- Ну Лиен!!- дивився на мене Пей Хен милими очима.
- Ні, я сказала ні!- встала я зліжка.
- Да чого?- запитав Бомгю.
- Я сказала, я не піду на вечірку в честь дня народження Чонгука!
- Ну Лиен ти хочеш показати, що ти слабачка, Чон запросив усіх а тебе не було тому він передав нами і окремо запросив тебе!!- лягли вони на моє ліжко.
- Ні!- серьозно сказала я.- тим паче у нього завтра день народження!
- Він завтра їде до Кореї, його сім'я кожен рік святкує його день народження у офіційній атмосфері- сказав Пей Хен.
- Лиен там буде Мей і завжди на день народження Чонгука, вона виглядає найкраще і всі думають що вони пара.
- І що!?- незнаю чому але мене ще починало злити- він мені ніхто як і я йому.
- Ну гаразд, доречі Юнги прилетів і сьогодні буде на вечірці!- виходячи сказав Бомгю.
- Юнги!- весь цей час я добре спілкувалася з ним і ми стали друзями.- ну добре!- посміхнулася я.
- Yes- сказали хлопці.
- Бомгю візьми гранатовий сік,- посміхнувся Пей Хен- налємо в бокал Лиен типу вино- посміхнулися вони.
- Хаха дуже смішно, не дам вам потім глядіти моє сонечко- погладила я вже трішки видному животику.
- А тебе ще хтось питати буде- засміялися вони і стали по дві сторони мого живота і положили но його свої голови.
- Малиш не хвилюйся твоя мама нічого нам не зробить- сказав Бомгю.
- Да дядечко Пей Хен і дядечко Бомгю завжди будуть тебе захищати від мами- шепотом сказав Пей Хен.
- Ей придурки валіть звідси- взяла я подушку і кинула у них а вони вибігли.Якщо чесно то мене злило те, що Мей вічно біля Чона тому я захотіла трішки виділитися. Перебравши повністю свою шафу а не найшла нічого підходящого, тоді я замовила в найближчому бутіку собі новий образ. Як не дивно вже через 2 години замовлення було в мене на руках.
Я сходила в душ, висушиоа волосся як раптом мені зателефонував дідусь Чона.
- Доброго дня)- привіталася я.
- Привіт Лиен.
- Щось сталося?
- Ні все добре, просто ти ж знаєш що завтра у Гука день народження?
- Так звичайно!
- Кожен рік наша сім'я влаштовує такий світський захід в честь його дня народження, тому передай йому що переноситься реніше на одну годину.
- А чому ви не скажете йому самі?
- Краще сказати тобі, тоді ви точно не запізняться- засміявся дідусь.- Ми на вас будемо чекати, наглядай за Гуком.
- Ха-ха добре, бувайте.
- Бувай- вимкнув він зв'язок.- Пей Хен іди сюди!!- покликала я його.
- Що таке?- прийшов він.
- Мені телефонував дідусь Чон, і сказав що чекає на мене і Гука завтра! І що це значить?
- Ну логічно. В Чонгука завтра день народження ти його дружина. І всі гості на заході будуть чекати містера та місіс Чон, точніше вже вас.
- Я не поїду до Кореї!- серьозно сказала я.
- Окей- вийшов Пей Хен а , стала збиратися.
До самого вечора я приводила себе як до найкращого вигляду. Зробила виразний макіяж, зачіску та одяглася.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.
FanfictionІнколи маленька брехня стає щасливою правдою. Чи правда це? Дізнаємося з нашими героями.