Глава 25

550 44 4
                                    

- Це все твоя вина!!!!!!- привідкривши очі я побачила білу стелю та почула злий голос Гука.
- Я не вина- плакала місіс Чон.- Гук я нічого не знаю!
- Ти!!!
- Чонгук припини кричати на матір.- втрутився Бекхьон.
- Годі, припиніть кричати!- тихо крикнув Бомгю- Лиен потрібен спокій та тиша.
- Бомгю правий- сказав Субін.
- Якщо ти не любиш мене, то чому вирішила перевести свою злість на мою дружину- злісно сказав Гук.
- Гук як ти можеш таке казати, ми з татом любимо тебе бі....- плакала мама Гука.
- Не бреши!!- перебив її Гук.- ви про...
- Гук припини- сказала я а всі подивилися на мене- місіс Чон не вина у тому що сталося.
- Лиееен!- плакала СіЄн яка тримала мене за руку- ти в порядку.
- Лиен з тобою все добре?- підбіг Субін.
- Лялечко як ти себе почуваєш? З тобою все в порядку? Що сталося? Тобі десь болить? Де? Що?- схопив мене за руку Гук та став розпитувати.
- Все добре!- сіла я.
- Обережно- хотіла підійти Чон Гієн але Гук перекрив їй дорогу.
- Гук все добре- взяла я його за руку- місіс Чон не вина у тому що сталося- опустила я голову- вона навіть і не знала, що я їду до місіс Пей.
- Тобто?-повернувся до мене Гук а місіс Чон підійшла.
- Лиен, що сталося? Чому ти поїхала до Пей Рін?- плакала місіс Чон.
- Місіс Чон Вибачте- взяла я її за руку- І містер Чон ви також вибачте.
- Навісточка за, що ти вибачаєся?- спитав Бекхьон.
- Як так зрозуміліше розповісти- задумалася я.- Ви всі можете вийти?- поглянула я на друзів а вони лише махнули головою та вийшли.
- Коротко кажучи, одного разу я говорила з Гуком і він сказав, що його батьки чого не люблять, І взагалі він невладах з вами але коли перший раз я побачила місіс Чон то вона плакала через те що Гук так холодно до неї ставиться і тоді я вирішила дізнатися що справді відбувається. Тоді я попалася до вашого кабінету, там я найшла блокнот у якому було дуже багато дитячих малюнків я дізналася, що то малюнки Гука, тоді я задумалася, чому, аи зберігаєте малюнки сина якщо він каже, що ви його не любите а коли я повертала альбом то, вийшла така ситуація, що ви різко повернулися до кабінету і не самі- опустила я голову- а....а з Бекхьоном... і тоді мені стало соромно я попросила Гука щоб він викликав вас до себе. Я дуже хвилювалася і не знала як все розповісти Гуку, для мене це стало дивним, тому що Чонгук казав, що у вас фіктивний шлюб і саме через нього він не закінчився. Тому якщо я знаю у подружжя фіктивний шлюб вони не є настільки близькі і навіть у них є хтось на стороні, а у вас все не так, коли я бачу вас разом ваші очі наповнені повністю кохання. Потім я поїхала в Японію щоб дещо дізнатися про свою сім'ю але побачила там фотографію де були місіс та містер Чон. Тому Пей Хен допоміг мені дещо зрозуміти і дав змогу поговорити з його мамою яка була з вами знайома з чи з студентських років. Вона розповіла що ви насправді кохаєте один одного з дитинства -я взяла Гука за руку- я зрозуміла, що насправді твої батьки дійсно дуже сильно тебе люблять і ти для них є цілим світом. Хоча вони тобі це рідко казали через свої проблеми. Ти зробив неправильні висновки і це призвело до дуже серйозних наслідків, що ти неправильно все зрозумів і ваші стосунки зіпсувалися. Я.... Мені.    дійсно дуже соромно, що я залізла у ваше життя не маючи на це жодного права, тому прошу вибачення- опустила я голову а Гук сів біля мене на ліжку.
- Ти моя дружина і ти маєш повне право лізти в мою родину, тому що ця родина також і твоя.
- Так я розумію, але це твоя родина і я не повинна була вмішуватися у ваші відносини. Вибачте- поглянула я на батьків- просто я не могла бачити як сумує Гук без батьківської любові і як страдаєте ви, тому що ви стараютеся дати Гуку все. Тобі Гук - посміхнулася я йому- Вони стараються для тебе, хоча ти цього не розумієш і..... і.... просто.... не хочеш розуміти. Місіс Чон завжди про тебе піклувалася. Місіс Пей розповіла мені про це. Що вона навмисне відправляла  тебе в Японію, тому що там було дуже багато її знайомих які про тебе могли по піклуватися,могли все розповісти. Звичайно це великий контроль але ти її син, вона дійсно тебе любить Гук!!
