Глава 3

717 54 9
                                    

І передімною седів чоловік років 45.
-Ви хто? Чи чому прийшли сюди?- підняв він на мене погляд.
-Я Чхве Лиен. Донька Чхве Минхо я знаю, що він винен вам велику суму грошей і я б хотіла дещо обговорити.- сіла я напроти його.
- Аж цікаво..-раптом до нас зайшов охоронець.
-Містер Чон прийшов ваш син.
-Нехай заходить.- посміхнувся той видно, що він дуже любить свого сина.
-Привіт тату- я повернулася і побачила того самого грубо хлопця з парку, так він дуже красивий але його поведінка жахлива.

-Привіт тату- я повернулася і побачила того самого грубо хлопця з парку, так він дуже красивий але його поведінка жахлива

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Я не завадив- сів він на диван.
- Ні, що з обличчям?
-Та нічого, вчора в клубі був.- засміявся той- а там якесь чмо до Хенсу лізло.
- А зрозуміло- посміхнувся старший- так а ти, що хотіла- перевели вони погляд на мене.
- Ось - я дістала з сумочки конверт в якому була 1000$ ці гроші я здирала 5 років на машину яку давно мріяла але Минхо для мене важливіший.- тут лише 1000$ а інше дозволь відати через місяць.
- Оо ні лялечко, мій тато не такий- встав і підійшов до нас той хлопець, я зним ще не знайома але вже не можу терпіти- віддавай все відразу або...
-Або...-повернулася я до нього.
- Тату а давай ти відаси її мені а я пограюся- положив він свою руку мені на плече а я схопилася.- Ей лялечко чого це ти так занепокоїлася, я буду ніжний.
- Так Чонгук сядь у тебе вже є дівка- сказав старший- а ти якщо хоч можеш росплатитися зі мною.
- Та ви тут всі зглузду з'їхали, я відам гроші!!! Я швидко вискочила з дверей і врізалася в якогось старого дідуся а в того випала трость.
-Ой вибачте... вибачте- підняла я трость.
- Та нічого дівчинко а ви хто?-посміхнувся він.
-Я Чхве Лиен.-вклонилася я.
- Чхве... а як звати твою маму?
- До Хана.- незнаю чому але я відповіла.
-Оо ти напевно Гукова дівчина, моя невістка...
- Ооо ні...ні...
- Чому ти тут стоїш заходь в кабінет до Гука і Бекхьона- перебив він мене і завів у той самий кабінет.
- Чонгук я тут твою дівчину зустрів, я думав ви приїдете завтра, такий сюрприз- тримав він мене за руку.
-Діду це не...
- Гук я радий, що ви розталися з Хенсу- засміявся дід і тато хлопця.
- Так тату, це нова дівчина нашого Гука, Лей так.- встав з крісла чоловік і підійшов до мене.
- Ви що...
- Тато іди на низ ми скоро підійдемо-перебив Бекхьон мене.
- Ні я напевне поїду додому а вже в якийсь звичайний день під'їду до Гука в особняк- дід вийшов а ми з хлопцем були в шоці.
-Тату і що це було?- підійшов до чоловіка Чонгук.
- Я мабуть піду- зібралася я вийти.
- Ні зачекай, двоє сядьте- ми сіли.- у мене для вас двох є хороша ідея, як ви зможете допомогти один одному.
-Як?! Ти про що?!-крикнув хлопець а я злякалася.
- Гук заспокойся! Так ти Лей- вказав він на мене.
- Я Лиен-переправила я його.
- Неважливо. Коротко кажучи ти хочеш щоб я пробачив твоєму тату весь борг?
- Так звичайно.
- А ти хочеш через рік отримати компанію і підтримку діда на свою нову справу- повернувся він до хлопця.
- Так.
- Тоді ви допоможете один одному.- посміхнувся він. -Ви через місяць одружетеся.
-Що!!!- хором сказали ми.
- Це буде фіктивний шлюб лише на рік- я була здивована почутим.
-Тату ну в мене вже є дівчина і як я їй це скажу.
- Тобі важливіша та дівка чи справа?
- Звичайно справа.
- Тоді заткнися і вирішили.
- А ви нічого не хочете спитати у мене?- здивувалася я.
- Тобі тут лише плюси- став говорити він до мене- ви одружетеся і підпишете контракт на рік.
- Що за контракт -запитала я.
- Коли контракт закінчиться ви розлучаєтеся і ти і твій батько більш нікому, нічого не вині і я дам тобі ще 1000$ але ти не претендуєш на власність Гука. Притому у кожного з вас своє особисте життя але жити будете у будинку Чонгука
- Я згідна- я погодилася тому що, у нас немає такої суми та і мені всеодно головне гроші.
- Я також- сказав хлопець.
- Тоді зараз підпишемо контракт- він став щось швидко друкувати на ноутбуці.- Є якісь правили чи бажання?
- Вона не лізе в моє життя а я в її- сказав Гук.
- Я за, а ще він не чіпає мене навіть і пальцем.
- Та кому ти здалася- поглянув він на мене.
- А так і ще- згадала я- Мій найкращий друг буде жити з нами у моїй кімнаті.
- Я не збираюся ще когось терпіти у своєму будинку.
- Згодні- сказав чоловік та дав нам папірець і ручку.
- Тату але..
- Не алекай мені тут і підписуй, це єдина дівчина яка сподобалася діду- строго сказав чоловік і ми підписали.- Так добре, Лиен завтра з речами приїдеш за цією адресою- дав він мені листочка- а Хенсу нехай вибирається.
- Добре, але перед тим чи може ваш син завести мене додому і перед Минхо притворився моїм уже чоловіком.
- І нахрена мені це потрібно- без жодних емоцій сказав він.
- У Минхо хворе серце і йому не можна хвилюватися, а як я йому скажу, що вже переїжаю.
- Гук, Лиен права і ваш головний обов'язок, грати красиву пару і через місяць весілля.- серьозно сказав той.
- Добре, їдьмо- встав він і ми поїхали.
Їхали ми в тиші, що мене радувало. Коли ми під'їхали то я зрозуміла що Минхо вийде і сам.
- І чому ми тут стоїмо?- злісно сказав він- у мене немає часу.
- Просто заткнися і стій- серьозно сказала я.
- Лиен- почувся голос заді а я швидко схопила руки Гука і стала посміхатися.- Лиен вже вечір ти не збираєшся в квартиру і ти мене нізким не хочеш познайомити.
- Минхо знайомся, я хотіла давно вас познайомити, це мій хлопець Чон Чонгук.- наіграно посміхнулася я.
- Добрий вечір містер Чхве- подав руку Чон.
- Минхо завтра я переїжджаю до Чонгука і у нас скоро весілля.
- Ооо це не сподівано!- здивувався тато- І давно ви знайомі.
- Сьогодні- затупила я.
- Сьогодні!!
- Сьогодні рівно як 2 роки- виправив сетуацію Чонгук.
- Так, просто я дуже хвилююся.- збрехала я.
- Ну це ваше рішення і я лише радий за тебе Лиен-обійняв він мене.
- Минхо ти повертайся а я скоро прийду.- ми з Чоном все ще трималися за руки.
- Добре не барися.
Як тільки Минхо зайшов я пхнула руки Гука і видихнула з полегшенням.
- І що це було?- запитав Чон.
- А так дякую, Минхо краще не знати правду, завтра я сама приїду можеш не заїжати МУЖЕНЬОК- похлопала я його по плечі бо він вищий за мене та побігла в квартиру.
Я спокійно стала збирати речі, Минхо в мене нічого не питав тому зібравши речі я лягла спати.
Вранці я прокинулася пізно тому вже пообідавши взяла Метеора і пішла на зустріч з Бомгю.

