То побачила ЮГьона свого 4 порахунку колишнього хлопця. Ми з ним зустрічалися по приколу десь 2 тижні хоча я йому подобалася.
- ЮГьон!- обійнялися ми.
- Привіт Лиен. З пройдешними 20- посміхнувся він і вручив мені букет.-Дякую.
- Вибач я не знав, що ти тут будеш тому не підготував подарунок.- почухав він затилок.
- Все добре не хвилюйся- посміхнулася я.- А тоді звідки в тебе квіти, мої улюблені квіти!( я обожнюю темно червоні троянди😻).
- Коли я тебе побачив то сказав своєму секретарю, ось він і привіз- посміхнувся той.- Хоча ти і змінилася, стала ще красивіша я тебе відразу впізнав.
- Приємно...Вони стояли та говорили, раптом до Гука підійшов Намджун та Джин які також були тут.
- Привіт- пожали вони один одному руки.
- ДжейКей а що то за хлопець стоїть з Лиен?- запитав Джун а Гук повернувся.
- А так це ж Ли ЮГьон син Ли Хена- сказав Джин- оскільки я знаю він довгий час був у Китаї там розширяв свій бізнес а це тиждень як вернувся- поставив Джин бокал.
- Аа точно, в новинах про це було- сказав РМ - там було сказано що через пару днів він назад їде, тому не хвилюйся.
- ЮГьон знайоме ім'я- задумався Чон- точно згадав! ЮГьон один з колишніх хлопців Лиен.
- Огоо круто, здається зі своїми колишніми Лиен залишається друзями.- посміхнувся Джин.- так і після розлучення ви також залишитеся друзями! Так що не хвилюйся.
- Мене не хвилює ким ми залишимося після одруження, мене хвилює те що вона моя дружина- повернувся Гук до хлопців- і просто зараз вона стоїть з якимось хлопцем, сміється і він вручив їй не дешевий букет- Чонгук поставив бокал на столик та направився в сторону Лиен та ЮГьона.
- Ставлю 100$ що Гук закохається в Лиен і не захоче розлучатися- сказав Намджун.
- Не думаю, вона не в нього смаку тому ставлю на те що вони мирно і не доживуть до розлучення- сказав Джин.
- Думаєш розлучаться?
- Впевнений.
- Хто з ким розлучиться- підійшов дід і взяв їх за вуха.- мій внук і невістка?
-Ааайяяй дідусь Чон відпустіть боляче!!!- кричав Джин.
- Не Гук і Лиен. Вони найкраща пара і один одного дуже сильно люблять. Айй відпустіть!- сказав Джун.
- От і добре- відпустив їх бід а вони стали триватиме за червоні вуші.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.