Глава 6

648 43 3
                                    

Тому я ішла по парку та побачила нашу директрису яка седіла на лавочці і плакала.
- Місіс Чон- підбігла я до неї- що сталося? Чому ви плачете?.
- Та нічого- витерла вона обличчя- Все добре.
- Не хвилюйтеся ви можете мені довіритися- взяла я її за руку.
- Лиен ти така дивна?- поглянула вона на мене а я здивувалася.
- Чому?
- На вигляд ти здаєся злою, грубою та не дуже як що чесно- посміхнулася вона- а насправді така добра та чуйна.
-Дякую мені дуже приємно чути такі теплі слова- сіла я поруч- Але чому ви сидите тут одні? Щось сталося?-спитала я у директриси.
-Та ось у сина сьогодні сімейна вечеря він запросив мен, а я зовсім не готова до тієї дівчини - з сумом сказала вона- у нас і так недобрі стосунки, я взагалі не розумію як мій тато дозволив йому одружуватись на тій дівки.
-Не хвилюйтеся! Все буде добре, якщо ваш син її кохає до це вже добре- погладила я її по спині.
- Лиен а ти права- посміхнулася вона- це вже велике диво що віе запросив мене.
- Це погано коли батьки не ладнають з дітьми -сумно сказала я -наприклад у мене вже 5 років немає мами і є лише мій вічним але він дуже добре, дуже класний- щиро посміхнулася я- Він любить мене більше за. Але зараз я можна сказати живу  у свого чоловіка якщо можна так сказати -я засміялася- насправді все дуже заплутано але моє життя мене влаштовує, тому не засмучуйтеся, все буде добре.- встала я- І головне налагодіть стосунки з сином.
- Дякую тобі- встала вона.
- Завжди будь ласка, вибачте але я також спішу на сімейну вечерю.
- Гаразд біжи - посміхнулася Місіс Чон в обійняла мене а я побігла.

Коли я прибігла то Чонгук був уже дома.
- Давай швидше-суворо сказав він- скоро всі мають прийти.
- Я вже біжу- стала підійматися я.
Я швидко нанесла легкий макіяж та зробила просту зачіску.
Одягла я і пішла до низу.

- Боже як завжди виглядаєш як урод- грубо сказав Чон

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Боже як завжди виглядаєш як урод- грубо сказав Чон.
- Взаємно- посміхнулася я і пішла відчиняти двері.
- Місіс Чон-здивувалася я а Гук підійшов до мене.
- Лиен- поглянула вона на мене.
- Ну ви ще довго будете стояти у дверях?- без жодних емоцій сказав Чонгук.
- Ааа.. так..так заходьте- посміхнулася я і закриваючи двері проклинала Чона.
- Мамо знайомся моя дівчина, твоя майбутня невістка Чхве Лиен- наіграно сказав Гук і ми сіли на диван у вітальні.
- Приємно познайомитися - посміхнулася ніяково я.- Чонгук, а чому ти не сказав що твоя мама, директриса місіс Чон- злісно але з посмішкою сказала я.
- Це в університеті вона для тебе місіс Чон- сів на диван Гук і показав рукою, щоб я сіла біля нього- А так це Чон Гієн, моя мама твоя свекруха.- я сіла біля нього.
- Кохана ти знаєш Лиен-поглянув на свою дружину Чон Бекхьон.
- Так вона студентка в моєму університеті.- посміхнулася та.
- Яка не сподіванка- раптом у двері задзвонили.
- Ми з Чонгуком відкриємо- встала я і взяла того за руку.
- Може ти відкриєш сама- злісно глянув він на мене.
- Ні ми пара так, що відкриємо у двох- потягла я його за руку.

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now