- Так ти через це постійно так холодно до мене ставився-  поглянула місіс Чон на Чонгука- ти дійсно думав що ми з татом тебе не любимо, що ти став причиною з якого ми разом?
- Так!!! Я з дитинства не відчував того сімейного тепла. Я ніколи не бачив щоб ми ходили десь разом, гуляли, ходили разом на фільм, в парк. Це робило інший сім'ї- опустив він голову.
- Синку вибач мене я у всьому винна я- стала на коліна Чон Гієн.
- Мама ти що! Піднімаєйся! схопив її за руку і підняв Гук.
- Синку, вибач це я у всьому винна,- плакала Гієн- це лише моя вина, коли ти був маленький це були найщасливіші часи для мене, після нашого одруження з татом. Ми нарешті змогли створити сім'ю про яку такий довгий час мріяли, ми чекали тебе так довго здається, ті 9 місяців були цілою вічність коли ти з'явився на світ. Ти був для мене єдиним промінчиком світла у цьому світі але згодом твоя бабуся і дідусь загинули і я отримала у спадок університет. В той час він взагалі не був перспективний і я пообіцяла дідусю, що підійну його на ноги і він стане тим який зараз. Після цього я всю себе посвятила йому і розумію що зробила велику дурницю. Я поміняла щасливе сімейне життя на звичайну кар'єру яку ніколи не хотіла.
- Иак Гук твоя мама права- сказав Бекхьон і положив руку на її плече- ми дійсно були поганими батьками, я це розумію. Це не лише вина мами, це й моя вина коли мама вся поникла у  університет, я став за неї дуже хвилюватися тому що це підривало її здоров'я, через це у нашій сім'ї часто виникали сварки та спори в яких часто приймав участь і ти.
Ось чому ти так на подумав що ми не любимо один одного. Хоча це не так, ми з мамою вже дуже довгий час разом, незважаючи до того як ми дружили, ми років шість зустрічалися і дійсно ти для нас був великим щастям.- від слів Бекхьона в мене на очах стали з'являтися сльозинки.
- Так Гук тато правильно каже, я дійсно.... ми.... це все... лише ми... Вибач нас будь ласка! Ти!!! Я сподіваюсь ти колись нас вибачиш. Після того як я підняла університет на ноги, зробила його одним з найкращих, моє здоров'я дійсно впало. Я зрозуміла що стосунки может спасти лише дитина, ще одна, ми хотіли тобі народити братика чи сестричку але моє здоров'я сказало, що більше цього не станеться, ніколи. І я зрозуміла, що ти дійсно єдиний кому я хочу відати своє життя але здається я дуже пізно це зрозуміла.- взяла вона його за руки а з її очей не припиняли іти гірки сльози-Тобі вже виповнилося 15 і ти став дорослим ти поїхав в Японію за своїм власними мріями. Потім виповнилося 20 і ти став зовсім іншим ти став забувати про свій батьківський дім.- чомусь її такі теплі слава ранили моє серце і складним словом мені було боляче визнавати те, чому моя мама мене так не любила? Чому хотіла позбутися мене?- Ти відкрив свою справу, купив собі будинок в якому проживаєш, не з'являється в батьківський дім. Ти..... ти... постійно холодно ставися до мене. Я розумію, що я у всьому винна але думаю, що коли-небудь ти мене все-таки вибачиш. Я дуже сильно тебе люблю, синку..
- Я.. я- вперше за весь час я бачу як плаче Гук, я не бачила його таким розгубленим та незнаючим відповіді .
- Гук- поглянула я на нього- Просто будь собою і довірся своїм почуттям.
- Я мам! Тату! Вибачте мені, я дійсно швидко став дорослим, але я так лише думав і мені дійсно вас не вистачало.
- Гук- сказала Гієн та обійняла Гука а Бекхьон обійняв їх.
Дивно було бачити як сувора директриса університету, відомий, серьозний бізнесмен та крутий бабнік, по сетуації мій чоловік, всі разом у обіймах плачуть, і я плачу як від щастя за Гука так від свого болю.
Всі відійшли один від одного з посмішками.
Місіс та містер Чон сіли на диван в пала зайшли мої друзі та хлопці, Гук сів біля мене та взяв за руку.
- Лиен!!!- в палату....

Добрий вечерок.
Ви не ждали я прийшла😂.
Зайки в мене такий хороший настрій тому прошу вас підняти його ще краще за допомогою⭐ та💬.
Чим більший актив тим швидше нова глава( вона майже готова🤫).
Всіх Люблю і Обіймаю 🤗❤️💎.

Вибачаюся за помилки🤪😔

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now