- Лялечко не хвилюйся, я буду точно не ніжний цього разу.- став він цілувати мою шию та вилов рукою по талії.
- Чонгук! Чонгук припини!!!- звичайно від його поцілунків я просто тала але Гук не знає про вагітність.
- Я ж знаю, що тобі подобається- поглянув він у мої очі- ти повинна бути наказана за а такий вигляд.
- Гук зачекай! Гук припини я...я... Не можу...
- Нічого страшного, а ти поправилася трішки, невже японська кухня так впливає.- посміхнувся він.
- Гук припини!!!!- Чон став гладити мій клітор і я зрозуміла до чого це іде.- Припини!!! Відпусти мене!!! Гук я вагітна!!!!- викрикнула я а він поглянув на мене та відпустив руки.
- Що?!- здивувався він.
- Відпусти мене, ти можеш нашкодити малишу-сказала невпевнено я.
- Тобто ти не зро...
- Так я не зробила аборт!- Гук встав а я сіла.- Я дійсно хотіла але..- я заплакала- але я злякалася і коли почула як б'ються сердечко то не змогла, но я правда хотіла- закрила я обличчя руками.
- Лялечко ти що геть здуріла- повернувся Гук до мене - тобто ти хочеш сказати, що малюк живий і здоровий.
- Так- махнула я головою- я розумію, що тобі як і мені ще рано але я не змогла- плакала я.
- Лиен це найкраща новина на сьогодні- схопив він мене і обійняв- це найкращий подарунок, мій малюк живий- я ніколи не бачила Гука таким щасливим, він схопив мене та став кружляти.- я стану татом, я буду татом!!! Завтра повертаємося додому.
- Гук постав мене!- він поставив мене- те що ти дізнався нічого не змінює, я не повернуся до Кореї, з дитиною я дозволю бачитися але через рік у нас розлучення і як ти тоді казав " Після розлучення сходимо вип'ємо та відсвяткуємо" тому те, що моє чудо живе нічого між нами не змінює...
- Лялечко я...
- Гук! Не перебивай мене, я хочу щоб ти поки що нікому не казав правду. Народжувати я буду тут. На твоє і Хенсу весілля можете мене не запропонувати я все одно не прийду..- старалася посміхатися я.
- Лялечко яке весілля?! Ти при що?! Яка Хенсу?!
- Гук мені час- я швидко вийшла витерши сльози пішла вниз і разом з Юнги поїхала додому.Після того як Лиен вийшла Чонгук розізлився і одним рухом скинув все зі столу.
-Чорт!!! Чорт!!!- крикнув Гук і розбив кулаком дзеркало а до нього зайшли хлопці.
- Чонгук що сталося?- запитав Техьон.
- Нічого!- суворо сказав він.
- Як нічого? В тебе рука в крові- підійшов Чимин
- Нічого не сталося!!- крикнув Чон- збирайте речі їдем до Кореї!- сказав Чон і вийшов.
- Блін, що тут сталося?- підняв Джин книгу і кинув на стіл.
- Це через Лиен!- не сміло відповів Чимин.
- При чому тут Лиен?- здивувався Хосок і хлопці.
- Гук попросив мене якось за снити сюди Лиен, для розмови ну ііі....- сказав Чимин.
- Видно, що розмова не вдалася- продовжив Джун- ці двоє зводять мене з розуму.
- Все ще впевнений, що вони будуть разом?- підійшов до Джуна Джин.
- Так.
- Хьон ти зараз серьозно- засміялися Чимин і Тє.
- Та вони готові повбивати один одного, яке разом- сказав Джей Хоуп- це ще добре, що Лиен зараз в Японії.
- Спорим на 1000$ що Лиен і Гук після контракту все одно залишається разом.- сміливо сказав Джун.
- Ми також в справі- підійшли хлопці.
- Окей. Джун, якщо Гук і Лиен будуть разом ми всі даємо тобі по 1000$ а якщо ні.. то ти всім нам 5 даєш по 1000$- засміявся Джин.
- Добре- сказав Джун а хлопці засміялися.
- Ходімо, скоро літак, збиратися потрібно- сказав Хосок і всі пішли.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
Fiksi PenggemarІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.