-H47-

1.9K 49 26
                                    

P.O.V. Louis Tomlinson

"Zayn, wakker worden,' zeg ik al voor de vijfde keer. Dit keer schud ik hem een beetje heen en weer. "Ga weg,' kreunt hij en draait zich om van kant. "We hebben ons eerste college,' zeg ik. Zayn moppert wat en gaat dan rechtop zitten. Zijn ogen zijn klein en zijn haar zit warrig. "Dertig minuten,' zeg ik, voordat ik de kamer verlaat.

Zayn en ik lopen ruim tevoren de zaal in. We gaan op de plek zitten, welk nummer ons is toegewezen, wat voor mij nummer 253 is. Zayn komt naast me zitten en ik kijk hem verbaasd aan. "Had jij niet stoel 134?" Vraag ik. "Fuck het, ik stuur de ander gewoon naar stoel 134,' zegt hij, terwijl hij zijn schouders ophaalt. Ik schud lachend mijn hoofd. "Hey, daar is Twan,' zeg ik. Ik sta op en zwaai. "Twan!" Roep ik door de zaal heen. "Kan je een beetje stiller zijn?" Roept een meisje achter me. Ik kijk haar geïrriteerd aan en rol dan zichtbaar mijn ogen. "Het is toch nog niet begonnen,' zeg ik in mezelf, maar hoorbaar. Zayn stoot me aan. "Laat het." Verdedigend steek ik mijn handen in de lucht. "Ik wilde niks doen ofzo,' zeg ik. "Gisteren, hè,' begint Zayn. Ik ga weer zitten en luister naar wat hij te zeggen heeft. "Met Jens. Ja, dat hebben we allemaal gehoord. Denk je dat je Harry echt nog leuk vind?" Vraagt Zayn. Ik gooi mijn hoofd achterover en zucht diep uit. "Sorry, ik weet dat je er niet over wil praten,' zegt Zayn. "Waarom vraag je het dan?" Vraag ik bot. Zayn geeft me een aparte blik. "Ga nou niet je irritatie africhten op mij, jij hebt het verpest, niet ik,' zegt Zayn bot terug. Ik zeg niets terug. "Louis?" Vraagt Zayn. "Ja, wat nu! Wat wil je horen? Dat je gelijk hebt? Dat ik mezelf in deze fucking situatie heb gezet?!" Roep ik uit naar Zayn. "Willen jullie stil zi-" "Houd je fucking bek dicht!" Schreeuw ik naar het meisje achter me. "Louis!" Schreeuwt Zayn en legt zijn hand op mijn schouder. "Raak me niet aan!" "Nummer 253, u moet nu de zaal verlaten,' zegt de man op het podium. Nu merk ik pas dat de hele zaal naar onze ruzie heeft lopen luisteren. Het is muisstil en ogen zijn gericht op ons. "Fuck,' scheld ik en sta op. Als ik naar beneden loop, voel ik de ogen in mijn rug branden. Een hand van de zijkant grijpt mijn arm. "Louis, gaat het?" Vraagt Eva, als ze me bezorgd aankijkt. "Prima,' snauw ik, terwijl ik mijn arm terug trek, waarna ik de zaal uitloop.

Ik ben er helemaal klaar mee. Met Zayn, met Harry en met mezelf. Met Zayn omdat hij zich te veel met mij bemoeit. Met Harry omdat hij in twee maanden nog niks van zich heeft laten horen en met mezelf, omdat ik er ook niks aan doe. Ik voel dat ik Harry nog elke dag mis. Het frustreert me. Kan die jongen gewoon niet uit mijn hoofd verdwijnen? Fuck het dan ook. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en zoek het nummer op, welke ik al twee maanden niet gezien heb. Het staat er nogsteeds, Harry met een groen hartje erachter—voor zijn groene ogen, welke ik hoop weer een keer te zien. Ik druk op bellen. Eén keer over. Twee keer. Drie ke- "Hi, met Harry,' hoor ik. "Hi... met-" "Louis,' maakt hij mijn zin af.

P.O.V. Harry Styles

Ik loop naar balie 6, welke toegewezen staat. Na een tijdje gewacht te hebben, ben ik aan de beurt. de vrouw achter de Balie kijkt me met een vriendelijke glimlach aan. "Gaat uw reis ook naar Japan, meneer?"

"J-" Precies op dat moment gaat mijn telefoon af. Ik heb geen tijd om te kijken wie het is, dus neem ik snel op, zodat ik kan zeggen dat ik het druk heb en even niet kan bellen. "Hi, met Harry,' zeg ik snel. "Hi... met-" "Louis,' maak ik zijn zin af. Het blijft stil en ik vergeet alles om me heen. Het is twee maanden sinds ik deze stem heb gehoord. De zachte stem, die altijd iets zal losmaken bij mij. Me op mijn plek laat voelen, alhoewel, dat was zo. Nu komt vooral verwarring bij me naar boven. "Meneer?" Vraagt de vrouw. "Japan?" Vraagt ze licht ongeduldig, aangezien er een rij zich achter mij heeft gevormd. "Sorry, ik kan even niet bellen,' zeg ik snel en slik twee keer. Ik hang op. "Dus, Japan?" Vraagt de vrouw ongeduldig. "Nee, Nederland graag."

_____________________________
WALLS IS ZO GOED OMG!!!!!!

Sweet Creature (l.s.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu