Глава 8

612 43 4
                                    

Коли ми приїхали то перед будинком стала якась жінка років 50.
- Доброго дня- підійшла я.
- Доброго дня а ви напевне Чхве Лиен, наречена Чонгука?- подивилася вона на мене.
- Так але....
- О місіс Кван- підійшов Чонгук і обійняв жінку.
- Чому ви тут стоїте, в не проходите в будинок?
- Чонгук я хотіла зайти але там який пес мене не пускає.- погладила вона Гука по плечі.
- Ой вибачте це мій пес- посміхнулася я і перша зайшла в будинок.
-Метеор не можна чіпати це наш гість, бігом в свою кімнату!!- накричала я на пса а він пробіг на другий поверх опустивши голову. Я не любила кричати на Метеора тому що він єдиний кого я люблю найбільше і коли він сумує мені самі стає боляче. -Вибачте будь ласка- підійшли я до жінки.
- Та нічого, не хвилюйся - взяла вона мене за плече- доречі я місіс Кван, домробітниця цього будинку.
- Приємно познайомитись- вклонилася я.

Оскільки вже вечоріло то я пішла до себе у кімнату та до вечора готувалися на завтрашній пари.
Вранці я прокинулася як завжди від будильника одягнувшись побігла донизу.

Вранці я прокинулася як завжди від будильника одягнувшись побігла донизу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


-Доброго ранку- сказала я Чонгуку який  снідав.
- Доброго, я погодував уже Метеора.
- Блін я як завжди запізнююсь- подивилася я на годинник- Чонгук не забувай що ти тепер тоже ходиш до Королівства, тому не запізнитися- суворо сказала я.
- Запізнитися  можеш лише ти а я маю повне право приходити за своїм бажанням- п'ючи каву сказав Чон.
Раптом до нас прийшла місіс Кван.
- Всім доброго ранку! Ви вже збираєтеся їхати -посміхнулась вона.
- Так я вже біжу-посміхнулася та пішла до дверей я.
- Зачекай хіба ви не вдвох їздити? Не разом?
- Ааа... так... Ні...
- Так звичайно ми їздимо разом - посміхнувся Чон- Лиен зачекай  на мене хвилинку. - -Вибач але я запізнююсь наігроно посміхнулась я.
- Я уже йду!- посміхнувся злісно він і підійшов до мене. Ми сіли в машину Та поїхали не порушуючи тиші.

Пари проходили швидко, єдине, що мене хвилювало за весь цей час наше з Чонгуком весілля. Тому що зараз ми нікому нічого не розповідає. Але після весілля нам знадобиться розкрити фальшиві відносини і грати дуже красиву пару, що мені не дуже хотілося робити. За цей час я ніколи не бачила справжнього Чона, не бачила його щирої посмішки та справжніх емоцій, що не могло не лякати.
Ось і пройшов цей тиждень сьогодні неділя із самого ранку мене готують до  самої важливі  подією в житті кожного. До мого весілля, звичайно кожен хоче щоб саме цей день пройшов з коханою людиною але в мене не так.
Так Чонгук дуже красивий та привабливий, але мені здається я до нього нічого не відчуваю.
Мені вже нанесли макіяж та зробили зачіску.

Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now