P.O.V. Louis Tomlinson
Ik zit samen met Zayn op de bank van ons appartement. Met een handdoek probeer ik mijn haar wat te drogen, omdat ik net gedoucht heb. Ik hoor de waterstralen stoppen met lopen en even later komt Harry de badkamer uitstappen met een handdoek om zijn middel heen. Hij is bijna helemaal afgedroogd op zijn natte haren na, die in kleine plukken naar beneden hangen en op het einde licht krullen. Als ik mezelf betrap dat ik staar, draai ik snel mijn hoofd weg. "Sorry, ik had mijn spullen nog in de slaapkamer liggen,' zegt hij en loopt vervolgens de kamer in waar zijn spullen liggen. Plots begint Zayn te lachen en ik kijk hem verward aan. "Jouw hoofd! Ik heb jouw wangen nog nooit zo rood gezien." "Zayn, laat me met rust,' zeg ik zeurderig, waardoor Zayn weer begint te lachen. Even later komt Harry de slaapkamer uitstappen met een zwarte skinny jeans en daarop een blauw blousje. Ik draag zelf ook een zwarte broek, met een wit geprint shirt erop en daaroverheen een spijkerjasje. Het is gewoon casual en niet een te erg feest-outfitje. Al denken de meiden daar anders over, want ik word al voor 30 minuten volgespamd door Eva, Emma en Sara wie niet weten wat ze aan moeten doen. Ik heb al tig foto's ontvangen waar ze elke keer een ander jurkje dragen. Ik heb onderhand ook privé appjes gekregen van ze, omdat ik volgens hen de "stylist" ben in de groep. Ze hadden me die naam gegeven toen we voor het eerst met zijn allen naar de stad gingen. Ik heb het altijd leuk gevonden om kleding te combineren en oordelen over hoe iets bij elkaar staat. Ook heb ik best een duidelijke mening, dus had ik ze toen geholpen met het combineren van shirtjes, jurkjes, rokken en blousjes. Sindsdien noemen ze me "de stylist" als het aankomt op kleding en ik vind het helemaal niet erg, omdat ik het leuk vind om te doen.
We staan met zijn allen klaar aan de zijkant van de club waar we zometeen naar binnen gaan. Zodra wij de volgende zijn in de rij, laten we allemaal een legitimatie zien dat we boven de 18 zijn en vervolgens lopen we naar binnen. Sara had al gezegd dat het een groot feest zou zijn, maar ik had het niet zo groot verwacht. Alle verschillende kleuren dansen over de muren heen en lichamen staan in de grote zaal speels heen en weer te bewegen. We staan al direct aan de bar als we naar binnen zijn gelopen door de deuren en aan de andere kant van de zaal is een DJ bezig met het draaien van muziek, terwijl hij zelf ook beweeglijk meedanst. "Eerste ronde doe ik!" Roept Harry boven de muziek uit, wanneer we naar de bar lopen.
We hebben allen al twee shotjes op en hebben ons tweede biertje in onze handen, als we naar de dansvloer lopen. Ik merk hoeveel verschil er per persoon zit die tegen alcohol kunnen. Van Harry weet ik dat hij slecht tegen alcohol kan, dus hij is al behoorlijk aangeschoten. Eva en Zayn kunnen er het beste tegen en zij lijken alsof ze nog niks op hebben. Ik daarentegen kan me plaatsen bij Harry. Ik voel al dat ik niet normaal kan nadenken en me erg losjes voel. Ik voel de alcohol glijden door mijn bloed en voel me levendig en vrij. Ik begin hard mee te zingen op de muziek en pak vluchtig Harry's pols vast en trek hem mee de menigte in. Het lied "super freak" van Rick James galmt hard door de grote boxen, waardoor ik het geluid praktisch kan voelen op mijn huid door de harde beat en golven. Ik dans enthousiast mee op de muziek en zie Harry, Eva en Zayn met me mee dansen. Ik zie Harry net zo energiek meedansen als ik, terwijl Zayn en Eva iets bedeesder zijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat zij minder beïnvloed zijn door het alcohol.
Nadat we het hele lied doorgedanst hebben, komt het lied: "I'm so excited" op van The Pointer Sisters. "I'm so excited! And I just can't hide it!" Zing ik hard mee. "And I know, I know, I know, I know, I know I want you!" Zingt Harry ook hard mee, terwijl hij dicht naar me toe komt dansen, vervolgens mijn handen vast pakt en we samen beginnen te dansen met onze handen in elkaar. Zodra de piano jazz-solo in het lied begint, springen Harry en ik alle kanten op, terwijl we nog aan elkaar verbonden zijn met onze handen. Terwijl ik mijn haren eerst zo netjes had gedaan, voel ik het nu alle kanten opgaan in lokken en zie het ook soms in mijn zicht. Ik zie ook dat Harry hier ook last van heeft, want zijn krullen springen en vliegen alle kanten op. We lachen beiden breed en zingen weer mee met de muziek als de piano solo is gestopt.
JE LEEST
Sweet Creature (l.s.)
FanfictionHarry Styles, de beroemde zanger (1D bestaat NIET). "Harry styles, wie? Die rokkenjager?" Althans, dat is hoe Louis over hem denkt. Wanneer Louis en Harry elkaar in het echt ontmoeten, lijkt Harry echter anders dan dat hij over hem dacht. Ze bouwen...