- І навіщо ти в це вплуталася!?- спитав занепокоєно Бомгю.
- Я знаю, що Минхо винен велику суму грошей і він не найде такі гроші ніде, а мені якось всерівно, тай ми з ним підписали контракт.- ішли ми по парку.
- А якже Метеор?
- Метеор їде зімною, так в мені буде спокійніше. Він мене захистить. Так Метеор!!- крикнула я а пес повернувся і гавкнув.- Мій ти молодець. А ти що там як справи з переводом?
- Все добре, вже менше ніж за 2 тижня я переведуся.- посміхнувся він
- Ууу і ти в мене молодець- взяла я його за щоку.
- Ай Лиен припини- почав він мене лоскотати.
Гуляли ми майже до вечора я і забулася про переїзд, тому прийшовши додому взяла речі і Метеора, попрощалася з Минхо сіла в таксі та поїхала по адресу.
Приїхали ми до роскішного будинку.

Приїхали ми до роскішного будинку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Вауу... Ніхуя сібе... Метеор ми тут блийщий рік буде жити- з сумом сказала я та з валізою підійшла до будинка.
- Так Метеор чекай тут коли я тебе покличу забіжиш. Добре?- я посміхнулася а пес сів біля дверей.- Ти ж моє сонце.- погладила я його і зайшла в будинок.
Він був дуже розкішний і красивий.
Раптом я почула знайомий голос і жіночий сміх.

Зайки я буду рада якщо ви будете залишати свої🌟 та в коментярях ви можете залишати свої питання, побажаннячи не доліки фф. Я на все звертаю увагу.
І ще одне важливе питання: Який Чонгук вам подобається з довгим чи коротким волоссям? 😍😘
Люблю і Обіймаю😘😍😘


Краще повірити у казки, чим у твоє кохання.Where stories live. Discover now