лиен?!- злісно запитав Чон.
- А хіба вона не в університеті? А може у себе!- здивувалася такій поведінці жінка.
Гук швидко побіг на другий поверх та відкривши двері в кімнату Лиен побачив що її там не має так як і Метеора і її речей.
- Сукаааа!- крикнув Гук та швидко вибіг із будинку всю дорогу він набирав Лиен але та не брала слухавку.- Де Лиен?- зайшов Гук в кабінет Чон Гієн.
- Мабуть вже- подивилася вона на годиник- у Японії- поглянула вона на сина.
- Чорт!!!!
- А хіба вона тобі не казала, що їде в Японію?
- Ні!!! Вона туди на довго?
- Казала, що до кінця навчання, приїде на новий рік та літні канікули- встала вона.- а що щось сталося?
- Ні ні! - вийшов він з кабінету.- Гук що сталося?- підійшли до нього хлопці.
- Все добре!- без емоцій сказав Чон.
- Не схоже!- сів поруч Юнги.
- Виглядаєш як пожований кімбаб- посміхнувся Чимин.
- Гукіііі-підійшла Хенсу та стала біля нього.
- Хенсу що ти хочеш?- підняв Гук на її погляд.
- Ну я хочу вибачитися, вчора те що сталося в клубі випадково побачила твоя дружина і вона була не дуже весела- з посмішкою сказала та.
- Тобто те що сталося в клубі?- здивувався той і поглянув на Намджуна.
- Ти вчора напився і цілий вечір танцював з Хенсу ну а потім ви пішли до ВІП кімнати а через деякий час я побачив заплакану Лиен яка дивилася на тебе в тій кімнаті- всі хлопці були в шоці- ти був весь в помаді, потріпаний та з кабінки виходила Хенсу яку бачила Лиен.
- Бля- взявся за голову Гук а Хенсу лише посміялася і пішла далі.
- Потім вона седіла на лавочки але не хвилюйся я все владнав- посміхнувся Джун.
- Ти про що?- здивувався Чонгук.
- Ну я сказав, що ти ще не нагулявся, ще молодий і тобі потрібна жіноча увага і ти ще не готовий для створення сім'ї!- поставив стакан кави на стіл Джун.
- Що ти їй сказав?!- встав злий Чонгук.
- Він же тобі сказав, що ти...- став говорити Тє.
- Ні.. ні..про сім'ю, вона щось казала за сім'ю?- запитав Гук.
- Та ні.. вона сама все зрозуміла та поговоривши ще трішки ми порозходилися- став згадувати Намджун.
- Про що ви ще говорили?- крикнув Гук.
- Та заспокойся Гук!- положив Чимин руку йому на плече.
- Вона питала про один фільм і питала мою думку. Вона забула, що я розумний і відразу дізнався той фільм- засміявся Джун.
- Який фільм?- запитав Джей Хоуп
- "Вихід на зовні"(незнаю чи такий існує 😂👌).
- Я не бачив- сказав Джин.
- Оо а я бачив- посміхнувся Хосок- цеж той фільм про хлопця з дівчиною яка випадково завагітніла а потім зробила аборт і поїхала закордон де влаштувала своє життя а хлопець потім добивався її коли вона стала знаменита?
- Так- сказав Джун- але вона його відшила і вийшла за бізнесмена від якого родила трьох діток.
- Що ти сказав?- встав злісно Чон- Що ти сказав Лиен?- поглянув він на Джуна.
- Ну вона питала чи правильно зробила главна героїня фільму коли відмовилася від дитини?
- І що ти їй сказав?
- Ну що правильно. Главна героїня ще молода а навіщо їй чоловік який її не любить, не поважає, зраджує а з дитиною їй було тяжче- оскільки вже йшла пара то у їдальні крім хлопців нікого не було.
- Ти що здурів- схопив Гук Джуна за груди.
- Ей Гук заспокойся- сказав Чимин
- Гук, що з тобою.- сказав Тє
- Ти що геть з'їхав з глузду.- сказав Юнги
Хлопці швидко підбігли та відвели Чона.
- Ей друже, що з тобою- здивувався Чимин.
- Блядь!!!- схопив Гук склянку та кинув об стінку а та розлетілася.- Блядь... блядь це я у всьому винен.
- Ей Ей я щось не те їй сказав?- встав Джун.
- Це я у всьому винен - сів та взяв лице в долоні Гук.
- Я зараз нічого не розумію?- здивувався Юнги як і інші хлопці.
- Лиен..Лиен- з очей Чона пішли сльози- Лиен вагітна- сумно посміхнувся він.
- Що!!!- всі разом крикнули хлопці.
- Лиен вагітна- потер він долоні- принайні була, вона вчора пізно ввечері зробила аборт і поїхала в Японію. Залишила мене самого- плакав Гук а Чимин підійшов і обійняв його.
- Чонгук вибач я не... не знав, що так вийде- підійшов Джун.
- Ні хьон це ти мене вибач я сам винен, між ти що сталося між мною і Лиен. Але я їй цього не пробачу- встав він- це була і моя дитина.
-Я не вірю що Лиен могла так вчинити- сів за стіл Тє.
- Я також- сів поруч з Тє Юнги.
- Гук ти говорив з Лиен?- запитав Джун.
- Вона не бере слухавку і не відповідає на мої повідомлення- опустив голову Гук - мені сьогодні зранку зателефонував Тимін і все розповів.
- І що ти плануєш робити далі?- запитав Джин.
- Поки що нічого але потім я сам її вб'ю- Гук від злості зжав у кулаці палички для їжі а ті лише тріснули та переламалися.
- Гук заспокойся, не забувай що і ти винний- положив Джун руку Чону на плече.- ти зрадив їй у перший же день після сварки і пішовши в бар напився і перестав з Хенсу.
- Я взагалі цього не пам'ятаю- взявся Гук за голову- я не пам'ятаю щоб спав з Хенсу.
- Як так?- здивувався Хосок.
- Я пам'ятаю як пив спачатку з Джун-хьоном, потім підійшла Хенсу ми пили, танцювали потім знову пили а потім пусто і я прокидаюся в себе в кімнаті.- став згадувати Чон
- Можливо ти перепис?- підійшов Чимин.
- А можливо і нічого так і не було а Хенсу просто збрехала- упершись у стінку сказав Юнги.
- Це нем...
- А це може і бути правдою- недав договорити Тє, Гук встав.- вчора днем і посварилися також через її.
- Як?- здивувався Джин.
- Вона підіслала якогось хлопця щоб він перестав з Лиен.
- Тоді це цілком можливо- підійшов Юнги.
- Ми повинні все дізнатися та розібратися- обійняв Чима та Тє за плечі Гук.Пройшло 3 неділі
Прокинувшись вранці як завжди від яскравого сонця та набридливого будильника я встала та пішла до ванної.
- Доброго ранку- погладила я Метеора та одягнувшись побігла до свого нового університету.- Лиен привіт- підійшов до мене Пей Хен.
- Привіт- взяв він мій рюкзак та ми пішли разом. Та відразу прийшовши я сіла за свою парту.
- Ли вибач я запізнився- підбіг і обійняв мене Бомгю- так він також разом зі мною поїхав до Японії.
- Нічого- обійняла я його- знову брав інтерв'ю і без мене а скажеш що брали двоє- поглянула я на його- Бомгю ми звісно найкращі друзі але ти не повинен ризикувати своїм здоров'ям через мене.
- Я не через тебе а через нього-...Якось дивно, я випустила так швидко нову главу😂😂😂.
Це все через ваші коментарі вони мене надихають і я хочу писати ще швидше 🤗😘.
Всіх Люблю і Обіймаю 🤗❤️💎
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.